25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

GTA V vs. Max Payne 3 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: GTA V vs. Max Payne 3
Érdekes videó látott napvilágot, amelyben a Rockstar hamarosan megjelenő nagyágyúját a legutóbb megjelent nagyágyúval hasonlították össze, kiváltképp a harcokat. Emellett vadonatúj képek is érkeztek.

Yourmom
#19 Yourmom [528]
Vodevil: szimplan szar Ugyanilyen iranyitasi problemaim vannak xboxon. az elottem szoloval pedig nagyon erosen egyet ertek, ez a GTA jatek nagyon jo lesz igy. MP3 at 6x kivittem 2x er nehezen annyira elveztem a lovoldozes rendszeret, a jo tortenet az meg mar ra adas volt

Válasz erre

Bomc.
#18 Bomc. [739]
Inkább azt oldják meg, ha átülök egy másik kocsiba, akkor eltűnik a körözés...ne kelljen mindig kocsimosóba vagy metróalagútba menni...

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2013.08.01. 20:04
szbszig
#17 szbszig [33601]
Ez a másik véglet, igen. Meg kéne találni az egyensúlyt a kettő között. Mert a mostani GTA IV-ben az van, hogy száguldhatok 200-zal az egyirányú utcában forgalommal szemben, vagy éppen frontálisan ütközhetek bármelyik civil kocsival, a rendőr a füle botját se mozgatja, ellenben ha csigatempóban elvánszorogva mellette csak súrolom a rendőrautót, akkor azonnal sziréna be, és elkezd üldözni. Én benne lennék, hogy a gyorshajtásra és a karambolokra is lecsapjanak a rendőrök, de csak a durvábbaknál kezdődjön városon belül autósüldözés, mert így reális. Vagy még jobb lenne, ha egyszerűen be lehetne állítani a menüben, hogy a rendőrök mennyire legyenek érzékenyek a szabálysértésekre. Mint ahogy be lehet állítani például a forgalomsűrűséget, ami egyébként szintén befolyásolni tudja a játék nehézségét, úgy a rendőrökre is lenne egy csúszka valahol. Nem is lenne bonyolult leprogramozni, és így mindenki elégedett lenne szerintem.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2013.08.01. 19:08
Lacko
#16 Lacko [11512]
A mafia 1 túl kegyetlen volt rendőr szempontból: 1km/h-val átlépted a megengedettet és máris a nyomodban voltak. Mindezt egy olyan korban, amikor nem is volt mér radar... Plusz genyóság volt, hogy menekülök egy kocsival, amit üldöz 3 kocsi, mindháromból négy gépfegyveres hajol ki derékig és folyamatosan lőnek... erre mi a rendőr legnagyobb gondja? Hogy túl gyorsan hajtok.

Válasz erre

Előzmény: GeryG 2013.08.01. 18:22
GeryG
#15 GeryG [2290]
Jogos, a rendőrös dolgot én se értettem sose.
Sokat dobna a hangulaton, ha kénytelenek lennénk betartani a KRESZ szabályokat, ha alkalomadtán megbírságolnának gyorshajtásért vagy ilyesmi.

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2013.08.01. 18:15
VodevilX
#14 VodevilX [11345]
De amúgy akkor különbség van a konzolos és a PC-s GTA IV közt irányításban, vagy csak szimplán szar...
Mert azon felül mit csodálkoztok Ez a dolog rendje, hogy fejlődik, nyilván pozitív irányba.
Én is most játszom a 4.et és hát értem miről beszéltek, de annyira nem zavaró azért. La Noirban inkább az volt mikor tényleg valami nyomhoz akartál odamenni

Egyébként egyetlen egy dolog kellene már, de az nagyon és elég régóta... Mafia jellegű AI a biztosuraknak De komolyan, vagy ha nem is kötelezően, de egy classic és egy ilyen realistic cop mode. Tulajdonképp felfoghatatlan, hogy ez miért ilyen primitív még mindig, mert mondom, még csak erőltetni sem lenne kötelező...

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

gary007
#13 gary007 [2222]
Hát a Rockstaros játékok irányítása tényleg megér egy misét. A GTA IV esetén nekem is az volt a bajom, hogy nagyon nehézkés a karakter mozgása. Amikor állt, akkor volt egy kis hatásszünet mire elindult, meg a fordulás se volt az igazi. A lövöldözés szerintem nem volt gáz, a fedezékrendszer egész jó volt, a vezetést meg szerintem kifejezetten jól megcsinálták. Az autókon végre érződött, hogy van súlyuk, fékezni is kellett, és nem voltak olyan hihetetlenül túlkormányzottak mint az előző részekben.
Az L.A. Noire is hasonló tüneteket mutatott, lődözni meg vezetni még jó volt, de amikor oda kellett navigálni Cole-t egy nyomhoz és megvizsgálni...

Mindenesetre örülök, hogy Max Payne-es lesz a GTA V, a 3. tényleg nagyon jól kezelhető volt.

Válasz erre

Lacko
#12 Lacko [11512]
Sokkal nehézkesebb PC-n, mint az MP3.

Válasz erre

Előzmény: Gump 2013.08.01. 10:17
GustyX
#11 GustyX [7048]
Mondjuk ki: konzolos.

Hasonlókat éreztem a Sleeping Dogsnál. Jó, de olyan lásd #9. Gamepaddel viszont jobb.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Gump
#10 Gump [5425]
Most látok először ilyet. Szidták már sok mindenért a GTA IV-et, de hogy ne lehetne irányítani...

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2013.08.01. 01:37
jawsika
#9 jawsika [3844]
PC-n Niko irányítása olyan, mintha te néznéd a képernyőt, és egy haverodnak mondanád, hogy mit nyomjon, aki nem lát semmit. Csúszik, késik, hatalmas, lomha íveket ír le minden fordulásnál, ugyanakkora nyomásra teljesen más mértékben reagál. Kegyetlenül rossz. Ha pedig autóba ülsz, akkor kezdődik csak az igazi móka. Onnantól kezdve minden autóból kivágták a féket, és a kormányt nem fordítják, hanem egy satuba fogott tökű gibbon rángatja. Borzasztóan tönkretesz minden élményt PCn az irányítás.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2013.07.31. 13:23
fZolee
#8 fZolee [864]
Ha a sajat jatekukbol atemelik a tokeletesen mukodo reszeket annak csak orulni lehet.
Autok iranyitasa legyen rendben meg es rohogve ev(tized) jateka lesz az eddigiek alapjan.

i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC

Válasz erre

Skorpio90
#7 Skorpio90 [5506]
Mivel a Max Payne 3 minden tekintetben zseniális volt, ezért aztán csak jól járunk azzal, ha a GTA V-ben is azt a játékmechanikát fogják használni. Az eddigi GTA-k leggyengébb oldala mindig is a lövöldözés volt, amit megváltoztathatott volna a 4. rész, de aztán ott is elkúrták.

Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

Válasz erre

Lacko
#6 Lacko [11512]
Én is jawsikaval értek egyet: az MP3-hoz képest nagyon nehézkes az irányítása a GTA4-nek: nehézkes, lassú, mindenbe beakad. Mondjuk nincs is annyi ellenség - hál Istennek a GTA4-ben, de ha az MP3-ban ilyen nehézkes lenne mozogni, akkor kb az első pályát tudtam volna megcsinálni, de a favellában biztosan elvéreztem volna.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2013.07.31. 13:23
szbszig
#5 szbszig [33601]
Konkrétan mire gondolsz? Én most játszom a GTA 4-gyel, de nincs különösebb problémám az irányítással, és viszonylag hamar meg is szoktam.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2013.07.31. 13:12
jawsika
#4 jawsika [3844]
Én PC-sként csak abban bízok, hogy a gtaV irányítása olyan lesz, mint a MP3-é, nem mint a gtaIV-é. Kegyetlenül rossz volt PC-n.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

mee
#3 mee [33]
Nagyon rácuppantak erre a témára, és még mindig nem értem miért. Az egészre ennyi az egyszerű és érthető válasz: Rockstar Advanced Game Engine. A GTA 4 óta használatban van a Rockstar-nál (pontosabban 2006-tól), nagyon jól skálázható, miért cserélnék le? A MP3 harcrendszere pedig nagyon jól sikerült.

Osborne Cox ???

Válasz erre

GustyX
#2 GustyX [7048]
Remélem CoD-ból is csinálnak ilyen videót

Várom, annak ellenére, hogy GTA.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Yourmom
#1 Yourmom [528]
Vegre lesz egy GTA jatek elvezetes lovoldevel!

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.