Teljes történetet ismerve és a mostani első pálya után (első mentéspont folyosóján a villódzás) én azzal magyaráztam meg magamnak, hogy direkt ilyen a lelki- és elmeállapota.
Amit még pontosíthattak volna az a felfedezés. Remek, hogy jelöli a meg/nem látogatott helyeket, de ahova vissza ~kell majd menni azokat jelezhették volna külön. Elég lenne resi módon akkor átszínezni a szobát ha már nincs mit felvenni ott. Clearence ajtókat szépen jelöli és a térképeket átnyálazva nagyjából ki lehet bogarászni, hogy hova kell visszamenni, de a tárolókat már nem.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással
- 2. Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült
- 3. Életben van még a The Division: Heartland?
- 4. A Watch Dogs franchise halálát pletykálják
- 5. PlayStationre tart a Darkest Dungeon II
Legfrissebb fórumtémák
- 12:40
- Újabb színészek jönnek a Budapest Comic Conra [hozzászólások] [1]
- 08:54
- Dark Souls III [105]
- 22:00
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [3]
- 15:01
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2867]
- 10:58
- Helyzetjelentés [156880]
- 13:12
- Elden Ring [60]
- 11:09
- Baldur's Gate III [1322]
- 10:24
- Sorozatok [10787]
- 09:15
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [20]
- 11:41
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2433]