25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Assassin's Creed Odyssey



Írd ide hozzászólásod:

davkar9
davkar9 [11294]
Eh, azért annyira nem izgalmas ez a riftezés. Hp felezés csak a harcban nehezít, általában pont körbe lehet ugrálni a csoporton a teleportálós skillel. Kb 7-8 ilyen "tábor" van elszórva a térképen, van ahol egyszerre kettő. Ott már húzósabb, mert egy csapatot le lehet vágni, de lehet, hogy az utolsóval pont behúzod a másik csapatot, akik viszont még szellemalakban vannak. Ilyenkor gyors sprint a másik rifthez aztán jöhet a csihipuhi. Másik megoldás, gyorsan elbújni és predátorozni, kinek mi a kényelmesebb.

Szobrok most is vannak, de azok csak a bázisokon. Ráadásul most pajzsos változatok is vannak, az azok idegesítő mozdulataival és védelmével + a múltkor már megismert teleportálás-lézer-miegymás kombóval. Csak párszor ébresztettem őket, easyn is játszom, de nem nagy öröm a velük való harc, jobb inkább őket is leszúrni lopakodáskor, az a biztos.

Mordorban nem kell 5 percenként hegyet mászni és emiatt kényelmesebb ez a pálya. Side questek és a páncélvadászat (+ az utána már elérhető területek) azért itt is hajlamos a pálya egyik végéből a másikba elküldeni úgy hatszor, de mivel elég csak átgaloppozni ezért gyorsabban lehet haladni. Ettől függetlenül tényleg érdemes minél előbb ráfeküdni a fallen szettre, hogy ha kapuhoz érünk ne kelljen később csak amiatt az egy rift vagy ami mögötte van, miatt visszatérni.

Nekem egyedül a nehézséggel volt egy kis bajom. Végebosstól remegve, 2%hp-val álltam fel, de a dlc közben is volt egy-két izzasztó szituáció, amiknél kétszer haltam is. Részben persze ez abból adódott, hogy le vagyok maradva egy kicsit a páncél szinttel. Legutóbb megszerzett elysiumi szettben parádéztam. Alapot még, ami esik, percenként átskinezett canon mercenary pirosban játszottam, de mióta átmentünk full scifibe letettem róla, hogy "valósághűen" nézzek ki. Megszerzéskor úgyis mindegyiken +zöld stat volt, jó az, szóval marad a neon Ez olyan 85 körüli szinten volt. Fegyvereket még fel tudtam fejleszteni a dlc előtt, de csak annak a felhúzásával kiürül a fém kasszám. Nézem a páncél követelményeit...hát tudják ki a tököm fog ezért farmolni. 3. részre sem fogok felkészülni, max lecserélem a mostani fallent a sima lilákra. Ez ugye itt kötelező a default engraving (kapuk használhatók) miatt, nem tudom, hogy ez másik páncélra is rakható e, de ugye arra megint költeni kéne. És át is térhetek a gaas modellre.

Úgy gondolom, hogy ha már muszáj ezt a szarságot erőltetni, akkor az ACOd lehetne a követendő minimum és egyben maximum is. Alapjáték alatt nem volt gondom a szintezéssel és a nyersanyagokkal, de mióta csillagászati összegeket kérnek fejlesztésekért (hajó + tierek behozásánál kezdődött talán) kevésbé vagyok elnéző vele. Nem lennék meglepődve, ha a storet megnyitva találnék valami nyersanyag boostert. Nem túl szimpatikus ez az időigényes farm vs bankkártya rendszer. Cosmetic cuccok más kategória, az nem zavar, az külön tetszik, hogy az okos storeban is hozzá lehet jutni ezekhez, igaz a heti rotation miatt rohadt sok időbe fog telni egy páncél összerakása. Egy időben meg is vettem a darabokat, aztán meguntam, mondván úgysem lesz kész, és annyira nem is tetszenek. Nincs olyan a kínálatban, amire azt mondanám, hogy "na ezt muszáj"! Még a normál pegazusra várok, de ha nem jön össze addig, amíg le nem jár a játék (nálam ez az ep3 vége), akkor nem fogok a kardomba dőlni. Egy időben jártam dailyzni a tokenekért (izgalmas volt), de atlantis ep1 óta már csak a heti reset estéjén nézek be, hogy mi az új nagy küldi. Amikor egyszerű, akkor megcsinálom, legyen tokenem ha a paci megérkezne, de amikor 25 hajó, fáklyával verj agyon 30 spártait és hasonlók vannak, olyankor azért hajlamos vagyok inkább passzolni. Amíg aktívan játszik valaki addig ezek jobban beleférnek, két content drop közé viszont nem érzem szükségesnek őket. Egy single játék nyugodtan pihenhet, nem kell napi 10 órát, de még csak 20 percet sem belerakni. Ha majd jön egy kieg, sztori dlc, úgyis visszatér hozzá, akit érdekel. 15 óra egyforma dilyzést és táborpucolást szívesebben becserélnék 1 óra emlékezetes sidequestre. Ezzel az állandó visszanézéssel ~kényszerítenének a költekezésre, amivel nálam nem érik el a céljukat. Füstölgök ugyan a farm és az unalmas küldik miatt, de úgysem fizetek, míg egy sztori tartalomért már muszáj lennék (illetve ha jó még szívesen is tenném), mert azért összességében tetszik a játék.

Mivel van, aki költ a storeban ezért ez a modell sajnos maradni fog. A magam részéről amint befejeztem az atlantis harmadik részt megy is a kukába a játék, mert tudtommal új dlc már nem lesz. 'Csináld magad!' küldi szerkesztőről olvastam, de ez sem mozgat meg annyira. Még egy ng+-ban kiegyezhetünk, esetleg a tervezett Transzvesztitosz végigjátszással, de az élvezhetetlen hangja miatt valószínűleg becserélem inkább egy tragédia Kassie újrára. Játék vége, jobban átgondolva a főbb pontokat és a dlck története alapján hajlok afelé, hogy jobban áll a játéknak/a karakternek a rossz befejezés. Ng+ kiütné a többtizen óra táborpucolás és egyéb hasztalan tevékenységet is, ami eddig a szintlépés miatt kötelező volt. Ehelyett lenne tisztán 40-50+ óra fő- és mellékküldi. Ez azért szebb búcsú lenne ettől a játéktól. Úgyis ezekre fogok emlékezni évek múlva, nem arra, hogy 2019 március 4-én éppen melyik területeket színeztem át kékről pirosra vagy, hogy hány cápát öltem meg aznap random npc #216-nak...
Előzmény:

Vissza