Kedden megérkezett a Fate of atlantis ep2. Érzésre rövidebbnek tűnt az elsőnél, bár a mentések időpontja alapján ez is olyan 7-8 órára jött ki.
Az előző rész végén teaselt, mitológiai Csibész bossharcával kezdünk. Az alapjáték meselényeihez képest egész könnyű volt. Utána egyből belefutunk a góréba, de sajnos ez a Hádész egy világító edgelord, akinek két mondat után legszívesebben beverném az arcát (lásd a Disney változat). Nem értem, hogy Perszephonénak mi baja van vele. Ő picsa volt, ez egy pöcs, illenek egymáshoz... A Révészt viszont bírtam.
Waifuville után most a festői Mordorban kalandozunk. Kihalt táj, láva, füst, csontok, minden tételt felsorakoztattak az alvilági Ikea őszi katalógusából. A játékidő kedvez ennek a helyszínnek, hangulatos, de még pont az epizód végére lehet érni mielőtt unalmassá válna. Elysium nálam hamarabb elvesztette a varázsát.
Játékmenetileg két ~újdonság van. Táborokat/szobrokat riftek váltják. Itt az a trükk, hogy sebezhetetlen ellenségek mászkálnak, ha a riftet aktiváljuk, akkor már lehet ütni őket, viszont a hpnk a felére csökken. Nyílt harcban meg lehet szívni (ezek is lemerítik az adrenalint), szóval rift fel, utána egyenként becserkészni őket vagy a már az első részben is népszerűvé vált késdobálós-teleportálgatós skillel érdemes gyorsan kipucolni ezeket a helyeket.
A másik egy leplezett időhúzó feature. Vannak szellemkapuk a térképen, amiken csak az új páncél szett birtokában lehet átlépni. Sztori szintjén meg van magyarázva, hogy miért kell (mégis csak a holtak birodalmában parádézunk aktív pulzussal) és az összeszedésük sem vészes, de mivel több ponton is vannak ilyen kapuk ezért érdemes minél előbb letudni ezt a küldit. Az alapjáték zsoldos rendszere lett átemelve, pár régi ellenséget kell újból megölni a páncél megszerzéséhez.
Régi ismerősök is felbukkannak és igazából őmiattuk éri meg ezzel a dlcvel foglalkozni. A főszál harmatgyenge, nem halad sehová, szó szerint csak egy lista, "nesze, lesszíves megcsinálni". A jelen ugyanígy egy helyben toporog, ráadásul olyan összecsapott, bénaszar, kötelező szünet, hogy akár egy "lejárt a próbaverzió" feliratot is odabaszarinthattak volna a képernyőre. Na de vissza a mellékküldire, ezek mentik meg ezt az epizódot. Az a bizonyos quest többet ért, mint a Legacy dlc együttvéve.
tldr, ha valaki goldott vett az kedve-ideje alapján leülhet elé. Külön megvenni nem érdemes, arra elég egy végigjátszás videó is.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással
- 2. Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült
- 3. Életben van még a The Division: Heartland?
- 4. A Watch Dogs franchise halálát pletykálják
- 5. PlayStationre tart a Darkest Dungeon II
Legfrissebb fórumtémák
- 22:55
- Dark Souls III [102]
- 22:00
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [3]
- 15:01
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2867]
- 10:58
- Helyzetjelentés [156880]
- 13:12
- Elden Ring [60]
- 11:09
- Baldur's Gate III [1322]
- 10:24
- Sorozatok [10787]
- 09:15
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [20]
- 11:41
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2433]
- 10:46
- Beat Slayer teszt – Ritmikus sportpofozkodás [hozzászólások] [2]