Összességében nekem még mindig jobban tetszik ez a scriptelt kommentár, mint a rebootLara/Control és társaik féle folyamatos pofázás. Helyzetből adódóan többnyire úgyis csak "ohgaud, ohfauk, ohsheeeeet" reakciók játszanak.
Sidequest +1, főleg ha tényleg jön ezután egy 2 remake, amiben a görgetős váltás szinte biztos hogy benne lesz. Azért is furcsa mert a repkedés meg 1:1 át lett emelve. Clearence nem rossz, beleélést segíti (plusz nem kell mindig 1 nodeot őrizgetni), bár gameplayből szempontból kicsit nyújtja a játékot. Dinamikus respawn miatt úgy érzem, hogy a korábban lezárt tárolóban kapott cuccokat egyből el is használom az oda-vissza úton.
Devblog alapján igen. Én is futok bele olyan textekbe ami újnak tűnnek, unitologyról is mintha többet írnának. Mondjuk többszöri trilógia újrajátszás után sem érzem magam 100% biztosnak a játékok történetét és loreját illetően...
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással
- 2. Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült
- 3. Életben van még a The Division: Heartland?
- 4. A Watch Dogs franchise halálát pletykálják
- 5. PlayStationre tart a Darkest Dungeon II
Legfrissebb fórumtémák
- 12:40
- Újabb színészek jönnek a Budapest Comic Conra [hozzászólások] [1]
- 08:54
- Dark Souls III [105]
- 22:00
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [3]
- 15:01
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2867]
- 10:58
- Helyzetjelentés [156880]
- 13:12
- Elden Ring [60]
- 11:09
- Baldur's Gate III [1322]
- 10:24
- Sorozatok [10787]
- 09:15
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [20]
- 11:41
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2433]