Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Felújítják a Mass Effect trilógiát [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Felújítják a Mass Effect trilógiát
Jövőre jön a Mass Effect Legendary Edition.
Ami miatt esetleg megérheti az dlck rendes "árazása" a csomag részeként. A régi bw pontos módszer elég idióta volt.
Az egyetlen renegade döntés, amivel nem tudtam azonosulni ott sem az Wrex lelövése volt.
Mondjuk ennek a karakternek a lehetőséget sem akartam megadni a harmadik részre, direkt egy igazán sötét "és a végén mind meghaltak" befejezést terveztem a kettő végére...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Alapvetően a karaktereim amúgy mindig a paragon vonalon vannak, de sok renegade interruptot használtam mindig, meg ilyen-olyan helyzetben nem gép módjára a jobbfelső lehetőségre mentem... De mivel ME arra épít, hogy valamelyik irányvonalhoz tartozik a karaktered (rengeteg lehetőséget elbuksz, ha nincs elég moralitáspont valamelyik ágon), mindig a paragon nyer. A full renegade egyszerűen kilóg szerintem a lore-ból, olyan szinten elviselhetetlen, bunkó ember mellé egy ilyen sztori...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nálam játéka válogatja, többnyire én is paragon karakterrel megyek, de néhány játékban szeretek kifejezetten gonosz karakterrel is menni. KOTOR-nál a sztoriba is illeszkedett, de DA: Originsben is volt egy vérmágus elfem, ahol a karakterhez pont jól illett a gonosz, "mindenki bek@phatja" hozzáállás.
De például volt egy útközben "átforduló" karakterem is az első részben, azt még a kettőbe is átvittem. Virmire-ig paragon, aztán a számára fontos csapattárs elvesztése miatt full renegade.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Komolyan vett esetben mindig paragon karakterrel megyek, nálam mindig minden játéknál ez a preferált út. A renegade irányt csak párszor poénból nézegettem, ill. sok videót láttam ezekről. Szerintem működik az is, csak tényleg akkor egy olyan attitűd kell hozzá.
Ami talán változott a játékok során, hogy mit is takar pontosan a "renegátság". Az 1-ben az rémlik, hogy felváltva tudtál hol tahó, hol gonosz lenni ezekkel az opciókkal. A 2-ben már olyan húzások is ebbe a kalapba kerültek, ami szerintem egyik előzőbe se esik bele, egyszerűen arról szól, hogy 1-1 problémát agresszívabb vagy durvább eszközökkel oldasz meg, de nem kell hozzá morálisan rosszul cselekedni, vagy bunkózni. A 3-nál pedig mintha elbillentek volna arra az oldalra, hogy kifejezetten gonosz és gyarló húzásokat lehetett meglépni a piros vonalon.
A kettőben már csak a soldier ment főkarakterként, aktív képességeket meg egyáltalán nem is használtam a társaknál (volt az ammo képesség, azt beaktiváltam és kész is). Az egyetlen kivétel Zaeed volt a gránáttal.
Lehet ha nem ennyire katonai vonalon próbálom a kettőt akkor más lenne a véleményem, de a paragon karakterem az volt az egyben (akkor éppen) és azt is vittem tovább. A renegade utat meg valahogy nem éreztem annyira jónak.
Na mondjuk ez a másik szívfájdalmam, az egyben teljesen bele tudtam magam élni egy renegát, "mindenki b@szódjon meg" karakterbe is. A kettőben annyi rémlik, hogy elkezdtem egy ilyet, talán a feléig el is jutottam vele...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
A harcrendszernél nem olyanokra gondolok, hogy nem volt lőszer. Ezzel kapcsolatban egyetértek, ennek variálása egy megkérdőjelezhető húzás volt a 2-ben. Alapvetően én úgy tapasztaltam, hogy a képességek használata és a társak irányítása terén volt még fapados az 1, pláne, ha a 2-3-hoz mérten nézem.
Többféle karakterrel próbáltam az 1-et is, de vhogy sosem éreztem azt, hogy kellően fluid lenne a tech vagy bio képességhasználat, ill. játékon belül sem éreztem annyira hatékonynak. Sok esetben nem is voltak olyan hasznos képességek. A későbbi játékokban elég ritkán is használtam olyan skilleket, amik az 1-ben is megvoltak már, vagy ugyanolyan formában voltak meg.
Nálam ez baromi látványosan jelentkezett, mert 1-2 végigjátszás után a 2-3-nál stabilan beálltam arra, hogy tisztán tech-bio karakterrel megyek, tehát semmi katonai vonal nem kell, még lőni is ritkán lőttem fegyverrel. Ehhez képest az 1-nél leginkább tisztán soldier osztállyal megyek, a társaim közül is leginkább a vegyes osztályú Garrus-t és Wrex-et viszem, markánsan kevesebb képességet használva.
Továbbá a 2-3-ban folyamatosan pörgettem nemcsak a saját, de a társak képességeit is, még nem is lehetett újra használni az előzőt, de már újra a csapatmenüben bóklásztam mivel lehetne áldani az ellent. Ehhez képest az 1-ben inkább engedtem mkit a maga útján, ritkán foglalkoztam azzal, hogy én megmondjam ki mikor mit használjon.
Mindezt úgy, hogy én az 1-gyel kezdtem anno a szériát, a mai napig bizonyos szempontból ez áll legközelebb a szívemhez. Aki később kapcsolódott be és utólag játszott az első résszel, nála hatványozottabban kiütközik ez.
Annyiból jó lesz, hogy legalább végre befejezem a trilógiát.
Az elsőben még rengeteg végigjátszásom volt, minden módon, a kettőt már csak "mindenki élje túl paragon"-ban játszottam végig (kétszer), a hárommal pár éve tettem egy próbát* az Andromeda apropóján, de elég hamar otthagytam... Jól meggondolom még az Andromeda-t is be kellene pótolni
* Megjelenéskor az első tesztek elriasztottak, meg akkortájt volt a WoW-os korszakom. Szóval csak megnéztem a sokat vitatott végét és ennyiben maradtunk.
Ha az egész egy komplett pakkban felkerül steamre az összes DLC-vel nekem az is elég
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Persze én is jobban örülnék neki, ha a harcrendszert is felhúznák, ill. ugyanolyan élettel telivé varázsolnák a környezetet (főképp a Normandy-t), mint pl. a 3-ban. Nem tudom a technikai részleteket, de ha a 2-ből vagy 3-ból át tudnák emelni ezeket az 1 felújított változatába, azzal már hatalmasat lépnénk előre.
Ennyi egyelőre, amit tudunk. Szerintem nagyobb lesz a hype által generált füst, mint a valós láng... Remélem, azért legalább ME1-nél többről lesz szó, mint szimpla grafikai ráncfelvarrás, az "Our goal was not to remake or reimagine the original games (...)" kevéssé biztató. Persze, nem új játékot szeretnék, na de az a harcrendszer...
Hozzáteszem, rettentően várom, és ez a pletyka volt az, ami miatt halogattam már jó ideje egy újrajátszást - szóval örülök, hogy most már hivatalos. Tavaszi első szabadságom meg is lesz, már amennyiben tudják tartani a bejelentett release-t.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Manor Lords early access próbakör
- 2. Új DLC-vel bővült a Classified: France ’44
- 3. Újra frissül a Total War: Pharaoh
- 4. Mit takar a Men of War II Frontline Hero Pack?
- 5. Fagy és erdő vesz majd körül az Iceboundban
Legfrissebb fórumtémák
- 00:01
- Hivatalos – ősszel jön az Assassin’s Creed Shadows [hozzászólások] [11]
- 22:46
- Dark Souls III [139]
- 12:35
- Elden Ring [89]
- 19:16
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1423]
- 15:00
- Szét*** az ideg [4834]
- 21:22
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1462]
- 14:37
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2874]
- 10:14
- Mit takar a Men of War II Frontline Hero Pack? [hozzászólások] [2]
- 14:37
- Baldur's Gate III [1323]
- 22:50
- Sorozatok [10794]