Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

Játék

No More Light – magyar fejlesztésű túlélő akció-kalandjáték

A projekten mindössze két fő dolgozik, akik most új videóban mutatták meg, hol tart a fejlesztés.

2021.07.27. 08:06 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Mindig öröm hazai fejlesztésű játékokról hírt adni, különösen, ha egy meglehetősen népszerű, épp ezért nehéz műfajban indul a projekt. Márpedig a No More Light a külső nézetű, túlélő elemekkel megspékelt akció-kalandjátékok táborát fogja erősíteni, amely meglehetősen zsúfolt, így nehéz kitűnni a tömegből.

A projekt igen ambiciózus, a fejlesztőknek rengeteg ötlete van, amit szeretnének idővel megvalósítani. Mindez azonban sokáig tarthat, ugyanis a fejlesztést végző Para 51 Games valójában mindössze két főt számlál. Ehhez képest, illetve azt figyelembe véve, hogy a tényleges munka csak 2019 végén indult, egészen meggyőző az, ahol most a No More Light tart. Erről az első hivatalos fejlesztői napló a bizonyíték, amelyben elsősorban technikai részletekről mesélnek a készítők.

A No More Light története szerint a 2012-es előre megjósolt (ám a valóságban nyilván be nem következett) világvége el is jött. Méghozzá egy földönkívüli invázió formájában, amely nyomán a modern emberi civilizáció elpusztult. A játékosok ebben a rideg és veszélyes, idegen lényekkel és furcsa természeti anomáliákkal teli világban fognak küzdeni a túlélésért.

A fejlesztők ötletei között részletes inventory-rendszer, egy érdekes időjárási rendszer és egy hasonlóan érdekes karakterfejlődési rendszer is szerepel. Az időjárás a játékmenet fontos része lesz, mivel az idegenek HAARP kutatóállomások elfoglalásával befolyásolják azt. Így a játékosoknak kell majd ezen állomások felszabadításával javítani az időjáráson, különben végig hóviharban fognak bolyongani. A karakterfejlődési rendszer pedig nem a szokásos XP-gyűjtögetős, majd elosztós megoldást követi. Ahhoz, hogy egy bizonyos képességünk fejlődjön, rendszeresen használnunk kell majd azt.

A No More Light egyelőre csak PC-re készül, de a későbbiekben nem tartják kizártnak a konzolos változat fejlesztését sem. A projekt láthatóan még korai fázisában jár, így korai lenne megjelenési dátumról is beszélni. Ugyanakkor az érdeklődők akár anyagi támogatást is nyújthatnak a készítőknek a játék Patreon-oldalán. ■

Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «

« Előző hír: Már elérhető a Natural Instincts korai változata
Következő hír: No More Light – magyar fejlesztésű túlélő akció-kalandjáték »

Legutolsó hozzászólások (összesen: 6)

GeryG
GeryG 2021.07.29. 11:59
Nyilván nem kell Division szintű részletességet várni két, vélhetően ideje nagy részében lelkesedésből fejlesztő sráctól... Sok "nagy stúdió" dobott már piacra ennél rosszabb játékot is.
És a legtöbb játéknak ilyen vagy ennél bugyutább sztorija van...
Baracklekvár
Baracklekvár 2021.07.29. 17:21
Én sokkal pozitívabban látom, magát az ötletet és a kivitelezést is. Valószínűleg sosem lesz spanyolviasz, de tisztes munka még igazán lehet. Főképp ilyen mikrocsapattól.
Dark Archon
Dark Archon 2021.07.30. 11:49
Műszakilag nincs vele probléma, szép, meg jó effektek lesznek, tetszik a fegyverkezelés. Csak, ha már ennyit beleöl az ember, lehetne kicsit eredetibb. Nem szégyen jó ötleteket lopni, de ezek már elcsépeltek. Maga a cím is (Dying Light), meg a fény jelentősége (Alan Wake). Mondjuk az időjárás manipulálás az jó lesz.

S nem hiszem, hogy a lelkesedés fog 35€-ba kerülni majd. Az sosem mentség, hogy a legtöbb játéknak ennél rosszabb sztorija van...
Raistlin666
Raistlin666 2021.07.30. 12:44
Az eredeti "egy rakás sz@r" megjegyzésed azért más véleményt sugallt...:-P
Dark Archon
Dark Archon 2021.07.30. 18:50
Azóta vettem a fáradtságot, és megnéztem jobban :)