Az első Assassin's Creedre különösen nagy figyelem irányult anno, de valószínűleg csak részben azért, mert mindenki kíváncsi volt, mi fog kikerülni a 2003-2005 közötti Prince of Persia trilógia fejlesztőinek kezei közül. Emellett feltételezhetően sokan azért kapták fel a fejüket, mert a Ubisoft egy csinos programozóhölgyet tett meg a fejlesztőcsapat arcának. Ő volt Jade Raymond, aki egészen 2014-ig erősítette a Ubisoft csapatát.
Raymond ezt követően az Electronic Arts berkeiben alapított saját stúdiót, a Motive-ot, akiknek például a 2017-es Star Wars Battlefront II-t köszönhetjük. 2018-ban azonban távozott innen, majd a Google-höz ment tovább, ahol a Stadia Games vezetője lett. Miután a Google idén év elején a belső játékfejlesztések leállítása mellett döntött, Jade Raymond ismét új munkát keresett.
Több mint 25 éves fejlesztői múltjával önéletrajzát azonban nem kellett sokáig küldözgetnie, ugyanis a Sony Interactive Entertainment támogatásával sikerült létrehoznia egy vadonatúj stúdiót szülővárosában, Montréalban, Haven Entertainment Studios néven.
A támogatás ellenére a fejlesztőcsapat függetlennek mondja magát, a Sony inkább befektetőként segített a létrejöttében. Viszont talán nem véletlen, hogy a Haven első - egyelőre be nem jelentett - játéka PlayStationre készül.
A cégnév kapcsán (a haven magyarul menedéket jelent) Raymond még kifejtette, hogy egyszerre szeretnének menedék lenni a munkatársak számára a transzparencia és a kölcsönös tisztelet által, valamint a játékosok számára is, lehetőséget biztosítva a közösségépítésre, a közös szórakozásra és az önkifejezésre.