Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

Játék

Kiderült, miért nem hallunk régóta a Skull and Bonesról

A Ubisoft Singapore 2017-ben jelentette be a játékot, de az utóbbi két év rendezvényeiről rendre távol maradt.

2020.07.14. 17:46 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A 2017-es E3 egyik legnagyobb bejelentését anno a Ubisoft szolgáltatta, amikor lerántották a leplet a Ubisoft Singapore új projektjéről. Ez volt a Skull and Bones, egy nyílt világú kalózos akció-kalandjáték. Az akkor bemutatott anyagok alapján egyértelmű volt, hogy a korábbi Assassin’s Creed IV: Black Flag egyfajta szellemi örököséről van szó, csak épp egy teljesen más, önálló világba és környezetbe átültetve.

A rajongók világszerte elismerően csettintettek, mivel a bemutatókban egy összetett és izgalmas kalózos játékot lehetett látni, amilyenre a téma szerelmesei nagyon régóta hiába várnak. Csakhogy hiába az ígéretes kezdet, a játék szép csendben elhajózott a naplementében és azóta sem hallhattunk felőle.

Immár eltelt bő két év, és az összes olyan rendezvényről és eseményről távol maradt a Skull and Bones, amelyen a Ubisoft egyébként jelen volt. Ami pedig a legjobban bosszantotta a rajongókat, hogy semmilyen információval nem szolgáltak a franciák a projekt állapotát illetően.

A napokban tartották a Ubisoft Forward közvetítést, amit lényegében az E3-as prezentáció elmaradása miatt hoztak tető alá. Itt olyan játékokról esett szó, mint a Watch Dogs Legion, az Assassin’s Creed Valhalla, a Far Cry 6 vagy épp a Hyper Scape. De a Skull and Bones most sem került szóba. Mostanra viszont kiderült, mi áll a háttérben.

A VGC magazin megtudta, hogy a Ubisoft Singapore csapata tavaly tulajdonképpen teljesen elölről újrakezdték az egész fejlesztést. Mint kiderült, az eredetileg megálmodott játék sehogy sem tudta levetkőzni a Black Flag hagyatékát, nem találta meg a saját identitását. Éppen ezért egy egészen más irányba próbálják meg elvinni ezúttal a projektet. A Skull and Bones így most már inkább élő szolgáltatás formájában születhet meg, a készítők pedig a Fortnite-ot hozták fel példaként a modellre. Vagyis nem egy előre megírt, egyszer-kétszer végigjátszható történetet kapunk majd, hanem egy folyamatában íródó sztori részesei lehetünk, ami annak fényében formálódik majd, ahogy a játékosok a játék világában tevékenykednek.

Arról sajnos továbbra sincs hír, hogy a fejlesztés valójában hol tart most, és mennyit kell még várni a premierre. De jó eséllyel 2021 előtt nem is nagyon fogunk hallani erről semmit. ■

Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «

Kapcsolódó játék: Skull and Bones

« Előző hír: Építs magadnak NES konzolt – LEGO-ból!
Következő hír: Partisans 1941 próbakör – Partizánokkal a nácik ellen »