Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

Játék

Súlyos gondok a Red Dead Redemption 2 PC-s változatával

A szerencsésebbek csak fagyásokkal, összeomlásokkal, akadásokkal küzdenek, a pecheseknek el sem indul a játék.

2019.11.06. 12:03 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Úgy tűnik, hiába ígérte meg a Rockstar Games, hogy tanulva több korábbi esetből, a Red Dead Redemption 2 PC-s változatával nem lesznek gondok. Emlékezhetünk rá, hogy annak idején a Grand Theft Auto IV esetében is sok időnek kellett eltelnie, mire frissítésekkel gatyába rázták a játék PC-s verzióját.

Nos, most is erre lesz szükség. A Red Dead Redemption 2 PC-s változata ugyanis ezernyi hibával jelent meg, amelyek egy része lényegében élvezhetetlenné teszi a játékot. A szerencsésebb játékosoknak „csak” olyan gondokkal kell megbirkóznia, mint az FPS-szám állandó ingadozása, a játék váratlan összeomlásai vagy fagyásai. A rendszeres, esetenként akár 5-10 másodperces vagy akár még hosszabb megakadások is sokaknál előfordulnak. Sajnos a gondok mind az egyszemélyes kampányt, mind az online részt érintik. A szerencsétlenebb játékosok viszont egyáltalán el sem jutnak idáig, ugyanis vagy a Rockstar Games Launcher adja be a kulcsot, vagy egyszerűen a játék nem indul el különféle hibaüzenetek miatt.

Míg a Rockstar Games gőzerővel dolgozik a hibák javításán (egy frissítés már érkezett a premier óta a launcherhez, ugyanakkor sokak szerint ez semmilyen hibát nem orvosolt eddig), az interneten a rajongók mindenféle átmeneti megoldásokat ajánlgatnak egymásnak. Íme néhány:

A fentieken túl még rengeteg variációt lehet találni a különböző fórumokon, így akinek gondja akadt a játékkal, érdemes lehet ezeket átböngészni, hátha talál megoldást. Illetve a kommentek között jöhetnek a személyes tapasztalatok, tippek is. De természetesen a legjobb megoldás az lenne, ha a Rockstar mihamarabb előrukkolna egy a gondokat valóban orvosló frissítéssel. Sokan ugyanis már most a pénzüket követelik vissza… ■

Kapcsolódó játék: Red Dead Redemption 2

« Előző hír: Megjelent a Fortnite: Darkfire Bundle
Következő hír: Megjelent a Planet Zoo, mit mutatnak a pontok? »

Legutolsó hozzászólások (összesen: 53)

Lacko
Lacko 2019.11.13. 10:22
Én azért írtam ide, mert a problémám a "súlyos gond" kategória. Ígyekszem a játékmenettel kapcsolatos kérdéseimet a játék topikjába írni, de be kell vallanom, hogy azokat is inkább a PC specifikus ("PC-re is megjelenik az RDR2") topikba szoktam tenni. De ez jogos felvetés, oda fogom írni ezentúl a játékmenettel kapcsolatos kérdéseimet.
ufodani
ufodani 2019.11.13. 23:01
aki még nem csekkolta
Lacko
Lacko 2019.11.14. 08:41
Nem túl megnyugtató, hogy a Rockstar szerint csak a 4 és 6 magos prociknál jön elő ez a megállás. Az én 8 magosomnál is folyamatos a megállás. Sőt tegnap már nem csak idegesítő volt, hanem emiatt haltam meg: kiderült, hogy amíg áll a kép, addig a játék ideje telik (eddig azt hittem, hogy ilyenkor a teljes játék áll), és épp deadeye közben fagyott meg. Mikor feloldódott, már a core-om is lement nullára.

Jól értem a cikket, hogy a launcherben lesz állítható, hogy a procim hány magját használja? Azaz nem kell process lasso?
Skorpio90
Skorpio90 2019.11.14. 10:40
Köszi az infót, mindjárt csekkolom. Bár nem akarom elkiabálni, tegnapelőtt óta egyszer se állt meg a játék, pedig nem cisnáltam semmit máshogy, mint eddig.
Lacko
Lacko 2019.11.14. 17:10
Hát ez jó béna. Beállítottam a launcherben ezt a -cpu dolgot, de ettől tönkre ment a térkép: amikor kijelölök egy helyet, akkor fél képernyővel arréb lévő helyet jelöl ki. A grafika meg olyan lett, mint az Arma 2, hogy 25 m-nél távolabb a táj tükörszoft és semmi részletet (pl nyúl) nem látni. Tehát amikor először megjelenik a nyúl, akkor már olyan közel van, hogy menekül... Megnéztem a settingsben és MINDENT levett low-ra. Ennyit csinált a -cpu kapcsoló. Okosba megoldották a problémát.