25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

DOOM felbontás és teljesítmény

PC-n és konzolokon is ugyanazt az élményt kapjuk majd.

Írta: GeryG

Az új konzolgeneráció megjelenése óta rendszeresen felmerülő kérdés, hogy az új játékok miként teljesítenek a két konzolon. Általában el kell fogadnunk valamilyen kompromisszumot: hol a felbontáson csökkentenek picit, hol a teljesítményt lövik be „csak” 30 fps-re. Nos, a jelek szerint ez nem így lesz a májusra várt DOOM esetében. Az id Software ugyanis jelezte, hogy konzolokon is garantált lesz az 1080p-s felbontás és a stabil 60 fps teljesítmény. Mellé még nagyon korrekt grafikát is kapunk, legalábbis az eddig látott képek és videók alapján. Mindezért a DOOM-ban debütáló idTech 6 motor a felelős, amely a legújabb technológiákat használja és lehetővé teszi, hogy sokkal részletesebb modellekkel dolgozzanak a grafikusok. A motoron egyébként több olyan szakember is dolgozik, aki korábban a Crytek berkeiben a Cryengine-t készítették.
„Szeretnénk, ha a játékosok azon agyalnának, hogy a DOOM és más idTech 6-os játékok hogyan képesek ilyen látványt nyújtani 60 fps-sel és 1080p-s felbontásban minden platformon, amikor más játékok 30 fps mellett sem képesek hasonló grafikát prezentálni. A legjobb 1080p-s, 60 fps-s játék szeretnénk lenni.” – nyilatkozta Billy Khan, a fejlesztés egyik vezetője.
A DOOM május 13-án PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

DOOM (2016)

Platform:

Fejlesztő: id Software

Kiadó: Bethesda Softworks

Megjelenés:
2016. május 13. PC, PS4, X1
2017. november 10. Switch

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!