Játék
Befutottak a Call of Duty: Ghosts pontszámai
Az előzetes várakozásoknak megfelelően teljesít az Infinity Ward új játéka. Jó lett, de nem váltja meg a világot.
2013.11.05. 10:38 | szerző: GeryG | kategória: Játék
Ahogy azt előre sejteni lehetett, az Infinity Ward nem nyúlt nagyon mellé a Call of Duty: Ghosts kapcsán. A jelek szerint maradtak a már évekkel ezelőtt kitaposott (mára már le is aszfaltozott) ösvényen, így drasztikus változtatásokat nem hajtottak végre a játékon. A külföldi sajtó már rá is markolt az új játékra és egy gyors lövöldözés után már meg is osztották velünk az élményeiket. Íme, a pontok:
- CVG – 7/10
- Destructoid – 5/10
- DigitalSpy – 4/5
- Eurogamer – 7/10
- Eurogamer.de – 8/10
- Gamefront – 74/100
- Games.ch – 90/100
- Gamespot – 8/10
- GameTrailers – 7/10
- GiantBomb – 3/5
- IGN – 8.8/10
- Joystiq – 3.5/5
- Kotaku – "Még ne"
- Lazygamer.net – 8.3/10
- OPM – 8/10
- OXM – 8/10
- USGamer – 3/5
A Call of Duty: Ghosts mától vásárolható meg PC-re (a Steam áruházából is), PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és WiiU-ra. A következő generációs változatok az új konzolokkal egyszerre válnak majd elérhetővé. ■
Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «
Kapcsolódó játék: Call of Duty: Ghosts
Legutolsó hozzászólások (összesen: 10)

Nem inkább az IW rontotta el? Sokadik helyen olvasom már, hogy az Activision hibája.

Mindenki az Activisiont szidja, mert minden évben lenyúlják a játékosokat és ej, de mocskosak:D. Meg úgy általában, ilyenkor a kiadót kell szidni, mert ha lett volna +2-3 hónap fejlesztési időre, akkor most mennyivel jobb lenne. Csak a gonosz kiadó szorított a határidő miatt:D.
Amúgy tök mindegy.

A MW3 és a BF3 kampánya között valóban volt bőven különbség.
Egyelőre nem török pálcát a Ghosts kampánya felett, mivel még csak egy-két órám van benne, de a BF4 kampányán nagyon érződik a fejlődés. Azzal remekül szórakoztam az elmúlt napokban, ugyanakkor a Ghosts kampánya eddig nem nyűgözött le különösebben. Mind1, meglátjuk.
Egyébként jogos, nem az Activisioné sem az érdem, sem a felelősség, az Infinity Ward a fejlesztő. Nyilván komoly beleszólási joga van a kiadónak, de a végeredmény mégiscsak a fejlesztőt minősíti elsősorban. És hát úgy tűnik, ez az IW már nem az az IW, ami régen volt.
Off, de éppen a fejlesztők miatt vagyok kíváncsi a jövő tavaszra datált Titanfallra, no meg persze azért, mert marha jól szórakoztam vele a gamescomon. :D

"És hát úgy tűnik, ez az IW már nem az az IW, ami régen volt."
Ami viszont már tényleg az Activision felelőssége. Az is, hogy minden évben novemberében kell egy CoD, ha kő kövön nem marad, akkor is. Többek között ezért hullott darabjaira az IW is.
Nem kötekedésből írtam, meg félreérted. Szerintem összehasonlítható a kettő, és nem úgy, mint a NFS Duke-kal. 2011-ben az MW3 és BF3 is ilyen különbséggel jelent meg, a kettőt majdnem párhuzamosan játszottam, volt viszonyítási alapom.
Eddig csak multi, a kampányra nem nagyon vágyom (a látottak, olvasottak alapján, meg az előző rész miatt is). Ellenben a szokásos CoD kampány vonz továbbra is.
Az Activision pedig sikeresen elrontotta a Ghosts-ot az optimalizálatlan engine miatt ("gyenge" grafika, óriási gépigény és még csúcs gépeken is szaggat). Pedig nem egy olyan címről van szó, amit csak pár rajongó vesz/venne meg.