25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Red Alert 3 - gépigény

A béta miatt már most nyilvánosságra került a gépigény.

Írta: Retee 21 hozzászólás

Ahogy már megírtuk, hamarosan publikus státuszba kerül a Red Alert harmadik részének bétája, s így az Electronic Arts valószínűleg tartani fogja az októberre beígért megjelenést. A béta miatt azonban már most úgy látták jónak a fejlesztők, ha nyilvánosságra hozzák a gépigényt, amelyet nem mondhatnánk különösebben keménynek... úgy látszik ilyen is van.
Gépigény

  • Processzor: Intel Pentium 4 2,0 GHz / AMD Athlon 2000+ (Vista esetén 2,2 GHz)
  • Memória: 1 GB RAM
  • Videókártya: NVIDIA GeForce 6800 / ATI Radeon X1800 vagy jobb

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

Command & Conquer: Red Alert 3

Platform:

Fejlesztő: EA Los Angeles

Kiadó: Electronic Arts

Megjelenés:
2008. október 28. PC
n/a: PS3, X360

Minimális rendszerigény: Pentium 4 2,2 GHz, 1 GB RAM, 8xDVD-ROM, 256 MB-os 3D kártya, 10 GB HDD

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

szbszig
szbszig [33601]
És az én laptopomon X1450-nel?... :-D:-(

Picsába, hogy van egy kb. hároméves asztali gépem meg egy másfél éves laptopom, de már ott tartunk, hogy lassan ezeken se fut semmi rendesen. Most álljak elő otthon, és kérjek megint új konfigot a Télapótól?... :-|
Barthezz
Barthezz [53961]
Nem is ez a bajom az RA3-mal, hiszen lényeges játékmenetbeli újítást sem az SC2, sem az RA3 nem fog tartalmazni. De míg az SC2 igyekszik méltó lenni elődéhez, az RA3 eddig tisztára olyan, mintha az előző részek paródiája, vagy legalábbis egy 10 éven aluliaknak átírt változata készülne. Egyszerűen komolytalanok az egységek, meseszerű a grafika, egy vicc az egész. Az RA 1 komor, sivár, hangulatát kellett volna visszahozniuk, s nem pedig egy bohóckodást leművelni.
Herr Hauptmann
Herr Hauptmann [3179]
Azt hiszem nem vagy elég tájékozott az ügyben. SC2-t igencsak átdolgozzák. Rakat dolog megváltozott a játékmenet terén is. Új kitermelési mechanizmus, ezzel együtt új nyersanyagmenedzsment, MBS, a mapokok az "átléphető természeti akadályok". Nem csak "pár" új egység, hanem a régiek szinte teljes lecserélése, átalakítása. Rengeteg új stratégiára nyílik lehetőség a játékban. Sok kis aprónak és nem annyira jelentősnek tűnő változtatás, viszont összességében hatalmasat változtatnak a játékon magán. Elég megnézni a zerget. Szinte egy teljesen új játékmechanizmust kapott az akárhol terjeszthető creeppel, nyndus worm, mozgó colonyk, a queen. Friss zerg gameplayeket nézve (progamerek által játszva, nem a WWI-s sajtósokét :-P) ég és föld az SC és az SC2. De az csak az én véleményem.
RA3-ról meg nem tudok véleményt alkotni újítások terén, mert nem igazán ismerem még a 2-őt se.
LordMatteo
LordMatteo [29272]
Hát tényleg nem forradalmian új cuccok. 3 harcoló félt (nagyon különböző félt! Pl Age of játékokban hiába vannak 8-10-en a népek, ott azért elég nagy átfedések vannak, azonos egységek stb, ettől függetlenül az is nagyon jó játéksorozat) épp az SC hozta be. Az SC-ben a csatahajós kampányhoz hasonló is volt már nem egyszer. Eddig - legfőképp a név miatt - ugyanott állt a két játék, aztán a japánok megjelenésével a Red Alert egy kicsit elcsúszott a komédia irámyába, legalábbis a japán fél egységei miatt, amik tényleg nem vmi komolyak (elvileg a legjobb tankot az Apocalypset gond nélkül elsörpő robot stb)

Mindenesetre örülnék neki, ha mindkét alkotás nagyon jól sikerülne^^
MagicMoment
MagicMoment [17778]
igen,azokat láttam,de tul.képpen ugyanaz a rendszer az első két részhez képest. rakjunk be pár új egységet.
szinte minden stratégiánál ez van. és az sc2-re ugyanez igaz. picit jobb grafika,néhány új egység és ugyanennyi változás az ra3-nál(jó,meg bejöttek a vágottszeműek). bár az én szemléletemben ez nem újítás.
sőt,szvsz a stratégiák folytatásánál nem is lehet újítani. hacsak nem vesszük figyelembe a dune 2 -> emperor különbséget. nah,az már újítás volt :P
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (21 db)