25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Szét*** az ideg



Írd ide hozzászólásod:

Aribeth
Aribeth [2445]
Nekem eddig a Telekomnál jó tapasztalataim voltak. Ha technikai probléma adódott az otthoni szolgáltatással, akkor telefonon a skynetes nőszemély beazonosította, mi a gond, ide küldött egy szakit egy-két napon belül, addig meg korlátlan netet adott a telefonra.
Amikor meg az volt a bajom, hogy bent az üzletben megszüntettem két előfizetést, megírtuk a papírt, de ezt nem vezették fel a honlapon a személyes fiókomba, akkor emailen rájuk borítottam az asztalt (minden adattal, szerződésszámmal, megszüntetésről szóló irat iktatószámával), és két napom belül megszüntették az előfizukat.

Biztosítókkal, bankkal szintén csak emailen kommunikálok, főleg, hogy a kezemben a bizonyíték, hogy ezzel és ezzel megkerestem őket, és mehetek a felügyeleti szervekhez, ha szarnak a fejemre. (A telefonos hangfelvételeket nem is tudom, meddig őrzik meg.)

Szóval alapvetően LM-mel értek egyet, éljen az írásbeli kapcsolattartás, de igazat adok abban, hogy sürgős intézkedést igénylő probléma esetén, vagy egyszerű, gyorsan megválaszolható, ám a netről nem kideríthető kérdés esetén a telefon a nyerő, és olyankor iszonyú bosszantó, ha húsz percekig nem jutunk ügyintézőig/Vanda nem érti a problémát.

(Egyébként hazabeszélek, most olyan helyen dolgozok, ahol rengeteg kérdéssel fordulnak hozzánk, és jobban értékelem, ha a nagyon összetett jogesetekkel inkább írásban találnak meg. Ügyféloldalról viszont elhiszem, hogy rossz, hogy valamelyik levélre 2, a másikra 30 nap múlva válaszolunk, leterheltségtől és prioritásoktól függően.)

Vissza