Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin’s Creed Valhalla





Írd ide hozzászólásod:


20.07.16. 15:18
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Aribeth tudom, hogy te is mondtál ilyet, de most én konkrétan Sucee kommentjére emlékeztem emlékeim homályából. Egyelőre én megvárok egy Gold leárazást, amiben van Season Pass (elvileg), a CP2077 sokkal jobban érdekel, a limonádé meg jó lesz jövőre is.

Ami nem tetszik, hogy a játék közben is lehet nemet váltani. Az Odyssey-ben ezt ügyesen megoldották, bár ott sem volt lényegi különbség, amit a magam részéről egy kicsit fájlaltam is. Itt a viking-érában, mivel voltak shieldmaidenek, nagyon adta volna magát, ha egy kicsit árnyalják - felfogom és megértem, hogy ez mekkora plusz munka és költség, de ez az új megoldás egyszerűen akkor is furcsa az AC-k esetében.

Csirke a Gamestartól egy ellenvéleményt fogalmaz meg, és részben (talán) igaza van, hogy egy halom játékban újra lehet formálni a karakteredet játék közben. Az ARPG-sítés ellenére szerintem az AC esetében ez rossz irány, mert még a kezdeti nem-választás lehetősége sem teszi ennyire "karaktertelenné" a főszereplőt, mint a játék közbeni csere. Igaz, hogy az RPG/dialógusok/döntések behozatala épp azt hozza el, hogy te formálod a karaktered, de szerintem jobb megoldás lett volna, ha külön néven fut a két nemű szereplő, akár csak minimális háttér különbséggel, leírás szintjén (ha már ennyi stúdió dolgozik rajta). A szinkronban nem hinném, hogy nagy gondot kellene, hogy okozzon a két különböző név, mert pl. a Fallout 4-ben, megadtam angolul a nevem (Daniel) és az ébredés után a robotom a nevemet kiejtve így szólított. Igazából, annak ellenére, hogy mennyit írtam/ok róla , nem különösebben zavar, aki akarja, használja, de ha már az ARPG és Witcher 3-like irányába megy el a széria, szerintem jobban járnánk egy karakterorientált megoldással alá Geralt. Ha nem egy cRPG-t készítünk vagy nem részben semleges indulású alapú (Elder Scroll, Fallout, Obsidian játékok), akkor egy bizonyos szempontból fókuszáltabb karakter és történetvezetés élvezetesebb lesz, ami jobban illik a franchise-ba.

Lehet jobb lett volna, ha az Odyssey-ben csak Kassandra elérhető játszható főhősnőként, most csak Eivor "férfiként" (tudom, tudom, szétszednék az Ubisoftot , ha nem lehetne női vikinggel csapatni, főleg, hogy voltak női viking harcosok is).

Egyébként érdekes, hogy a The Last of Us második részénél a neten ment az acsarkodás, hogy néz ki Abby, de itt nem érzékeltem ebből túl sokat (nem azt mondom, hogy kellett volna), pedig szerintem ez a karakterdesign jobban passzolna a női Eivorhoz.

Peace

Igazából nem akadok fenn a arcmimikán és a testmozgáson, mert simán eltudok így is játszani vele, de az Ubisoft egy világcég, 14-15 stúdió dolgozik az új részen, és a RDR2/Witcher 3 után a mocap ilyen szintű alul használtsága, nem tudom jobban mondani, "gáz" és "égő".

TheVR Pisti tényleg sokszor idegesítő tud lenni a stílusával, de ettől még követem őket. Az első (próba)körös végigjátszások végén is egész jó összefoglalókat szokott mondani, hogy miket tapasztalt, milyen mechanikák tetszenek neki.

A melléküldetéseket úgynevezett "world event"-ek váltják fel, na, majd meglátjuk, hogy itt tudnak-e ugrani RDR2 minőséget.

Vissza