Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division 2





Írd ide hozzászólásod:


19.07.08. 13:55
ivanova36
Rifle és Rifle között is ég és föld a különbség.

A SIG 716-os nagyot üt, de lassú, így a közeledő ellenfelekbe nem tudsz annyit belepumpálni amennyit kellene, olyan gyorsan. Már ha közel ér.

LVOA-C és M4 sajnos változott a Div1-hez képest, hátrányára: kicsit sebez, cserébe nagyobb tár mehet rá. Szintezéls közben volt hogy míg a kolléga AR-be másodjára tárazott, én még az első tár 2/3-anál jártam, köszönhetően a kis tűzgyorsaságnak, a lőszervisszatöltésnek. Más kérdés hogy a sebzésem mekkora is lehetett...

ACR SS az az normál ACR-el szemben SingleShot, közepes sebzés, közepes tár, de cserébe nagy tűzgyorsaság, Így tényleg csak az egérkattintás sebességétől függ, hogy mennyit lősz vele.

MDR szintén nagy tűzgyorsaságú, de sajnos hajlamos voltam vele AR-ként mozogni és célozni, emiatt nagyon hamar elhasználtam lőszermennyiségem, pedig nem automatán nyomtam.

USC az részemről felejtősnek bizonyult, SMG-vel nem pöttyögök.

M16A2, a burst miatt kipróbáltam, de nagyon kontrollálhatatlannak tűnt nekem, így hanyagoltam. Pedig volt olyan játék ahol a hármas sorozatot kedveltem, de ez nem az.

Mk 17 lett sokáig a befutó a közepes tár és a kellemes sebzés miatt, de végül a Classic M1A majd kétszeres lövésenkénti dmg-e felülbírálta.

SOCOM M1A, M1A CQB sajnos változott a Div1-hez képest és nagyon alacsony a lövésenkénti sebzése a Classic M1A-hoz képest.

Classic M1A: számomra ez lett a tuti választás még akkor is ha retro. 17 db-ig feltornázható tár, nagy dmg lövésenként.

Jó talentekkel nagyon jó fegyvert lehet összerakni:
Aktív talent:
Boomerang Critical hits have a 50% chance to return the bullet to the magazine. If a bullet is returned to the magazine the next shot has +20% increased damage.
Lucky Shot Magazine capacity is increased by 20%. Missed shots from cover have a 25% chance to return to the magazine.
Optimist Weapon damage is increased by +3% (10%) for every 10% (2%) ammo missing from the magazine.
Ranger Every 5m you are from the target grants +2% weapon damage.

Passzív talent:
Extra +20% Magazine Capacity.

Utility:
Stop, Drop, and Roll While equipped, rolling removes burn, bleed, and poisoned status effects. Can occur once every 60 seconds.
Cannon While equipped, this weapon increases throwing distance by 10%.
Zen While equipped, resting in cover for 3 seconds removes blind and disorient status effects.

Távcsövek:
a 4x-es vagy az alattiaknak nincs zoomja, így érdemes körülük választani valamit rifle-re ha nem akarsz zoomolgatni.
Acog Scope (4x) +20.0% Optimal Range
és ha már meglesz akkor:
EXPS3 Holo Sight +8.0% Damage to Elites

további modok:
Muzzle Brake 7.62 +5.0% Damage to Elites

Vertical Grip +10.0% Accuracy
vagy
Angled Grip +10.0% Stability

Compact Marksman Mag +10.0% Damage to Elites
és ha már meglesz akkor:
Tightly Packed Marksman Mag +5 Rounds

plusz a Sharpshooter spec az ami nagyon sokat tesz hozzá a rifle és mmr használatához, de az majd lvl30 felett jön a képbe.

Vissza