A hangulat és a stílus még mindig üt, a platformer rész pedig jó... Lenne. A gyalázatos kamerakezeléssel nagyon meggyűlt a bajom, azért örülnék, ha ezt nem így ültetnék át. A végén van egy rész, amikor átmenetileg elveszted a Tőrt, hát ott a hiánya során derül ki igazán, hogy nem a játékos hibáinak javítására szolgál az idő visszaforgatása, sokkal inkább a játék baromságait lehet korrigálni.
Plusz remélem, a fejlesztőknek is olyan egyértelmű lesz a remake esetében a teljeskörű kontrollertámogatás, mint nekem lenne. Biztos van valami tweak a neten, hogy a 2003-as eredetivel is meg lehessen etetni az xone kontrollert, de nem volt kedvem ezzel szórakozni - viszont a szar kamerakezelés és a billentyűzeten nem túl intuitív irányérzékelés nagyon rossz kombó mai szemmel.
Ha már remake, és újra felvett párbeszédek - nem kevés szöveget kellene szerintem pluszban is írni, és egy-egy új átvezetőt is be kéne iktatni, hogy kevésbé legyen gyámoltalan ez az egész. Mivel plot az egész alatt kb. nincs (homok elszabadítása, feljutás a toronyba, homok visszaterelése), így lényegében csak Farah és a Herceg kapcsolata az, aminek a dinamikát kell szolgáltatni. Viszont az ő szerelmi száluk jelen állapotában annyira semmilyen és a semmiből jön, hogy nem is tudtam hova tenni, hiába játszottam már korábban. Persze nem egy 2003-as platformertől várnám a hatalmas mélységet, de ha nem a Ubiról lenne szó, még reálisnak is tartanám ennek a bővítését a remake esetében.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status