Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

1 2 3 ... 140 141 142
21.07.28. 00:41 #7052
jawsika
Nekem a sztori bejött nagyon. Mármint nem az endfight, az szar volt, de a felfedezése a történteknek. Az nagyon szépen volt megoldva.

Ez a ruha jobb sokkal.

Nekem ami fullra nem jött be, az a questek elhelyezése. Úgy értem rohangáltál, felvettél mindent, aztán gyakorlatilag tök random módon bárhova szólhatott a quest, semmi rendszer nem volt benne. Ahelyett, hogy közelre szóló, amolyan hub-os megoldás lett volna, minden quest meg sidequest elküldött a szélrózsa minden irányába. Ez volt, ami nem jött be.
21.07.27. 22:21 #7051
Dark Archon
Igazából a robotalkatrészeket magamra aggatok cuccok után bármi jó, tök röhejesen néz ki mindenki. De ez csak egy dolog, az alap játék végére értem. Van egyébként normális cuccos mod is.

Elég tré volt a "vége", ilyen várvédős ökörködés egyszer, se fedezék, se el nem tudsz mozdulni a lőtornyokból, áh, fantáziátlan. Akárcsak a küzdelem HADES-szal, egy újabb sokszor lenyomott robot, meg még hozzá pár. Csak persze előtte kötelező volt még hosszan felmászni a hegyre.

A sztori, ahogy vártam, igazából klisékből van összegyúrva, semmi extra. Persze egy AC-t sem a történetért játszik már az ember, csak az élvezhető. Vagy mondjuk a java része élvezhető. De itt a harc egyszerűen el van b@ltázva, és a felfedezés / hegymászás is feleslegesen hosszúra nyújtott és unalmas.

Még hátra van a DLC, aztán nyugodjon békében a játék felőlem. Ha a 2. rész is ez az ugra-bugra lesz normális harcrendszer nélkül, kihagyom.
21.07.27. 22:03 #7050
jawsika
21.07.27. 20:56 #7049
Peace
21.07.27. 19:34 #7048
subject17
Hááát, kinek mi. Én ezeket az inventory tárhely / pénz stb. boostokat szimplán csalásnak érzem, és nem modoknak. Ezt a picsanadrágot meg nem is értem, számomra iszonyatosan immersion-breaking.

De nekem például már attól is hányingerem van, ahogy bizonyos embereknél mondjuk egy Skyrim kinéz. Persze nincs baj azzal, hogy egy idő után elszórakozik az ember, de hozzám sosem állt közel az, hogy legalább egy "tiszta" végigjátszás nélkül elkezdjem szétmodolni azt, amit a fejlesztők kigondoltak, mint az ő játékuk.

Az egyetlen típusú mod, amit használni szoktam, az régebbi játékok esetében a textúrákat feljavító, meg mondjuk KOTOR2 esetében egyszer kipróbálgattam azokat, amik több-kevesebb sikerrel visszaillesztik a kivágott tartalmakat a játékba.
21.07.27. 19:23 #7047
Dark Archon
A PS ajánlgatásról jut eszembe, hogy egy dolog, hogy most a Horizon-t tudom játszani egérrel, különben már felnégyeltem volna Aloy-t, de a modok is csak a PC-sek kiváltsága. Tököm tele volt, hogy folyton tele a puttony, így egy moddal máris 10x annyi cuccot vihetek. Ez persze nem kárpótol a normális weapon-wheelért, de ez van. Illetve van egy király mod, ami valósághűbb látványt tár elénk, meg ami lecseréli a béna ruhákat olyan Lara Croft félére.
21.07.27. 10:05 #7046
Peace
Vagy túltápoltam magam egy csöppet, vagy ennyire könnyű a játék. 5-ös világ egy vicc, röhögve lement az összes boss is. És eddig a 3-as börtönvilág is rohadt easy. Mondjuk 50-es DEX és a maxra húzott DEX-es kard megteszi a hatását, elég jól szeletelek. Meglátjuk marad-e ilyen. Tudtommal, ha a 3-as világgal is végzek, akkor már csak az 1-es világ maradt, ahol megnyílik egy újabb kapu és lehet tovább haladni. Eddig 22 óra környékén járok, de én nagyon jól elvagyok vele. Ez is egy jó kis vétel volt. Gondolkodom, hogy elcseréljem-e majd egy Returnal-ra, de egyszerűen rosszul vagyok a roguelike gondolatától. Az egekig magasztalt Hades is repült a gépről 30 perc után.
21.07.26. 08:58 #7045
Peace
Pont annyi értelme van az ilyen győzködésnek, mint a Playstation ajánlgatásnak. Valaki vagy önszántából belekóstol vagy megette a penész. Itt az a szerencse, hogy tényleg nevetségesen egyszerűek a boss-ok és így maximálisan tudok koncentrálni a játék élvezeti értékeire. Összehoztam a +5-ös sharp Kilij-et (ez a kimaxolt kard), de hülyét kaptam a mati farmolástól. Meg kellett öletnem magam 7-8 alkalommal ember formában, hogy pure black legyen a Wolrd Tendency és megnövekedjen a drop rate és még így is fájdalmasan sokáig tartott ugyanazt a csontit gyilkolva majd visszaportálva......
21.07.25. 20:13 #7044
Shadowguard
De cserébe hatalmas sikerélményt is ad, ami más játékokban nem igazán van meg.
Ma gondoltam teszek egy próbát vacsora előtt Midirrel és majd este megölöm (DS3 DLC boss, aljas egy dög), elsőre lement. Még én magam se hittem el, ahhoz képest nem is volt vészes
21.07.25. 17:16 #7043
Ricsi1976
Az biztos, hogy hatalmas kihívás a game, meg türelem, ami nekem nincs
21.07.25. 14:05 #7042
Shadowguard
Bezzeg amikor én győzködtelek, hogy térj át a sötét oldalra és próbáld ki a Souls játékokat Mondtam én, hogy jók ezek. Egyébként ha rám hallgatsz akkor legalább a harmadik résznek adsz egy esélyt a Dark Souls sorozatból is. Én most újrázom az egészet, még mindig hihetetlen élmény az a játék. Tegnap este 11kor leültem elé, hogy csak az első bossig elmegyek a DLC-ben. Aztán négykor másfél DLC-vel és három bossal később feküdtem.
Az első részt azért nem ajánlom, mert még a remastered is kicsit fapados és inkább csak easter eggek szintjén van kapcsolat az első és a harmadik között. A kettő meg MEH
Demon Soulsból csak videót néztem, de nekem hangulatra a DS3 jobbnak érződik

És azt hiszem megvan a kapocs a DS és az Elden Ring között is
21.07.25. 11:11 #7041
Peace
Nekem ez nagyon adja! Meglett a maxos íj végre!!! És összehoztam a +4-es Kilij-et is! Elég rendesen osztja a DEX sebzésbónuszt! Nem tudom, hogy lesz-e erőm kifarmolni a +5-öst, mert nagyon **arul esik a bladestone chunk, de majd meglátjuk. Cimborával már lenyomtunk két bosst, de kettőt egyedül is megöltem. Egy nagy tűzdémonhoz meg két random embert hívtam meg és tök szuperül megöltük 3-an! A grafika és összkép meg az egész atmoszféra annyira dark-os és hangulatos, hogy egyszerűen muszáj tolni és a halál után újult erővel lesújtani a pokolfajzatokra és egyéb rusnyaságokra!
21.07.25. 09:37 #7040
gothmog
Ha láttál már videókat róla, akkor a grafika, a grimdark hangulat (nekem valamiért a diablo első része ugrott be sokszor játék közben a zene, a hangok és a hangulat miatt), no meg a csaták mechanikája nagyjából megvan. Ezekre nem vesztegetnék szót.

Amit kiemelnék:

1. A 9 kaszt (3 fő "hivatás", és ezeken belül a 3-3-3 altípus) mind-mind van annyira egyedi (játékmechanika, stratégia), hogy tényleg érezhetően mások, s nem csupán azért kerültek be, mert jól hangzik, hogy "9 választható kaszt".
(A kezdő wyrdhunter egyébként nekem nem jött be, kicsit uncsinak ("vanilla" érzésnek) tűnt vele a játék, de a másodiknak felszabaduló summoner már haladós volt (vele elsőre majdnem végigmentem a főellenfélig), a harmadiknak elérhető sentinel pedig annyira bejött, hogy gyakorlatilag csak azzal játszottam, és az időközben unlockolt többi figurára csak egy-egy nekifutás erejéig pillantottam rá.)
A kasztok kiegyensúlyozása egyébként még messze van a tökéletestől. Pont amikor abbahagytam, akkor jött ki egy patch, amiben az íjász karakterek (főleg az apostate, amit a legerősebbnek - mondhatni brokennek - tartanak, de mellette a kedvencem, a sentinel is) méretes nerfeket kaptak.

2. Ami nagyon bejött, és más mint pl. a Slay the Spire, az az az egyes runok egymásba fűződése. Gyakorlatilag egyetlen nekifutás alatt, ha végig is érsz a főellenfélig, a központi faluba felfogadható NPC-knek csak a töredékével találkozol (ezek az NPC-k árulhatnak dolgokat, adhatnak buffokat stb.), a küldetéseik megoldására esélyed sincsen, mint ahogy a wyrdben való barangolásod során kapható egyéb questeket (ezek a Diablo1-hez hasonlóan random jelentkeznek, ha mond ez a hasonlat esetleg valamit) sem fogod jó eséllyel egyetlen run alatt megoldani. De semmi gond, mert amit az egyik run során elértél, az megmarad, és a következő karakterrel onnan folytatod. Így apránként - a jutalmak miatt - már a kezdő karaktered is erősebb lehet (több kártya, induló bónuszok), de ezt a nehézségi szintek ellensúlyozzák. (Ha sikeresen tudsz befejezni egy runt, akkor egyel magasabb nehézségi szinten kezdhetsz bele a következőbe, bár ezt nem kötelező megtenned. Nehézségi szintekből egyébként végtelen sok van.)

3. A kártyákon kívül vannak felszerelési tárgyak (egyszer használatosak), vannak fegyverbe és páncélba rakható rúnák (amik fejleszthetők), és minden a faluba felfogadott NPC "beüzemelése" után újabb fajta nyersanyagokat szerezhetsz majd a játék során, amelyekből fejlesztheted az NPC-t, annak bolti kínálatát stb. (A nyersanyagokat is továbbviszed karakterről-karakterre, kivéve az induló pénzmennyiséget.) Érdekes taktikai elem a wyrdness szintje is, amit wyrdcandle aktuális állapota határoz meg. Ha erősebb a fény (még jól ég a gyertya), akkor messzebbre látsz, a harcokban pedig véletlenszerűen kaphatsz erős bónuszokat adó kártyákat. Ellenkező esetben fordítva történik, és olyan kártyákat is húzhatsz, amik megszívatnak, ha nem játszod ki őket adott körben.

4. Tudom, hogy imádod 100%-ra pörgetni a játékokat. (Minden achievementet megszerezni.) Na, itt lesz benne meló, mire minden NPC-t felfogadsz, mindegyiknek megcsinálod a személyes küldetését, plusz rendezed a wyrdben kóborló különféle elveszett lelkek sorsát. (Viszont még bugos volt, így pl. a seamstress személyes küldetését nekem sohasem adta be a játék.)

5. A játék, bár ez karakterfüggő, egyértelműen könnyebb, mint a Slay the Spire. (Noha utóbbinál a rajzfilmes stílus mást sugallna, de az bizony keményebb, legalábbis nehezebb sikeresen teljesíteni, és eljutni a korrupt szívig.) Egyébként, bár mindkét játéknak (én egyelőre csak a Tainted Grailt és a Slay the Spire-t ismerem ebből a roguelike deckbuilder stílusból) megvannak az erősségei, de összességében a Slay the Spire-t, ha nem is sokkal, de jobbnak, kiforrottabbnak (és nehezebben beleunhatónak) érzem. Szóval, ha nem lenne meg, hörcsögöld majd be azt is!
21.07.24. 18:26 #7039
Shadowguard
Tainted Grailről írhatnál pár sort, azzal én is szemezgettem. Nálam most abból a stílusból a Griftlands megy bent melóban, meg a Neoverse is nagy kedvenc. Monster Train is érdekes, bár szerintem az a játék utál engem.

On:
Régi lemaradást kezdtem el bepótolni a Dark Souls 2 személyében, az első és a harmadik része már megvan a sorozatnak... Hát nem lesz a szívem csücske a játék, még az egyhez képest is csúnyább (vagyis a remastered változathoz képestÖ, az irányítása borzalmas és teljesen más mint a másik két résznek (igen, ezt is egérrel, billentyűzettel játszom) és eddig a világ sem fogott meg. De legalább fut melóban is... Csak cloudsave nincs benne... Mindegy, idővel úgyis meglesz a 100% ebből is.
Plusz mellette megy a Dark Souls 3 is, ráadásul két karakterrel felváltva. Elkezdtem egy újabb katanás, dexes karaktert, de mellette vágytam valami újra is, szóval csináltam egy másikat is. Pallos, teljes vértezet... Eddig kissé easy módnak érzem azt a karaktert. Azt hiszem tényleg el lehet mondani, hogy elsőre hard fokozaton toltam a DS-t
21.07.23. 08:20 #7038
Peace
Én is eljátszadoztam a gondolattal a PS4-es verziót illetően, mert nekem is kimaradt, de mindig arra jutottam, hogy kár bolygatni a múltat. Inkább várom a harmadik részt.
21.07.23. 08:18 #7037
gothmog
Pedig kevés játék van szerintem, ami ennyire szépen öregedne/jól tartaná magát. Ha Enhanced Edition verzió (feltételezem, az lesz), akkor pár dolgot érdemes kikapcsolni (pl. a karakterek körüli rajzfilmes kontúrt - a neve nem ugrik be -, mert az pl. tényleg ocsmány). Illetve érdemes úgy zoom lockolni, hogy ne legyen mindenki hangya, de azért ne is egy 640×480-as felbontásnak megfelelő méretű látótér terpeszkedjen a tévé képernyőjén. (Bár én csak PC-n játszottam, először anno még egy 14 colos monitoron, az első részt valamikor 98/99 fordulója táján Ma már én is EE verzióval tolom, és a monitor is nagyobb, de azért nem egy nagy tévéképernyő, szóval nem tudom, egy PS4 verzió egy méretes tévén miként nézhet ki.)

Én amúgy pont az NWN-nel vagyok úgy, hogy nagyon újráznék már egyet, szerintem kb. másfél évtizede vittem ki őket (alapjáték, SoU, HotU) utoljára, de mai szemmel nézve egyszerűen annyira baltával faragott az egész, annyira stílustalan (grafikailag "moduláris", persze értem én, hogy miért), és az irányítása is (kamerakezelés, forgatás) olyan utálatosnak érződik a mai kezemnek/fejemnek, hogy eddig nagyjából 10 perc volt a max., amit kibírtam uninstall nélkül. Akárhányszor felteszem, azt nem értem, hogy régen én miként voltam képes játszani ezzel, sőt még élvezni is!


Amúgy, hogy on topik is legyen:
Én a roguelike kártyás játékokra kattantam rá mostanában. (Ideálisak időhiányban, mert ha csak max. 20 percem van adott nap játékra, ezek elé akkor is érdemes leülni.)

A Tainted Grail: Conquesttel kezdtem, most a Slay the Spire (ez a kategória császára) forog. És már megvettem a Monster Traint az első kiegjével együtt, hogy legyen folytatás, ha az StS-ben belefáradnék.
21.07.22. 23:23 #7036
jawsika
Nagy restanciám a Baldur's Gate I. és II.. Annak idején kimaradtak, mai fejjel fogalmam sincs, hogy miért. A Neverwnter Nights óriási kedvenc volt, a hógömb életem egyik legmeghatározóbb játékos élménye, de a HotU kiegészítő Pokla és Aribeth redemption sztorija is emlékezetes. KotOR-okat is nagon szerettem, az elsőt ugyan végig nem vittem, de a térképet összeraktam, a másodikat medig kitoltam annak idején, viszont ezek valahogy kimaradtak.

PS4-re 1500 Ft-ért le voltak árazva, megvettem. A komplett 1-2 kiegekkel. Elkezdtem az 1-et, és... és nagyon szeretném szeretni, de egyszerűen túl ronda. Szégyellem magam, mert mindig az volt a hitvallásom, hogy a grafika nem számít, és tényleg, abszolút nem ez a fő szempont egy játéknál, de ez valami elképesztően csúfságos. Valahogy képtelen vagyok megbarátkozni vele. Kijutottam a kezdőhelyről, és kicsit barangoltam, de nem tudom így komolyan venni.
21.07.21. 15:03 #7035
Peace
Majd meglátjuk mi lesz a vége. Még csak ismerkedek a világgal és a fegyverspecializációt tervezem, tart a rózsaszín köd....
21.07.21. 14:55 #7034
subject17
Demon's Souls a platformból eredően kimaradt, de az első Dark Souls szerintem az egyik legkülönlegesebb játékélmény, amit valaha átéltem.

Oké, igen, benne van, hogy iszonyatosan felhúz, de őszintén nem ezt éreztem a legfőbb tulajdonságának. Sokkal inkább az egyediség, amit a hangulata árasztott, és a meglepően zseniális és átgondolt pályadesign.

Ha Demon esetében is ezek jelen vannak, akkor szerintem iszonyat jó vételnek fogod tartani, az esetleges időszakos agyvérzések ellenére is.
21.07.21. 14:46 #7033
Peace
Demon's Souls (PS5):

Ezer éve viszketett a tenyerem és Nioh 1-2-n felbuzdulva nem vártam tovább, hétfőn megleptem magam vele. Kicsit szokni kellett, hogy lomha a temple knight-om, de ezt már sikerült is némileg orvosolni. A összkép nagyon korrekt, pillanatok alatt beszippant az atmoszféra! Már co-op-ra is volt lehetőség tegnap, az is remekül működik ismerőssel. Sajnos még csak 2-3 órácskám volt rá, de majd 7végén megtolom rendesen! Pedig hogy rühelltem ezt a műfajt még pár hónappal ezelőtt!
21.07.12. 00:08 #7032
Barthezz
Crash Bandicoot 4: It's About Time

Bár április közepe óta nyűglődöm vele, mégis ide írom és nem a végigjátszott topicba, mert még mindig csak 57%-nál járok és nagyon-nagyon nyögvenyelősen megy az egész. Pedig baromira vártam, hogy kijöjjön PC-re, mert az N.Sane Trilogy-t pár éve imádtam és ki is játszottam maximumra 100-x százalékra mindhárom részt.

Itt meg már a kezdetektől fogva az az érzésem, hogy a készítők átestek a ló túloldalára minden tekintetben. Az eredeti trilógia egyenes folytatásaként egy minden eddiginél hosszabb, nehezebb, látványosabb részt akartak készíteni, amihez valószínű bedobáltak minden ötletet egy kalapba, amiknél egyre inkább rá akart kontrázni mindenki a másikéra és egyre hajmeresztőbb dolgok kerültek be ebbe a bizonyos kalapba, aztán végül semmit nem vetettek el belőle, hanem mindet belegyúrták a játékba. Így pedig túlságosan hosszú és még annál is nehezebb lett a végeredmény. De ez már nem a kellemesen nehéz, hanem a frusztrálóan idegőrlően nehéz kategória.

Ráadásul rögtön bedobják a játékost a mélyvízbe, már a 2-3. pályától extrém a nehézség, ha az összes gemet be akarod gyűjteni. Nem lehet csak úgy leülni egy fél órát tolni, ha csak annyi időm van, mert ennyi idő alatt nem lehet végezni egy pályával, ha minden kristályt össze akar szedni az ember. Az legalább 1, de inkább 1,5 óra, rengeteg halállal, gamepad összetörés közeli állapottal a végén. És nem lehet félbehagyni, ha már az utolsó checkpointoknál járok és addig megvan az összes doboz. Amit ráadásul végigjátszást mazsolázva kell abszolválnom, csak annyi infot mindig megnézve, hogy az adott checkpointhoz érve hány doboznál kell járnom, esetleg a szemét módon offscreen elhelyezett dobozok vagy rejtett gemek helyét meglesve belőle. Ha csak egy doboz is hiányzik, akkor a checkpoint összetörése helyett meghalok gyorsan és kezdem elölről a szakaszt. Különben csak a pálya legvégén derül ki másfél óra szenvedés után, hogy 1 vagy 2 pofátlanul elrejtett doboz kimaradt. A 200-ból, 300-ból, 400-ból, vagy 500-ból... Igen, 500-ból. Míg az eredeti trilógiában pályánként 70-80, esetenként 100 doboz volt, itt a minimum a 150, de inkább 2-300 doboz, egyes pályákon a hajmeresztő 500-as számmal. Ha csak egy kimarad, ugrik a box gem. És rohadt hosszúak a pályák is, amiken 2-szer legalább végig kell menni. Első játszásra a box gem, wumpa gem, rejtett gem, majd másodszorra a max. 3 deaths gem. Ami persze szintén bukta, ha az utolsó checkpoint után beraknak egy ultra szívatós szakaszt, ha 3 halál fölé mentél, kezdheted elölről. Aztán ha végigszenvedtél rajta, megnyitják félig ugyanezt a pályát egy alternatív dimenzióban egy másik karakterrel kezdve, majd viszsacsatlakozva az eredeti pályára, csak sokkal szopatósabb doboz-elhelyezéssel. Aztán ha végigszenvedted, csináld meg újra mindkét pályát N.Verted módban is az összes gemmel. Olyan szopatásokkal itt már a nehezen átlátható grafikai filtereken túl, hogy pl. 1,25-szörésére megnövelik a játék sebességét (!). Mindezt a lehető legszívatósabb mocsáros pályákon... Aztán csinálj meg minden pályát egyre tovább halál nélkül, hogy felszedhesd a retro kazettát, amikre olyan bónuszpályákat kapsz, amikben szintén nincs köszönet és legalább 50-szer meghalsz, mire eljutsz a végére az összes doboz összetörésével.

Ez persze mind a 100%-os teljesítéshez kell, amit célul kitűztem, a 106%-os totál kimaxolást elengedtem, mert ahhoz minden pályát minden doboz összetörésével egy szuszra meghalás nélkül + platinum time trial relic-kel kéne megcsinálni, ami még a HC játékosoknak is igen kemény dió. Ezeknek elmentek otthonról, de tényleg.

Emellett pedig az egész kampány is rohadt hosszú, sohavégetnemérős. Már nem tudom, hányadik dimenzióban járok, de a pályák száma már most több, mint ami az egész elmúlt trilógiában volt. És ha még csak 57%-nál járok, akkor baromi messze van a vége. Pedig már a főboss Neo Cortexet is legyőztem, de csavartak egyet a sztorin és átállt utána az én oldalamra, hogy mehessek most N.Tropy ellen. (Aki utánaolvasva még mindig nem a végső boss lesz, mert megint fordítani fognak a kockán és nyújtják a végtelenségig a sztorit...)

Amúgy szép, ötletes humoros, de ez így túl sok. Túl tömény, túl hosszú és túl, már-már élvezhetetlenül nehéz, ami mind a játékélmény rovására megy. Pedig végigtoltam a Cuphead-et anno, nem gondoltam volna, hogy annál jöhet sokkal nehezebb platformer is (ott pár perc volt egy pálya, gyorsan újra lehetett kezdeni, míg itt 1 órás szarakodás megy sokszor a levesbe egy-egy elhagyott doboz vagy a max 3 death gemre hajtva egy-egy rossz mozdulat miatt).

Állítólag ha csak végig akar rajta menni valaki acsizás nélkül a játékon, akkor élvezetes, de a 100%-os kijátszás, pláne a 106% (amit ugye fel is adtam) vmi brutálisan elmebeteg egy dolog. Nem tudom, ezek után érdekelni fog-e az 5. rész, ha ez az új irányvonal. Mert ez már nem játék, hanem a játékos direkt szopatása.

Összességében nekem ez így csalódás. Nincs kedvem már folytatni és nehezen veszem rá magam egy-egy újabb pályára, de annyi játékidőt beletettem és megvan eddig minden 100%-ra, hogy nem hagyhatom már ezt veszni. Akkor sem, ha még az eddiginél is sokkal nagyobb szopatás vár rám a játék vége felé haladva.... Lehet a dinós világot még befejezem, ahol most tartok, aztán pihentetem őszig és vmi mással játszom, mert már tényleg elegem van belőle 3 hónap nyűglődés után...
21.07.01. 18:33 #7031
subject17
Hm, nekem pont a Rise az, ami miatt a harmadik résszel egy percet se játszottam, pedig még Game Passban is volt.

Három alkalommal nekifutottam, meglehetősen nagy kihagyásokkal, de végül valahogy mindig iszonyat untató volt számomra. Az elsővel tök jól elvoltam pedig, talán egy közel 100%-os runom is volt egyszer...

De amúgy Shadow of Mordorral is hasonló a helyzet, adott egy totál repetitív map, totál repetitív taskokkal, mégis 100%-ra megcsináltam egyszer (ott konkrétan emlékszem, hogy mindent teljesítettem). Amikor meg a folytatásba kezdtem volna, fél óra után kifújt a lendület, és sosem tértem vissza hozzá. Vigyázni kell a túlteljesítésből adódó kiégéssel, mert egy egész sorozatot megpecsételhet.
21.07.01. 17:13 #7030
goodboy007
Rise of the Tomb Raider

Az első, 2013-as részét az új szériának a PC-s megjelenés után tisztességgel lenyomtam, de nem tetszett, számomra nagyon repetitív volt. Tavaly mind a két folytatás járt a PS Plus-os havi játékként, az Uncharted-del végeztem egy hónapja, úgyhogy most gondoltam, adok neki egy esélyt, mint "ismert" action/adventure TPS-nek, aminek az lett a vége, hogy este 10-től éjjel 3-ig toltam egyhuzamban. Azóta beleraktam újabb 4 órát és még csak a soviet installation-nél vagyok, úgyhogy mondhatom, megfogott, pedig abszolút nem vagyok annak a híve, mikor egy-egy területet újra és újra be kell járni csak azért, mert első alkalommal még nincs unlock-olva a lockpick/kés/rope arrow, ez itt mégis működik. Csinálom a mellékküldetéseket, a Tomb-okat és igyekszem mindent felvenni.
Valahogy sokkal élettel telíbb, mint az első felvonás. Az mondjuk vicces volt, mikor egy bokorból egymás után 7 enemy-t lenyilaztam, mert az első után szép sorban, lövés nélkül kezdtek közelebb jönni.

Plants vs Zombies
Anno, egyetem első évében ronggyá játszottam és hiába telt el 12 év, ugyanolyan addiktív. Persze jobban haladok, anno nem adtam el a zen garden-ből a fullos növényeket, csak vártam mindig, hogy dobálják a pénzt, pedig sokkal jobb instan 10k $-ért eladni.
21.06.30. 09:08 #7029
Peace
Fuhh, megnéztem most mi ez a Code Vein....soulslike.....pfejjj!
21.06.30. 06:14 #7028
Shadowguard
Néztem róla videókat, de én egyelőre nem tudom eldönteni mit gondoljak róla. A harc maga látványos, szeretem is a japán cuccokat, de egyelőre nem fogott meg. A képregényes átvezető is olyan meh dolog nekem, meg a grafika nekem egy az egyben Code Vein és még arra se volt időm. És az legalább anime souls

Én viszont most előszedtem a Shadow Tactics-ot, kicsit be kell melegíteni mielőtt folytatnám (vagy elejéről kezdeném inkább) a Desperados 3-at. Anno 1-2 pálya volt csak hátra a végéig, de már nem is emlékeztem rendesen a pályákra. Viszont a választott stílusom (megölünk mindenkit is) kissé megnehezíti a dolgom, a harmadik pálya közel két órámba telt, ott anno nem is öltem meg mindenkit. Szerintem még szórakoztatóbb is, mint a Desperados harmadik része, bár én Japán miatt elfogult vagyok kicsit
21.06.29. 22:40 #7027
Aryx
Tell Me Why

Őszintén, csak kíváncsiságból felraktam megnézni, mi is ez (“Dontnod, annyira nem lehet rossz“), és kis híján ott ragadtam… sajnos még nem volt sok időm vele foglalkozni, de eddig nagyon tetszik.

Szerintem jól tettem, hogy 0 háttérismerettel álltam neki a történetnek (csak annyit tudtam, amit mindenki más, vagyis hogy most a leszbi helyett a transzi téma van soron). A dramaturgia hozza a Dontnod-tól elvártat, már az elején nagyon erős jelenetek vannak, és úgy érzem, ezt még lesz hova fokozni. A két főszereplőt ha nem is elsőre, de azért hamar megkedveltem, és itt is van egy kis természetfeletti szál, mint a Life is Strange-ekben… sőt, a kalandjáték-elemek implementálását leszámítva a TMW szinte mindenben a LiS receptjét követi. Illetve a LiS óta a párbeszédek szövegein is csiszoltak, végre nincs az a feszengő érzés, mint amikor francia fejlesztők próbálják visszaadni az amcsi tinik dialektusát. Ugyanakkor ezúttal kissé megosztóbb a téma, és talán ezért nem is merték ezt a Life is Strange brandje alatt kiadni.

Az első benyomásom az, hogy ebből egy nagyon jó sztori fog kisülni végül, kíváncsi vagyok rá. Aki szerette a Life is Strange-et, és nem rohan világgá a témaválasztástól, az még holnapig ingyér’ bezsákolhatja mindhárom részt Steamen.
21.06.27. 22:08 #7026
ufodani
messze nem fogod megbánni, élveztem minden percét.
21.06.27. 21:58 #7025
Razor03
Black Mesa

Sok év után ismét újráztam a Half-Life 2 sorozatot. Gondoltam ezúttal már megveszem hozzá a Black Mesa-t is. Erre főként a yuotube-on látott Xen trailer vett rá .

Nos a játékot kicsit szokni kell az elején nagyon más élményt nyújt, mint az eredeti Half-Life. Ez főként azért van szerintem mert sokkal sötétebb, horrorosabb, és emiatt nekem a Resident Evil-re hajaz.

Kifejezetten jól el lehet vele lenni, a zenék nagyon jól illeszkednek a játékhoz, és mindig a lehető legjobb pillanatban szólalnak meg! Sokkal inkább ezt emelném ki, mint a grafikát, ami egyébként a technikailag már öreg source motor ellenére is szép. Bár szerintem a végén lesz igazán az, vagyis az utolsó helyszínen.

A Xen fejezettől nagyon sokat várok
21.06.27. 19:01 #7024
Peace
Scarlet Nexus:

Belevertem laza 13 órát, elvagyok vele. Azért vannak elemei, amik már TÚÚÚÚÚÚÚÚlásgosan japánok és ezeknél forgatom a szemem rendesen, de ez még nem a világvége. Az a vicces, hogy szerintem a fele játékidő az átvezetős beszélgetés és egyáltalán nem zavar. A csapattagok megajándékozását és a kis találkákat is csípem. A látvány agyon rendben van, a harc maga az pedig tömény orgia! Brutálisan élvezetes a kombókat játszi könnyedséggel kivitelezni és aprítani!
21.06.16. 21:08 #7023
frankie93
Köszi a választ! Nem igazodok el a mai trendek között...
21.06.16. 20:58 #7022
LordMatteo
Ha lemezes is lenne, a kodot akkor is aktivalnod kell ma mar kb. minden jateknak online storeban - a nagy studiok jatekainal tuti. Onnantol meg minek a lemez.
21.06.16. 20:35 #7021
frankie93
Abszolút nem találtam ennek topikot, úgyhogy csesszetek le, ha úgy van, mivel ez inkább mivel játszanék kérdés. Szóval a dobozos FIFA 21 most egészen jól le van akciózva a Media Markt online boltjában. Ebben a verzióban csak letöltő kód van, csak lemez, esetleg mindkettő? Azért lenne fontos, mert a laptopomban nincs lemezolvasó, így nem szeretnék pórul járni...
21.06.10. 23:50 #7020
Shadowguard
Mechwarrior 5: Mercenaries Ez volt az utolsó játék, amivel játszottam "demo"-ként. Akkor már alapvetően nem kalózkodtam, de Epic és meh... Szerencsére akkor csalódás volt, mert egyébként még elcsábultam volna... Nemrég a másfél év béta után kijött PC-re is, DLC-vel, átdolgozva, állítólag javítva is... Nos, kicsit tényleg javították rajta, a kampány eleje is más és ugyan messze nem tökéletes, de attól függetlenül Battletech, amit imádok és ma meglett az első heavy mech is, mellé találtam egy Hero Kintarot is, ami a leg OP-bb medium, szóval innentől nincs akadály... Lehet melóban felimádkozom a Battletech-et is, most nagyon rá vagyok pörögve a mechekre...

Griftlands: Egyébként meg ez megy melóban, ha van pár szabad percem. Már egy ideje kívánséglistás volt, de csak nemrég jött ki EA-ből... A kártyajátékok egyébként is gyengéim PC-re, a Neoverse-ben is 70+ órám van, de anno "demo"-ként is hetekig szórakoztam a Fate Hunterssel is. Ez viszont a jobban sikerült darabok között van. Három karakter, teljesen különálló paklik, történetek és minden run más (kicsit roguelike is, a pakliépítés mellett). Legalábbis én rendre más ellenfelekbe futok bele egy-egy run alatt. Két karakterrel már sikerült végigvinnem a történetet, még azt mondom érdekes is... És csak a felszínt kapargatom egyelőre.
21.04.26. 22:08 #7019
Aryx
Project Cars 2: no comment, amióta megvan (kb 1 hónapja), ráfüggtem, elképesztően jó vezetési élményt nyújt. Kár, hogy hallgattak a kritikusokra, és a 3. résszel már mindenkinek meg akartak felelni, így azzal már nem feleltek meg senkinek. :/

Syberia: ezt meg, mert már a gog-könyvtáramban lapul évek óta, és múltkor megláttam... elképesztően hangulatos, magával ragadó és időtálló. Némileg fogott már rajta a kor, de ezek a renderelt hátterek itt-ott még ma is jól néznek ki. Csak áradozni tudok róla: kiváló történetmesélés, jól megírt karakterek, nem dagályos, kifejező és lényegre törő párbeszédek, fogaskerekektől hangos, rozsdapunkos háttérvilág... nem is tudok rajta fogást találni, a zene is telitalálat. Azért mégis: sokszor sokáig nem hallunk semmit ebből a jó zenéből, máskor viszont elég erőteljes akkordok zendülnek fel olyan részeknél, ahol éppen pont nem történik semmi. Ezt leszámítva nem tudom, mi van ezekkel a franciákkal, de elképesztő, amit a játékiparral művelnek, egyfajta önkifejezésnek élik meg (Beyond Good and Evil, Remember me, Life is Strange). Már most szeretném bepótolni a 2. és 3. részeket, holott még ennek sem értem a végére.
21.04.19. 12:51 #7018
Peace
21.04.19. 11:56 #7017
david139
Viszem a nénit haza, mert eltört a lova lába. Aztán beszarik a Ds4Windows, lecsatlakozik a kontroller. Persze amíg újra csatlakozik, addig a néni bedurcizik, és bukom a questet

Na, de többet nem ventillálok ide.
21.04.19. 10:07 #7016
david139
Most épp játszom és szembejött még egy remek példa a UX-re, itemeket donálok a tábor kasszába. Van nálam vagy 30 cucc, egyesével kell őket berakni, egy item berakásához kb fél másodpercig nyomni kell a gombot. És ha ez nem lenne elég lassú, időnként random ki is vág egy menüvel előrébb... Nemár, hogy ezt nem lehetne jobban


LM: a jógázás legalább kb csak 5 perc szivatás, nem konstans
21.04.19. 09:17 #7015
LordMatteo
Nekem továbbra is kimaradt az RDR egyelőre, de a GTA-t illetően nem is értem az ilyen összevetéseket, nagyon könnyen elkap a flow mindig, életszerűen jönnek egymás után a küldik, nem erőltetik túl az egyéb elfoglaltságokat (bár a jógázós küldi legendásan anyázós baromság), bármikor neki tudnék állni a sztorimódnak.
21.04.19. 08:59 #7014
Ricsi1976
Hasonló érzésem volt. Ólomláb, ez a jó kifejezés. Táborokban meg mintha dupla ólomlábat kapott volna. Ugyanakkor a játék nagyon tetszett.
21.04.19. 08:35 #7013
david139
Én sem tartanám magam sietős játékosnak, sőt, RDR2 kapcsán írtam is, hogy nem tetszik, hogy siettetve érzem magam. Viszont ha vannak játékelemek, amik nem tetszenek, akkor azokkal nem foglalkozom. Witcherben pl nem Gwenteztem, de nem azért mert siettem. Itt meg nem fogok horgászgatni, meg vadászni.
Összegezve én úgy érzem, hogy ebben a játékban erős UX hibák vannak, és ezt nem azzal kellene magyarázni, hogy a player így meg úgy a hibás.

A GTA-t nem olyan régen újráztam, ott nem volt ilyen érzésem.
21.04.19. 08:13 #7012
Peace
21.04.19. 08:07 #7011
Peace
Az valóban rengeteget számít, hogy ki hogy kezd neki, ki mennyire van belebolondulva. Én a western szerelmese vagyok és a megjelenés előtt pár hónappal az RDR1 végigjátszással már kellőképpen ráhájpolódtam, úgyhogy én minden egyes másodpercét élveztem!!! Nem töltöttem el túl sok időt a játékban, lehetett volna sokkal több is. Emlékeim szerint 80 és 90 óra között volt valahol.
21.04.18. 21:28 #7010
subject17
Én sem a sietős kategóriába tartozom openworldök esetén. De pont ez az, RDR2 számomra a felfedezést is akadályozta az ólomlábú karakterével és a túltolt szedegetős stb. animációkkal.
21.04.18. 21:19 #7009
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Kontrollerrel játszottam, de egyszer sem volt gondom sem a ló irányításával, sem a célzással (oké, nem olyan mint egérrel, de ezen már a legtöbb játéknál nem akadok fenn), sőt, a lovam egyszer sem halt meg a játék közben.

Egyedül, ha már irányítás, a horgászásra tudok negatívat mondani, azt sehogy sem tudtam megtanulni.

A hibái ellenére -pl. a körözéssel egyetértek- nekem jelenleg ez a legreálisabb OW a piacon. És engem abszolút nem zavart, hogy ötezredjére is ki kell nyitni a szekrényt vagy a fiókot. Volt, hogy vissza csuktam őket.

Szerintem a pozitív és a negatív élmény részben függ, hogy milyen a hozzáállás a játékhoz.

Van, aki szinte minden játékot úgy játszik, hogy lehetőleg gyorsabban kimaxolni tudja, és így megy végig rajta, és negatívként éli meg, ha ezt bizonyos funkciók gátolják vagy hátráltatják (és ez a hozzáállás nem negatívum, hanem egy játszási stílus). Ők egy évben jóval nagyobb mennyiségű címet tolnak le.

Van az a játékos, aki egy játékban, nem "siet", hanem sokat császkál, és lassabban halad (ez pedig nem pozitív példaként van felhozva). Nekem a Witcher 3 GOTY fél év volt, az Odyssey a DLC-kkel egy év, ezekhez képest szerintem a RDR2 végig játszása három hónap volt (pedig nem siettem, csak több időt fordítottam rá naponta).

A RDR2 az utóbbi játékos élménynek kedvez, az előbbi pörgősebbnek nem. A Witcher 3-ban alig használtam Keszeget, és többnyire sétáltam, és nem kocogtam vagy sprinteltem.
21.04.18. 18:52 #7008
Peace
Csak a controller!!! Én mondjuk mindkét játékot imádtam. HZD-t a sci-fi és a story miatt főként, de a gameplay is adta, RDR2-t viszont mindenestül ahogy van!
21.04.18. 15:31 #7007
subject17
Lol, na az csodás.

Egy grafikus driver update-et tolnék, aztán egy fullos battlenet újratelepítést. Reinstall után pedig rendszergazdaként futtasd.
21.04.18. 15:12 #7006
GustyX
Köszi, de ez nem működik. Mivel nincs olyan lehetőségem, ahol látok egyáltalán akármit. Csak a Modern Warfare-t fel sem hozza, sem az all games-ben, sem az Activison/Blizzard pontban. Szóval még látni sem látom azt, hogy mit tudnék magamnak telepíteni.
Ez egy szívás most, maradt a régi módszer, hogy letöltöm külön a böngészőből a pár megás indítófájlt. Ez tök jó így, köszi...
21.04.18. 14:52 #7005
subject17
Ha jól tudom, nincs ilyen. Undorító UI.

Annyit tudsz tenni, hogy All Games alatt benyomod a kis csillag ikonnal favourite-be azokat, amik megvannak, és akkor felkerülnek a felső barra. Ugyanott fent jobb kattolva el is távolíthatod, amik by default ott vannak (vagy ugyanúgy All Games tab alatt kiveszed a kis csillagot).

Blizz meg szarik a több éves kommentekre, miszerint nagyon rossz ez. Volt egy nagyobb UI update 1-2 hónapja, ez is ugyanolyan rossz.

Edit: @LM: Nekem a quicklaunch bar by default tele volt fosva wowwal, blops4-gyel, mindennel. Plusz a probléma az, hogy egyszerűen nincs egy "My Games" nézet, mint minden normális launcherben.
21.04.18. 14:50 #7004
LordMatteo
Gondolom a battlenetre gondolsz, a kliensben latod a sajat jatekaidat. Ahogy belepek, nalam alapertelmezetten csak azok vannak amikkel tudok is jatszani.
21.04.18. 14:44 #7003
GustyX
Instant segítségre lenne szükségem!
Ebben a battlefos.net alkalmazás vagy mi a pöcsben hol találok egy olyan listát/nézetet/akármit, ahol látom a megvásárolt/telepített játékaimat???? Ilyen nagyon nincs most benne. Games felirat alatt csak olyan játékokat látok, amiket adott esetben megvásárolhatok....

Kb. a GTA V is túl volt értékelve sok szempontból. Maga Szép, élő, lélegző világ, hangulat, jól esett csak úgy benne lenne, de a játékmenet az....
1 2 3 ... 140 141 142

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat