25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dead Space remake

Peace
#61 Peace [27862]
Én lemondtam már időben. De úgyse tudtak volna vonni, egyszer használatos virtuális Revolut kártya volt.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.02.28. 19:44
subject17
#60 subject17 [6519]
Peace, neked ugye több eszed van, és nem találtál ma egy mailt a fiókodban, ami az EA fele küldött pénzedről szól?

Faszom, Microsoft is ugyanezt csinálja, hogy by default ismétlődő subra fizetsz elő, és külön cancelezni kell, szóval tudtam is a dologról - de tök úgy emlékeztem, hogy én ezt egyből megtettem.

És még a szaros Survivor se jelenik meg, hogy azt is meg tudjam nézni, ha már így alakult! ... Na mindegy, úgyis terveztem egy NG+-t, amit Hogwarts Legacy felülírt, így nincs akadály.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

-Jozef-
#59 -Jozef- [1924]
wh40k fanokat megszégyenítő részletességgel írtad le a lore-t, kösz. talán egyszer befejezem a DS3-at is.

Válasz erre

Előzmény: SafeDomain 2023.02.04. 16:44
SafeDomain
#58 SafeDomain [1]
Nagyvonalakban erről van szó:

SPOILER
Az egész a "tyúk és a tojás" esetén alapszik, ami valójában nem más, mint egy idegen faj szaporodási procedúrája. 65 millió évvel korábban, amikor egy meteor csapódott a Föld-be, elpusztítva a dinoszauruszokat, magával hozta a Black Marker-t is, ami a Necromorph-ok szemszögéből nézve, maga a "tojás" szerepét tölti be. Ez az eszköz tartalmazza az úgynevezett Necromorph DNS struktúrát, valamint a Marker "alaprajzát", amit nemcsak tárolni, de továbbítani is képes. A Marker első célja az, hogy befolyásolja az élő civilizációkat, ösztönözve őket arra, hogy a Marker titkát megfejtve(tárolt DNS struktúra), létrehozzák azokat a Necromorph parazitákat, amik a hullákat átalakítják ezekké a horroisztikus lényekké. Maga az ösztönzés egy olyan elmét befolyásoló jel kibocsátásán alapszik, ami kezdetben különböző érzelmi vágyakat erősít fel. Elhiteti az intelligens élőlényekkel az örök élet lehetőségét, sőt azt is, hogy a halott, elvesztett szeretteikkel újra találkozhassanak, és a többi... majd szép lassan elkezdenek a Marker imádói lenni és éjt nappallá téve, megszállottan küzdenek azért, hogy ezt a hitet mindenhová eljuttassák, valamint hogy technológiailag elég fejletté váljanak ahhoz, hogy létrehozzák a Marker kópiáit (a vörös Marker-eket), valamint magukat a Necromorph parazitákat a terjesztés megkezdéséhez. Ez maga az első fázis.

Aztán jön a második, amikor a Marker olyan jeleket sugároz, ami az élők elméjének teljes zavarát idézi elő. Vagyis erőteljesebb hallucinációkat okoz: ellenségeket, hamis illúziókat, szörnyeket látva mindenütt, ami idővel személyiségzavarhoz, demenciához, majd később szuicid hajlamhoz, illetve gyilkos viselkedés előidézéséhez vezet. Tehát a lényeg az, hogy az élőlények a saját fajtájuk és önmaguk ellen fordulva, hullahegyeket hagyjanak maguk után... Ekkor jönnek a Necromorph paraziták és a hullákat keresztezik a saját DNS-ekükkel, majd ezeknek a lényeknek a dolga az lesz, hogy lemészárolják a fennmaradt élőket, hogy aztán belőlük is Necromorph lehessen. Mindez a tudomány szempontjából bődületesen gyors sebességgel zajlik. A mutáció révén kialakul, vagy elkészül egy ún. Hive Mind, aminek az lesz a dolga, hogy telepatikusan irányítsa a Necromorph lényeket a Marker-en keresztül, mígnem el nem érik, hogy az átformált populáció elég nagy legyen a befejező folyamathoz.

A harmadik és egyben utolsó fázis az eggyéválás ideje, amikor a Hive Mind magához veszi a Marker-t, ami ha eljut arra a pontra, ahová kell, elkezd hatalmas fénnyel izzani és önmaga felett egy örvényszerű energiamezőt létrehozva, beszippantja az összes Necromorph-ot és organikus szövetet, amik valamifél mutáción keresztülmenve végül egy vérszomjas Holddá alakulnak át (Bretheren Moon). Ez az entitás pedig a "tyúk", ami úgy szaporodik, hogy felfal egy teljes populációt. Maga a Make Us Whole (Tégy minket eggyé) pontosan ezt a végső fázist jelenti Necromorph nyelven, csak a hívők ezt egészen máshogy... valami fennséges, szent dologként értelmezik. Valójában ez a dög nemcsak a testüket, de a lelküket is felzabálja. Aztán eljön az alvás ideje, a Marker pedig tovább utazik, hogy egy olyan helyen kössön ki, ahol szintén dúl az élet...

Ugyebár azért nem a Földön kezdődött el a kettes fázis, mert az emberiségnek volt annyi esze, hogy egy másik helyre vigyék a saját maguk által épített vörös Marker-t, és ez volt az Aegis VII incidens. Tulajdonképpen Isaac az első rész végén, kis híján elindította az utolsó fázist, vagyis ő maga vitte el a Marker-t a kijelölt helyére (felettük az ishimura-val)... csak hát Kendra közbelépett. Aki amúgy az árulása révén mentette meg a világot egy vérszomjas Necromorph hold megszületésétől, mikor a már izzó Marker-t el akarta vinni.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.02.04. 12:27
davkar9
#57 davkar9 [11292]
Én sem, rengeteget adott a kapcsolatukhoz, hogy Isaacnek van hangja. Eredetiben Daniels nézőpontjából egyértelműen Isaac a zizi, a mostani változtatásokkal ez inkább ~segítségnek tűnik.

Nem tudom mennyire működött volna, ha mondjuk a revealt átrakják inkább az Ishimurára és az "árulástól" vele folytatódik a történet. (Mondjuk itt jön be az, hogy még mindig nem értem teljesen a loret, szóval a marker visszahelyezése az igazából kinek is jó...)

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.02.03. 21:58
subject17
#56 subject17 [6519]
És tbh... Daniels did (almost) nothing wrong. De tényleg, megint nem tudom, hogy változtattak-e, vagy túl fiatalon játszottam, de most nem éreztem betrayalnek a dolgot.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.02.03. 19:25
davkar9
#55 davkar9 [11292]
Végül ~15 óra lett az a 8. NG+on is átszaladok majd még a plazmavágóval acsizás miatt, igaz azt már majd csak nagyon easyn. Lehet fordítva kellett volna, medium a közepén egy kicsit megszorongatott, a vége felé viszont már szinte ki kellett dobálnom az ammot és a mediket. Plazma mellett force gunnal toltam, ha valaki belemászott a seggembe azt könnyebb volt azzal ellökni. Frostbite gore miatt nagyon élvezetes volt ez a fegyver, egy "tüsszentéssel" lekapott minden húst az ellenről.

~Új sztori elemek tetszettek SPOILER
ál-nicole jó ötlet, mindig is fura volt, hogy nem volt ott senki és mégis megnyomódtak a gombok. Plusz érdekes volt ez a kibővített szerep Crossnak. Eredetiben ők voltak a kedvenc npcim. Mindig olyan szomorú volt, hogy az audionaplókból le lehetett követni az útjukat aztán Mercer kivégezte őket.

Válasz erre

subject17
#54 subject17 [6519]
Jah, jó így nagyon a hajó, meg satisfying amikor fejben csomó hely már megvan. De azért egy custom ping rendszer nem lett volna rossz, ha már szabadabban garázdálkodhatunk.

Tegnap este megcsináltam a master override-omat - az tök fasza, hogy látjuk a térképen a security ajtókat, csak épp vért izzadok, mire megtalálok párat. Billentyűzeten nagyon esetlen a map kezelése, de kimondottan rossz igazából ez az egész menü/inventory így, hogy nincs egy kurzorod. Térképen ütközik ki leginkább ez a hátrány, amikor két kézzel kell meglehetősen counter-intuitive kiosztás mellett pötyögnöd, hogy megnézz egy útvonalat.

A folytatásban pedig én is reménykedem. El is gondolkoztam, hogy majd később így is megveszem xboxra, mert megérdemli a támogatást a projekt.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.02.01. 10:45
davkar9
#53 davkar9 [11292]
Egy jó remakenek ilyennek kell(ene) lennie. Mafianál éreztem ilyet először, teljesen visszaadta azt az érzést csak ugye modern köntösben (autóversenyt mondjuk ennyire pontosan nem kellett volna újraalkotni...)

Amit nagyon élvezek a DS kapcsán azok az átírások. A pályák egybenyitása jót tett, sokkal "élőbb" így a hajó. Logokból megismert legénységet is imádtam a régiben, sokan most még több háttéranyagot kaptak.

Gameplay szempontból nem szorul rá, de ezek után tényleg jöhetne egy ds2 remake is. Ha ott is sikerülne egy ugyanilyen immersion upgradet összehozni...

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.30. 23:35
Peace
#52 Peace [27862]
Nekem szombaton és vasárnap semmi achit nem dobott, legalábbis nem mutatta. Tegnap meg folyamat ugrált fel a jobb alsó sarokban. :⁠-⁠O

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.31. 19:55
subject17
#51 subject17 [6519]
Amúgy PC-n érdekelnek legkevésbé az achievementek, de most ahogy néztem kíváncsiságból, hogy amúgy mik vannak, feltűnt, hogy erősen bugos az egész rendszer. Az elején a sima chapterekért járók sincsenek kész, de egy rakás egyéb se, amit amúgy tuti megcsináltam már többször is (ellenfél falhoz pinelése pl.).

Fura is volt az elején, de gondoltam a subscriber változat miatt nem jön semmi - aztán valamikor a negyedik chapter körül mégis bedobott egyet.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#50 Peace [27862]
Nekem az az emlék élt, hogy iszonyatosan paráztam és túl akartam élni. Szó szerint küzdöttem az életben maradásért a monitor előtt is! De amit műveltek ezzel a remake-el, az tényleg iszonyatosan korrekt! Így kell ezt csinálni! Resident Evil 2, Demon’s Souls és ez eddig mindent visz remake-ek terén!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.30. 23:35
subject17
#49 subject17 [6519]
Ja és amúgy ami a legérdekesebb és legpozitívabb a remake kapcsán: azt az érzetet kelti, mint amilyen kép az ember fejében az eredeti játékról élt.

Ami így kurva hülyén hangzik, de biztos nektek is megvan ez az érzés. Volt XY játék, kölyökkorotokban játszottátok, aztán megmaradt az emlék, hogy "fúúú az milyen jól nézett ki". Na aztán felrakjátok, és a nosztalgia se fedi el, hogy igazából milyen rohadt csúnya és elavult.

Nos, a Dead Space Remake az eredetiről a fejedben élő kép tényleges kivetülése.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

subject17
#48 subject17 [6519]
Nyolcadik chapterig játszottam, de őszintén itt már alig tudtam emlékezetből összekötni pár helyszínt, hogy mi volt az eredeti. Ismétlem: egyáltalán nem volt igazam a remake kapcsán, ebbe bizony beleadtak jó sokat.

(Az a tetves SOS-aszteroida launch mondjuk itt is jó idegesítőre sikerült, az on-touch instakill vasakkal, még ha épp nem is mozognak. )

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#47 Peace [27862]
Ez bizony hatalmas királyság volt, nagyon éltem!!! Na meg csöppet ráfüggtem. Kicsit más megvilágításba került a The Callisto Protocol ezután, minden téren jóval gyengébb. Félre ne értsetek, nagyon élveztem azt is, de így DS után egy rém gyenge eresztésnek érződik. Remélem elkészülhet a folytatások remake-je is! Vagy egy negyedik rész! Vagy még több film!!!

Válasz erre

davkar9
#46 davkar9 [11292]
Teljes történetet ismerve és a mostani első pálya után (első mentéspont folyosóján a villódzás) én azzal magyaráztam meg magamnak, hogy direkt ilyen a lelki- és elmeállapota.

Amit még pontosíthattak volna az a felfedezés. Remek, hogy jelöli a meg/nem látogatott helyeket, de ahova vissza ~kell majd menni azokat jelezhették volna külön. Elég lenne resi módon akkor átszínezni a szobát ha már nincs mit felvenni ott. Clearence ajtókat szépen jelöli és a térképeket átnyálazva nagyjából ki lehet bogarászni, hogy hova kell visszamenni, de a tárolókat már nem.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.30. 16:16
Peace
#45 Peace [27862]
Gyorsan meg is néztem szombat éjjel a Downfall filmet újra. Aztán a héten meg rámegyek a könyvre is, most nagyon rákattantam a témára.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.01.30. 16:01
subject17
#44 subject17 [6519]
Persze, nem kell végletekbe esni. Csak Isaac elég leszaromállat "aw shiet, here we go again" módban van elég sok early game helyzetben, holott ott még indokolt volna egy kicsit nagyobb sokk.

Amúgy nekem bejön ez a clearance, csak a sidequest tracker is figyelembe vehetné, hogy rohadjon meg.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.01.30. 16:01
davkar9
#43 davkar9 [11292]
Összességében nekem még mindig jobban tetszik ez a scriptelt kommentár, mint a rebootLara/Control és társaik féle folyamatos pofázás. Helyzetből adódóan többnyire úgyis csak "ohgaud, ohfauk, ohsheeeeet" reakciók játszanak.

Sidequest +1, főleg ha tényleg jön ezután egy 2 remake, amiben a görgetős váltás szinte biztos hogy benne lesz. Azért is furcsa mert a repkedés meg 1:1 át lett emelve. Clearence nem rossz, beleélést segíti (plusz nem kell mindig 1 nodeot őrizgetni), bár gameplayből szempontból kicsit nyújtja a játékot. Dinamikus respawn miatt úgy érzem, hogy a korábban lezárt tárolóban kapott cuccokat egyből el is használom az oda-vissza úton.

Devblog alapján igen. Én is futok bele olyan textekbe ami újnak tűnnek, unitologyról is mintha többet írnának. Mondjuk többszöri trilógia újrajátszás után sem érzem magam 100% biztosnak a játékok történetét és loreját illetően...

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.30. 10:12
subject17
#42 subject17 [6519]
Mondjuk apró észrevétel két újításhoz, Isaac megszólaltatása és a sidequestek bevezetése, trackelése.

Alapvetően tetszik mindkettő, viszont:

- Isaac így is kicsit... túl könnyen beletörődik mindenbe? Szerintem én kicsit jobban hangot adnék a gondolataimnak eleinte, ha egy ilyen helyzetbe csöppennék. Ezekben a helyzetekben viszont továbbra is néma, és így már furcsább, hogy alapvetően már voiced főhős. De ha van is reakciója, az is néha komikus. Isaac, amint végignézi, ahogy egy nő felvágja egy test mellkasát, aztán a saját torkát: "ugh", olyan hangsúllyal, mintha csak egy kutyaszart látna a járdán. (Pl. a kapitány testének megkeresése jó ellenpélda, ahogy szitkozódik utána Hammondnak, az azért hitelesebb volt.)

- Questeknél tök jó, hogy írja, ha nem folytatható, Nicole sidequest is on hold épp. Viszont ez se mindig működik jól, most van pl. egy olyan sidequestem, hogy egy rakás RIG-et meg kell keresni. Ebből nálam kettőt teljesíthető feladatnak jelez, ellenben miután átkutyagoltam a teljes hajón miattuk, az egyik egy fullba lezárt lifthez vitt, a másik pedig egy lv3 security doorhoz (egyelőre csak lv2 clearence-em van). Meg én hiányolom a DS2 megoldást, ahol már tarthattad nyomva a trackert, és volt rajta egy kis interface, ahol váltogathattad, mi fele vigyen. A menürendszer nagyon konzolos, segített volna picit, ha legalább ilyesmi navigáció/trackelt quest csere miatt nem kell belépkdeni.

___________

Amúgy a text/audio logokat is átdolgozták részben? Őszintén nem tudom eldönteni, hogy csak ennyire figyelmetlenül játszottam anno (többször is), vagy tettek bele most sok plusz infót, amivel sokkal könnyebb összerakni a történéseket. Mindenesetre most végigolvasok és hallgatok mindent, nagyon fasza így.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.30. 06:15
Peace
#41 Peace [27862]
Szerintem remek munkát végeztek! 10. fejezetnél kellett kilépnem tegnap végül. Alig várom, hogy folytassam!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.29. 18:09
subject17
#40 subject17 [6519]
Ja és azt már most az elején le kell szögeznem, hogy nagyon hamar kiderül, hogy valószínűleg hatalmasat tévedtem a remake kapcsán.

Az animációk és egy-egy gameplay megvalósítás továbbra is szájhúzós, de bőven több történt itt, mint ami előzetesen a videókból átjött.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

subject17
#39 subject17 [6519]
Másfél chapter után: nekem érződik csak úgy, hogy szűkmarkúbb a játék a medpackekkel? Sima medium difficulty.

Nem emlékszem már pontosan, lehet, hogy csak bevásároltam mindig az eredetiben, de az tuti, hogy kevésbé futottam bele ebbe, hogy épp nem volt nálam heal item, amikor kellett.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#38 Peace [27862]
Most reggel már fejhallgatóval toltam, mérföldekkel jobb úgy! Csak éjjel nem ment volna.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.29. 12:09
subject17
#37 subject17 [6519]
Na lecsorog a kávé, aztán nézem én is, mi a helyzet.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#36 Peace [27862]
Fejhallgatót én sem mertem felrakni, szigorúan 5.1-el!!!

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.01.28. 22:45
davkar9
#35 davkar9 [11292]
Gondoltam erre én is, de steamen csak a basic érhető el.

Mindegy, bevállaltam a teljest, jó ez így. Első savepontnál léptem is ki, inkább majd világosban folytatom...

A hang tetszik, ügyesen vonták be Isaacet a meglévő beszélgetésekbe.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 18:14
Peace
#34 Peace [27862]
Bődületesen jó!!! Így újraélve ehhez képest a Callisto tényleg egy nagyon halovány kis koppintás. Bár nekem az is adta, de ez most mindent visz!

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 19:24
Peace
#33 Peace [27862]
Igazán nincs mit!!! Én már most összecsináltam magam. :⁠-⁠D Botrány komolyan néz ki!!!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 18:50
subject17
#32 subject17 [6519]
Nekem ma társasozás, de a holnapi programot el is intézted az ötlettel, köszi!

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 18:26
Peace
#31 Peace [27862]
Már csordogál is lefele, ennyit nekem röhögve megér egy kis gatyóba rottyantás.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 18:17
subject17
#30 subject17 [6519]
Jaja, ugyanez jutott eszembe, amit most hozzászerkesztettél.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 18:14
Peace
#29 Peace [27862]
EA Play Pro néven fut jelenleg 15 dolcsi egy hónapra.

LOL, most nézem... "EA Play Pro members get access to the Dead Space EA Play Pro Edition that includes all of the benefits of the Deluxe Edition, plus the Anodized Suit. Start playing today for just $14.99 per month."

Akkor lehet ezt is letolom, ennyit nekem is megér.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 17:30
subject17
#28 subject17 [6519]
Ja hát igen, a kihagyhatatlan preorder meg a deluxe trash mindig. DS Remake is ugyanezt csinálja, valami faszom ruhatextúrákkal.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.01.28. 17:32
davkar9
#27 davkar9 [11292]
FO nálam is 20 körül volt, lett belőle 3 végigjátszás, 2 előtt lehet megyek majd egy újrát szóval évekre szétterítve bőven megérte (bár akkor még maga a deluxe volt 70...). Folytatás ~drága, de hasonló játékidőt+ kinézek belőle is. Kötelező ow/ls nem is ezt érinti, általánosságban mondtam. EAnél ilyen szempontból pont a FO volt a váltás szóval most (még?) nem fogják szétkúrni ezt a franchiset. (Preorder cosmetic persze már befigyel, de ez végül is mindig ott volt a háttérben és még mindig ez a kisebbik rossz)

DSR esetében is hasonlóképpen számolgatok, plusz a jövőben ha ismét megjön a kedvem hozzá akkor már inkább ezt veszem elő, nem az eredetit. Biztos vételekből, ezzel együtt, úgyis csak 4 erre az évre szóval szerintem mégis rányomok. (Amúgy vicces önigazolás a tavalyi kommentemre; ebből a 4-ből 3 remake...)

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 16:02
subject17
#26 subject17 [6519]
Aha, na az stimmelhet látod. Game passnak az mondjuk nem része ugye, én meg akkoriban főként konzol játékos voltam, 2019 végén vettem csak PC-t, ez nem volt meg hirtelen, hogy EA-nél is van ilyen pro sub, nemcsak Ubinál.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 17:04
Peace
#25 Peace [27862]
Hmm....pedig valami előfizetős történettel toltam le megjelenéskor. Origin premium? Volt ilyen? 13 vagy 15 Euró körül volt 30 napos előfizu és abba tették bele premierkor.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 16:02
subject17
#24 subject17 [6519]
Megjelenéskor teljességgel kizárt, Fallen Order is egy év után ment EA Playbe. Nekem megéri a teljes ár, hogy egyrészt ne várjak ennyit, másrészt ne fussak bele a világ összes spoilerébe addigra.

Edit:
Davkar: Hát... Igen, nálam pont ez az "extra szorzó", hogy egy már ismert, többször végigjátszott, de anno elsőre is max. tizenöt órát nyújtó cucc nekem egyszerűen nem ér annyit.
Amúgy nem tudom, mennyit változtatnak a folytatásra, de a Fallen Order szerintem nagyon max. a húsz órát súrolhatta, ha csak a fő sztorit követte az ember. Én viszont szerettem elveszni benne, meg minden kis szart összeszedni - ez is egy extra szorzó nálam, amit az előző kommentben a "játékidő" alá soroltam. Világ is csak semi-open, live service meg N/A.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 15:45
davkar9
#23 davkar9 [11292]
Ú, ez a fajta matek elég nagy faszság és ráadásul sosem pontos, mert mindig van valami extra szorzó. Én is évekig így mérlegeltem és haragszom is magamra mert emiatt a gondolkodás miatt tart most ott a játékipar, hogy mindennek alsó hangon 100+ órás ow szarnak kell lennie legalább 5+ év live service adalékkal.

Ja, a 60 az kb. 24k most. MKnál 8 órát láttam fullos végigjátszásra, eredetit én is ennyivel újráztam tavaly, szóval nagyjából 3k-ra jön ki egy óra, papíron ennyit "ér" a játék. Ugyanakkor a 8 óra (gatyacserével inkább 10) "régimódi" tömény sztori és gameplay egy 200 órás AChoz képest egész kellemes játékidő. Ng+, lehet acsizni - ez alapján valami alternative ending is van elvileg. Plusz ugye hiába láttuk már ezt, ott a nosztalgia... Szóval máris változott az ár/"érték" arány.

Új megjelenésre sajnos ezekre az árakra kell berendezkedni (én is rányomok majd, de bakker a Jedi2 70-je is elég meredek). De egye fene, ha a negyedéves jelentésekben van látható nyoma és az lesz az eredmény, hogy a fifák és ow/ls szemetek mellett (neadjisten helyett) több remake/új single játékra bólintanak rá, akkor egye fene, benyelem az extra árakat. Plusz jó lenne ha az anyagi siker után ezt egy hasonló minőségű ds2 remake és egy újraírt ds3 követné.

(btw nem támadó hangnemben írtam, inkább csak magamat győzködöm.)

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 14:43
Peace
#22 Peace [27862]
Jedi Survivornak kell jönnie szerintem EA Playbe remélem, ergo GPU megjelenéskor. Első részét valahogy így nyomtam végig...

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 14:43
subject17
#21 subject17 [6519]
Jedi Survivor nekem azonnali vétel, már így is épp eleget vártam a folytatást.

Meg pl. Hogwarts Legacyvel várjuk a launch utáni tapasztalatokat, de ha tiszta a terep, azt is felesben megvesszük megjelenés körül.

DS Remake-et nagyon jó lenne végignyomni, de nekem ez nonszensz, hogy annyit kiadjak érte, mint a feljebb említett két teljesen új, ismeretlen, külön-külön is jelentősen több játékidőt rejtő történetért.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 14:32
Peace
#20 Peace [27862]
Diablo 4 kivételével szerintem eddig semmire nem tudtam rámondani idénre, hogy azonnal akarom megjelenéskor! Minden másra ott a GP.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 14:30
subject17
#19 subject17 [6519]
Amúgy igen, haverral jó ideje ez a szlogenünk egy-egy megjelenés kapcsán.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.01.28. 14:11
Peace
#18 Peace [27862]
Majdcsak jön GP-ba....

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.01.28. 12:36
subject17
#17 subject17 [6519]
Meh, én még féláron se tartom valószínűnek. Majd valami karácsonyi akcióban jó lesz ez.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.01.27. 22:54
Shadowguard
#16 Shadowguard [4237]
Nem biztos, hogy fel fog kerülni gmg-re, az EA játékai egy ideje úgy tudom nem kerülnek fel hivatalos oldalakra sem.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.01.27. 22:54
davkar9
#15 davkar9 [11292]
Na senki? Vagy várjuk a nappalt, hogy ne legyen tele a gatya?

60-tól kicsit húzom a számat, gmgre viszont nem került fel (még?). Ugyanakkor belekukkantottam egy végigjátszásba és hohó, ez bizony adja! Lehet elcsábulok így teljes áron.

Válasz erre

Skorpio90
#14 Skorpio90 [5504]
davkar pls...

Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

Válasz erre

davkar9
#13 davkar9 [11292]
Luke kiképzése az Empireből megvan? Na én is úgy érzem, hogy ott feszítek Isaac hátán.

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2021.11.06. 21:44
jawsika
#12 jawsika [3837]
Mi az a yodakamera?

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2021.11.06. 17:19

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.