Fórum » Beszélgetés a játékokról
Dead Space remake
Faszom, Microsoft is ugyanezt csinálja, hogy by default ismétlődő subra fizetsz elő, és külön cancelezni kell, szóval tudtam is a dologról - de tök úgy emlékeztem, hogy én ezt egyből megtettem.
És még a szaros Survivor se jelenik meg, hogy azt is meg tudjam nézni, ha már így alakult! ... Na mindegy, úgyis terveztem egy NG+-t, amit Hogwarts Legacy felülírt, így nincs akadály.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
SPOILER
Aztán jön a második, amikor a Marker olyan jeleket sugároz, ami az élők elméjének teljes zavarát idézi elő. Vagyis erőteljesebb hallucinációkat okoz: ellenségeket, hamis illúziókat, szörnyeket látva mindenütt, ami idővel személyiségzavarhoz, demenciához, majd később szuicid hajlamhoz, illetve gyilkos viselkedés előidézéséhez vezet. Tehát a lényeg az, hogy az élőlények a saját fajtájuk és önmaguk ellen fordulva, hullahegyeket hagyjanak maguk után... Ekkor jönnek a Necromorph paraziták és a hullákat keresztezik a saját DNS-ekükkel, majd ezeknek a lényeknek a dolga az lesz, hogy lemészárolják a fennmaradt élőket, hogy aztán belőlük is Necromorph lehessen. Mindez a tudomány szempontjából bődületesen gyors sebességgel zajlik. A mutáció révén kialakul, vagy elkészül egy ún. Hive Mind, aminek az lesz a dolga, hogy telepatikusan irányítsa a Necromorph lényeket a Marker-en keresztül, mígnem el nem érik, hogy az átformált populáció elég nagy legyen a befejező folyamathoz.
A harmadik és egyben utolsó fázis az eggyéválás ideje, amikor a Hive Mind magához veszi a Marker-t, ami ha eljut arra a pontra, ahová kell, elkezd hatalmas fénnyel izzani és önmaga felett egy örvényszerű energiamezőt létrehozva, beszippantja az összes Necromorph-ot és organikus szövetet, amik valamifél mutáción keresztülmenve végül egy vérszomjas Holddá alakulnak át (Bretheren Moon). Ez az entitás pedig a "tyúk", ami úgy szaporodik, hogy felfal egy teljes populációt. Maga a Make Us Whole (Tégy minket eggyé) pontosan ezt a végső fázist jelenti Necromorph nyelven, csak a hívők ezt egészen máshogy... valami fennséges, szent dologként értelmezik. Valójában ez a dög nemcsak a testüket, de a lelküket is felzabálja. Aztán eljön az alvás ideje, a Marker pedig tovább utazik, hogy egy olyan helyen kössön ki, ahol szintén dúl az élet...
Ugyebár azért nem a Földön kezdődött el a kettes fázis, mert az emberiségnek volt annyi esze, hogy egy másik helyre vigyék a saját maguk által épített vörös Marker-t, és ez volt az Aegis VII incidens. Tulajdonképpen Isaac az első rész végén, kis híján elindította az utolsó fázist, vagyis ő maga vitte el a Marker-t a kijelölt helyére (felettük az ishimura-val)... csak hát Kendra közbelépett. Aki amúgy az árulása révén mentette meg a világot egy vérszomjas Necromorph hold megszületésétől, mikor a már izzó Marker-t el akarta vinni.
Nem tudom mennyire működött volna, ha mondjuk a revealt átrakják inkább az Ishimurára és az "árulástól" vele folytatódik a történet. (Mondjuk itt jön be az, hogy még mindig nem értem teljesen a loret, szóval a marker visszahelyezése az igazából kinek is jó...)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
~Új sztori elemek tetszettek SPOILER
Tegnap este megcsináltam a master override-omat - az tök fasza, hogy látjuk a térképen a security ajtókat, csak épp vért izzadok, mire megtalálok párat. Billentyűzeten nagyon esetlen a map kezelése, de kimondottan rossz igazából ez az egész menü/inventory így, hogy nincs egy kurzorod. Térképen ütközik ki leginkább ez a hátrány, amikor két kézzel kell meglehetősen counter-intuitive kiosztás mellett pötyögnöd, hogy megnézz egy útvonalat.
A folytatásban pedig én is reménykedem. El is gondolkoztam, hogy majd később így is megveszem xboxra, mert megérdemli a támogatást a projekt.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Amit nagyon élvezek a DS kapcsán azok az átírások. A pályák egybenyitása jót tett, sokkal "élőbb" így a hajó. Logokból megismert legénységet is imádtam a régiben, sokan most még több háttéranyagot kaptak.
Gameplay szempontból nem szorul rá, de ezek után tényleg jöhetne egy ds2 remake is. Ha ott is sikerülne egy ugyanilyen immersion upgradet összehozni...
Fura is volt az elején, de gondoltam a subscriber változat miatt nem jön semmi - aztán valamikor a negyedik chapter körül mégis bedobott egyet.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Ami így kurva hülyén hangzik, de biztos nektek is megvan ez az érzés. Volt XY játék, kölyökkorotokban játszottátok, aztán megmaradt az emlék, hogy "fúúú az milyen jól nézett ki". Na aztán felrakjátok, és a nosztalgia se fedi el, hogy igazából milyen rohadt csúnya és elavult.
Nos, a Dead Space Remake az eredetiről a fejedben élő kép tényleges kivetülése.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
(Az a tetves SOS-aszteroida launch mondjuk itt is jó idegesítőre sikerült, az on-touch instakill vasakkal, még ha épp nem is mozognak. )
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Amit még pontosíthattak volna az a felfedezés. Remek, hogy jelöli a meg/nem látogatott helyeket, de ahova vissza ~kell majd menni azokat jelezhették volna külön. Elég lenne resi módon akkor átszínezni a szobát ha már nincs mit felvenni ott. Clearence ajtókat szépen jelöli és a térképeket átnyálazva nagyjából ki lehet bogarászni, hogy hova kell visszamenni, de a tárolókat már nem.
Amúgy nekem bejön ez a clearance, csak a sidequest tracker is figyelembe vehetné, hogy rohadjon meg.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Sidequest +1, főleg ha tényleg jön ezután egy 2 remake, amiben a görgetős váltás szinte biztos hogy benne lesz. Azért is furcsa mert a repkedés meg 1:1 át lett emelve. Clearence nem rossz, beleélést segíti (plusz nem kell mindig 1 nodeot őrizgetni), bár gameplayből szempontból kicsit nyújtja a játékot. Dinamikus respawn miatt úgy érzem, hogy a korábban lezárt tárolóban kapott cuccokat egyből el is használom az oda-vissza úton.
Devblog alapján igen. Én is futok bele olyan textekbe ami újnak tűnnek, unitologyról is mintha többet írnának. Mondjuk többszöri trilógia újrajátszás után sem érzem magam 100% biztosnak a játékok történetét és loreját illetően...
Alapvetően tetszik mindkettő, viszont:
- Isaac így is kicsit... túl könnyen beletörődik mindenbe? Szerintem én kicsit jobban hangot adnék a gondolataimnak eleinte, ha egy ilyen helyzetbe csöppennék. Ezekben a helyzetekben viszont továbbra is néma, és így már furcsább, hogy alapvetően már voiced főhős. De ha van is reakciója, az is néha komikus. Isaac, amint végignézi, ahogy egy nő felvágja egy test mellkasát, aztán a saját torkát: "ugh", olyan hangsúllyal, mintha csak egy kutyaszart látna a járdán. (Pl. a kapitány testének megkeresése jó ellenpélda, ahogy szitkozódik utána Hammondnak, az azért hitelesebb volt.)
- Questeknél tök jó, hogy írja, ha nem folytatható, Nicole sidequest is on hold épp. Viszont ez se mindig működik jól, most van pl. egy olyan sidequestem, hogy egy rakás RIG-et meg kell keresni. Ebből nálam kettőt teljesíthető feladatnak jelez, ellenben miután átkutyagoltam a teljes hajón miattuk, az egyik egy fullba lezárt lifthez vitt, a másik pedig egy lv3 security doorhoz (egyelőre csak lv2 clearence-em van). Meg én hiányolom a DS2 megoldást, ahol már tarthattad nyomva a trackert, és volt rajta egy kis interface, ahol váltogathattad, mi fele vigyen. A menürendszer nagyon konzolos, segített volna picit, ha legalább ilyesmi navigáció/trackelt quest csere miatt nem kell belépkdeni.
___________
Amúgy a text/audio logokat is átdolgozták részben? Őszintén nem tudom eldönteni, hogy csak ennyire figyelmetlenül játszottam anno (többször is), vagy tettek bele most sok plusz infót, amivel sokkal könnyebb összerakni a történéseket. Mindenesetre most végigolvasok és hallgatok mindent, nagyon fasza így.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az animációk és egy-egy gameplay megvalósítás továbbra is szájhúzós, de bőven több történt itt, mint ami előzetesen a videókból átjött.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nem emlékszem már pontosan, lehet, hogy csak bevásároltam mindig az eredetiben, de az tuti, hogy kevésbé futottam bele ebbe, hogy épp nem volt nálam heal item, amikor kellett.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Mindegy, bevállaltam a teljest, jó ez így. Első savepontnál léptem is ki, inkább majd világosban folytatom...
A hang tetszik, ügyesen vonták be Isaacet a meglévő beszélgetésekbe.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
LOL, most nézem... "EA Play Pro members get access to the Dead Space EA Play Pro Edition that includes all of the benefits of the Deluxe Edition, plus the Anodized Suit. Start playing today for just $14.99 per month."
Akkor lehet ezt is letolom, ennyit nekem is megér.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
DSR esetében is hasonlóképpen számolgatok, plusz a jövőben ha ismét megjön a kedvem hozzá akkor már inkább ezt veszem elő, nem az eredetit. Biztos vételekből, ezzel együtt, úgyis csak 4 erre az évre szóval szerintem mégis rányomok. (Amúgy vicces önigazolás a tavalyi kommentemre; ebből a 4-ből 3 remake...)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Edit:
Davkar: Hát... Igen, nálam pont ez az "extra szorzó", hogy egy már ismert, többször végigjátszott, de anno elsőre is max. tizenöt órát nyújtó cucc nekem egyszerűen nem ér annyit.
Amúgy nem tudom, mennyit változtatnak a folytatásra, de a Fallen Order szerintem nagyon max. a húsz órát súrolhatta, ha csak a fő sztorit követte az ember. Én viszont szerettem elveszni benne, meg minden kis szart összeszedni - ez is egy extra szorzó nálam, amit az előző kommentben a "játékidő" alá soroltam. Világ is csak semi-open, live service meg N/A.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Ja, a 60 az kb. 24k most. MKnál 8 órát láttam fullos végigjátszásra, eredetit én is ennyivel újráztam tavaly, szóval nagyjából 3k-ra jön ki egy óra, papíron ennyit "ér" a játék. Ugyanakkor a 8 óra (gatyacserével inkább 10) "régimódi" tömény sztori és gameplay egy 200 órás AChoz képest egész kellemes játékidő. Ng+, lehet acsizni - ez alapján valami alternative ending is van elvileg. Plusz ugye hiába láttuk már ezt, ott a nosztalgia... Szóval máris változott az ár/"érték" arány.
Új megjelenésre sajnos ezekre az árakra kell berendezkedni (én is rányomok majd, de bakker a Jedi2 70-je is elég meredek). De egye fene, ha a negyedéves jelentésekben van látható nyoma és az lesz az eredmény, hogy a fifák és ow/ls szemetek mellett (neadjisten helyett) több remake/új single játékra bólintanak rá, akkor egye fene, benyelem az extra árakat. Plusz jó lenne ha az anyagi siker után ezt egy hasonló minőségű ds2 remake és egy újraírt ds3 követné.
(btw nem támadó hangnemben írtam, inkább csak magamat győzködöm.)
Meg pl. Hogwarts Legacyvel várjuk a launch utáni tapasztalatokat, de ha tiszta a terep, azt is felesben megvesszük megjelenés körül.
DS Remake-et nagyon jó lenne végignyomni, de nekem ez nonszensz, hogy annyit kiadjak érte, mint a feljebb említett két teljesen új, ismeretlen, külön-külön is jelentősen több játékidőt rejtő történetért.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
60-tól kicsit húzom a számat, gmgre viszont nem került fel (még?). Ugyanakkor belekukkantottam egy végigjátszásba és hohó, ez bizony adja! Lehet elcsábulok így teljes áron.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]