Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect Legendary Edition

1 2 3 4
21.07.10. 16:15 #195
subject17
Na jó, mi a fene ez a Citadel DLC kezdés? Mindjárt skipelem az egész DLC-t a fenébe, egyáltalán nem rémlett ez... Nem emlékeztem, hogy ilyen lehetetlenül nehéz. Kifogy két zsoldos lelövése után az egyetlen pisztolyunk, ammo nem esik a hullákból, csak fix drop pontokon lehet szedni, az ellenfelek a nagy nehezen letornázott pajzsokat mindig szinte azonnal visszatöltik (mindezt úgy, hogy Energy Drain bónusz powert használok!), drónokat végtelenségig küldenek, a gránátok instant megölnek.

Nem ér ennyi agybajt ez a szar fanfic, komolyan. A világon semmi, de semmi idegesítő, vagy irreálisan nehéz nem volt az egész trilógiában, végig Insanity fokozaton játszva, még az Object Rho szoba is viszonylag hamar sikerült ME2-ben (csak mint kiderült, már nincs is achievement, szóval ggwp, hogy szoptam vele ). De ez... Sigh, mindegy, miután kidühöngtem itt magam, nyilván elsőre meglett, de borzasztó, hogy mennyire nem sikerült belőniük a nehézséget.
21.06.10. 17:03 #194
davkar9
Ja hát persze, ez simán szar, 5 fokos lejtő már everestnek minősül és kapcsolni kell. Csak ha már ment a hype, hogy így-meg úgy átdolgozták a ME1-et, kihangsúlyozva a Makot, akkor blueprintnek ott lett volna a nomad. Részben lett csak kihasználva, mert meggyőződésem, hogy a booster innen lett átemelve, de ez kb annyira növelte meg a mako sebességét, mint a "fvsss" hang, amiket gúnyolódásból kiadtam játék közben... De egy hegytetején elsütött kapaszkodó mód sokat dobott volna rajta.

Vannak egyébként jó ötletek a MEA-ban. Pl ez a class nélküli, de bónuszokért specializálódható rendszer egész kellemes. Értem, hogy ez nem kerülhetett bele a LE-be a /játék eleji lock miatt, de a ME4-ben már fel lehetne majd használni. Csak dobják a lore magyarázatot, mert synthesis propaganda SAM nélkül is elférne a mindenes főhős. Eredetileg se rajongtam ezért az ötletért, Johnny (C77) után pedig még kevésbé van kedvem és türelmem a nagyon is valós képzeletbeli barátokhoz.
21.06.10. 16:38 #193
subject17
*sem különösebben.
Ez a mocsok mé' nem enged szerkeszteni fél perccel később?
21.06.10. 16:37 #192
subject17
Mondjuk azt a hegymászó módot is túlzásba vitték Andromedában. Néha olyan helyeken nem megy fel a Nomad, ahol én felkocognék, és még a légzésem különösebben sem gyorsulna fel, csak hát ugye ha már van a szép új játékmechanika, akkor rá kell kényszeríteni a játékosokat... Cserébe baromi lassú is.

De mint ötlet, tényleg jó, és ha már belenyúltak a Mako irányításába LE miatt, picit érthetetlen, hogy hogy sikerült mégis ilyen szarul.

De amúgy nem is kell Frostbite alól kihúzni az asseteket, menjenek fel Nexusra, és implementálják az Alliance armorokat (és ez ezer más dologgal is mehet így). Szerintem sok creator még csak pénzt sem kért volna, csak egy említést Creditsben.
21.06.10. 16:29 #191
davkar9
Steames origin tesztelése céljából megjelenés előtt bedobtam a DAI+Andromeda csomagot a kosárba, mivel pont le voltak árazva. Hétvége óta gyűröm, trilógiához képest jóval kisebb lelkesedéssel... (canon részévé se teszem, beacsizok aztán megy a polcra porosodni)

LE szempontjából csak azért "érdekes", mert bár fájdalmasan középszerű (alatt) a játék, azért lettek volna elemei, amit felhasználhattak volna a remasternél. Legkézenfekvőbb a Nomad, a speed és hegymászó módot simán átültethették volna a Makoba. Beszéltünk múltkor a Cerberus gearről, MEAban ott vannak a fegyverek kék színekkel a sárga helyett. Cora páncélja is hasonlít valamennyire a phantomokéra. Oké másik engine, de a 1:1 fegyver és tárgy hasonlóságok miatt gondolom van valamilyen szintű asset importálási lehetőség, szóval 10 éves felújításnál szerintem belefért volna pár meglévő cucc átfestése, akár 0-ról indítva. Inventory system itt sem a legjobb, de azért valamivel kényelmesebb, mint a ME1-é, mintának jó lett volna.

Ugyanakkor jár egy kis dicséret is a LE-nek, elképesztő, hogy mennyivel jobban néz ki, mint a MEA...
21.06.09. 13:27 #190
davkar9
Hát, Aria legfőbb "erénye" a design. Most fedeztem fel, hogy a ruháján azok a lila színek igazából a bőre, szóval valamennyi grafikai ~upgrade mégis csak történt. Igaz a nyakánál elég látványos az eltérés, bár még mindig jobb, mint Thané. Nála továbbra is olyan, mintha meztelen mellkas mintás pólója lenne.

FemSheppel is lejátszom majd, de későbbi újránál valószínűleg már kihagyom ezt és a Leviathant is. Az a pár plusz pont és a sakk készlet cosmetic nem ér annyi játékidőt.
21.06.07. 22:36 #189
Creativ3Form
Ne is mond, én mocskos mód vártam annó ezt a DLC-t, mert már a 2. részben szét akartam zúzni valamit vagy valakiket az Omegán. Erre kaptam egy nagyon bad-ass-nek beállított, híg fost. Alig vártam, hogy vége legyen, és nálam se változott ez a vélemény az újrázások során. Viszont ha már DLC, én tegnap nyomtam le a 2. részben a Lair of the Shadow Brokert, ami szterintem még mindig zseni, és nekem továbbra is a kedvenc küldetés sorozatom a teljes trilógiában.
21.06.07. 20:18 #188
subject17
Előre vettem Omega DLC-t, mert úgy emlékeztem, hogy gyenge, jobb túlesni... Hát, valóban az. Aria meg baromi irritáló, régen sem szerettem, most sem változott a véleményem.

Egy állítólagos badass, amiből semmit nem láttunk soha, csak a kellemetlen modorát kell elviselni, ráadásul Shepard le is nyeli az egészet. Meh. Kb. ő a mi oldalunkon álló Kai Leng.
21.06.03. 14:41 #187
Peace
Cerberus páncél statjai tetszettek a legjobban. De igazából tök mind1 már, mert az utolsó küldetésen vagyok. Amint végeztem melóval, száguldok haza, hogy pontot tegyek a trilógia végére. És valóban vicces, hogy full Cerberus cuccban hitegetek mindenkit, hogy már nem velük vagyok.
21.06.03. 14:40 #186
davkar9
Mondjuk ja, elég hülyén mutat, ahogy cerberus páncélos Shep azt magyarázza, hogy nem velük van. Én mindig alap n7t használtam, most kivételesen kíváncsiságból a n7 defendert adtam rá a soldierre, neki jól állt a tank.

Igazán elfért volna amúgy egy cosmetic overhaul is a LE-be. Elsősorban Liarára gondolok, tök jó páncél-páncélokat kap a 3-ban erre még mindig a maszkban rohangál. Mondjuk az összes társ közül talán Jack a legrosszabb ilyen szempontból...

Peace: ha ennyire fontos a sisak, akkor ott a death- és a recon mask.
21.06.03. 13:26 #185
subject17
Én azt nem értem, miért nem valami menő Alliance armor setet kaptunk? Cerberus Ajax armor faszán néz ki, és egész jók a bónuszai is early game, de hangulatrombolónak érzem, hogy abban rohangálok...

Ugyanez az armor modell szerintem iszonyat jól mutatna az Alliance színeiben és logójával Cerberus helyett.
21.06.03. 06:10 #184
Peace
Default természetesen. Mert én sisak visort szeretném nézni! Láttam eleget az arcát.
21.06.02. 20:46 #183
davkar9
Saját vagy default? Mondjuk egyik esetben sem értem, hogy miért ne akarnád látni Shep arcát.
21.06.02. 13:55 #182
Peace
Jah és azt sajnálom rohadtul, hogy a Cerberus páncél miért nem kaphatott valami hasonló sisakot??!!!! Nagyon nem akartam volna az arcát nézni a plexin keresztül minden beszélgetésnél, de ez már az én problémám. Nekem sokkal jobban tetszenek ezek a szemnél világítós teljes arceltakarós sisakok. Viszont maga a Cerberus páncél meg adja, azt használom végig! Meg a Cerberus által automatára módosított Mattock!!! Az valami csúcs!
21.06.02. 09:07 #181
Peace
Leviathan is nagyon adta!!! Kicsit mondjuk érzem már, hogy fáradok. Azért így a három rész egymás után kicsit sok már, de akkor is rendesen végigviszem. Már rég megvan a kellő sereg, de szeretném letolni az összes elérhető küldetést, mert szinte minden újdonság! Csúcs, hogy ez így újra ki lett adva ilyen formában, mert nagyon hiányzott ez a stílus és ME-en kívül tényleg semmi nincs a piacon, ami hozná ezt a grandiózus űreposz feelinget! És amit külön ki kell emelnem, azok a hangok!!! Nem tudom, hogy az eredetiben is ennyire jók voltak-e (akkoriban nem használtam fejest) vagy most újrakeverték, de olyan brutál jól szól fejhallgatón, hogy csak pislogok. A legtöbb játéknál el szoktam kenődni és húzom a számat, hogy élettelenek és gyengék a hangok, de itt sokszor olyan korrektül megdolgoztatja a mélyet, hogy teljes libabőr a hangzás. Végre érzem, hogy volt értelme lecserélni a Sony GOLD fejest!
21.05.30. 08:06 #180
Peace
Nekem ez baromira tetszett!!! Szétröhögtem magam, nagyon adta! Mondjuk amúgy is élvezem minden pillanatát, mert a játékokra nem emlékeztem nagyon, a DLC-k mind új élmények, de ez a Citadel-es különösen bejött!
21.05.29. 20:30 #179
davkar9
Citadel

Jaj... Megjelenéskor ezt is csak átpörgettem. A spoiler a leviatanhoz hasonlóan túl sok lore és narratíva beli problémát okoz. Elérhetőség is elég hülyén van megoldva, Tuchanka után már feldobja, de a maximális kihasználtsághoz a C bázis előtt érdemes játszani, csak hát ott a sürgősség (/történet tempója) és Horizon hangulata után elég hülyén jön ki, hogy a crew elmegy egy lol kalandra. De oké, postgame búcsú dlc, ne keressünk benne logikát.

Voltak fanservice elemek amik tetszettek, poénok közül is akadt amin elmosolyodtam, bár volt olyan is amin inkább csak kínomban. Aztán ott vannak a tényleg kínos részek. Az abszolút mélypont Traynor bocsánatkérős jelenete, amiért meg akarta "erőszakolni" (mármint a modernt twitter értelmezésben) EDI-t. Csapatokat is jobban összehozhatták volna (esetenként abszolút nincs kémia), bár megértem, hogy a számtalan különféle variáció (ki él, ki halt /végigjátszás) miatt alakult így.

A visszatérés a normandyra egy szép - ha kissé meta - búcsú, az szintén tetszett. Összességében jobb lett volna, ha ez egy külön, menüből indítható dlc (saints row 4 csinált valami hasonlót a dokumentumfilmmel). A szándék és részletei díjazandók, de a fő játékból ez a dlc lóg ki a legjobban.

(Plusz mivel úgyis tök hülyeség a küldi, igazán lehetett volna a spoiler ellenkező nemű, hogy tényleg mindenki egyszerre legyen benne a játékban. )
21.05.29. 20:05 #178
subject17
Én soha nem tudom elsőre leírni... Aztán bután nézek pár másodpercig, mert TUDOM, hogy nem jó, de nehezen látom meg, hogy miért...

Valami fishy azzal a szóval!
21.05.29. 19:41 #177
jawsika
Ez most gyökérség lesz, de ahogy ránézek a bolygó szóra... valahogy olyan fura... Tudom, hogy jól írtad, és nem is értem, de mégis olyan rohadt fura na.
21.05.29. 16:59 #176
Peace
Áhhh....szóval a bolygóknál érdemes nyomogatni. Köszi!
21.05.29. 13:29 #175
davkar9
Hmm én úgy emlékszem, hogy régen is mindig mindent meg tudtam venni, csak a a kevesebb credits miatt állandóan vissza kellett járni a boltokba. Én igazából nem bánom, van már annyi végigjátszásom, hogy jobban esik most kényelmesen hátradőlni és első látogatásnál mindent felvásárolni.

Peace: én a wikit használtam, kép nincs de elég egyértelműek a leírások. Mindig a bolygókon scannelj, így amint felugrik már kattinthatsz is rá és mire a reaperek észbekapnak addigra már lehet is távozni.
21.05.29. 13:11 #174
subject17
Ha jól emlékszem, időnként lehet találni ezt-azt, ha EDI anomáliát észlel.
21.05.29. 13:03 #173
Peace
A harmadik részben akkor nincs is értelme rákattintani a bolygókra? Nyersanyag bányászat nincs. Az L2-t nyomogatom bőszen a szkennelés miatt, de soha semmit nem talál. Van annak bármi értelme?
21.05.29. 11:22 #172
subject17
Jah, a "Legendary Edition" része meg kb. egy Nexus mod, abból is a hiányos fajta. Egyetértek Davkar korábbi kommentjével, ha ezt külön adják így ki, még a legelvakultabb rajongók közül is felnyílt volna párnak a szeme.

Viszont Xboxon még egy kifagyással sem találkoztam. Shadow Broker, Reaper IFF, Suicide Mission, Arrival van még hátra. Az eredeti LotSB PC-n emlékszem, hogy crashelős volt nekem is helyenként, kíváncsi vagyok, a konzolos verzióval is meggyűlik-e a bajom.
21.05.29. 11:13 #171
subject17
Na jó, én nem várok tovább BW-re, hogy hátha hajlandóak az achievement hibákat javítani, ma szerintem végigvágtatok ME2 maradékán... Insanity achievementet persze nem fogok kapni érte, parádés technikai tudással megáldott fejlesztőcsapat.

Amúgy ME2 még mindig jó, és ami eddig idegesítő volt benne, még mindig az. De még mindig a kedvencem a trilógiából. Néha mondjuk hiányzott a combat roll, szóval örültem, amikor eszembe jutott, hogy a harmadik részben lesz majd.

Firewalker DLC-t csináltam most, nem emlékeztem, hogy ezek ennyire béna és semmitmondó küldetések. Bőven elég lett volna csak Overlordba implementálni a Hammerhead-et, és már annak a (szerintem egyébként zseniális) DLC-nek is az a leggyengébb része.

Az ilyen formában importált krediteket meg hatalmas túlzásnak tartom, kb. semmi értelme nincs innentől a mission fundoknak, a játék első percétől kezdve értelmét vesztette a pénz. Sosem kellett azon sem gondolkozni, hogy épp melyik fejlesztés kell nekem igazán, szórhattam mindent a kosárba... Nem szerettem persze azt sem az eredeti verzióban, hogy egy végigjátszás alatt nem volt mindenre elég kredit, de most hogy a ló túloldalán fityegünk, hát...
21.05.26. 13:14 #170
subject17
Áh, én még ME2-vel sem végeztem. Pusztán előtörtek a régi ellenérzések.

Jelentősen lassul a haladás még az eddigihez képest is, múlt héten szabadságon is voltam, és alig jutottam első rész végéig.
21.05.26. 13:06 #169
MattMatthew
Áhh... a régi szép idők, amikor ME3 után mentek a kilométeres spoiler dobozok!
Látom lesz megint hasonló! Este vennem kell chipset vagy pop-cornt!
21.05.26. 12:46 #168
Peace
Ajjajjj, na megyek is innen! Túl sok mindenről írtok, amiről én rohadtul nem akarok olvasni. Majd a harmadik rész után RE.
21.05.26. 12:45 #167
davkar9
Nem szeretem ezt a fajta cross-media baromságot. Oké, írtak, hozzá valami könyvet, de a játék szempontjából az kb fanfic. Főleg így egyben játszva zavaró. Saren az egy bitang jó villain volt! Hozzá képest kajla leng és TIM blu vicc. Csak hát nem nevetek.

Kulcspontokon elveszik a player agency. Érzelmi (hülyegyerek), gameplay (leng) szinten, plusz maga a vége, ami a játék többi részétől függetlenül létezik. Ezekkel szarták el ezt az amúgy elég jó játékot.

Leviathannal nekem elsősorban ugyanaz a bajom, mint a collector reveallel (/design.)
21.05.26. 12:30 #166
Aribeth
A ninjafiú tényleg egy hatalmas nulla, elfelejtettek személyiséget adni neki, nincs súlya a jeleneteinek, ellenben egy igazi übercool ellenfélnek próbálták beállítani.
21.05.26. 12:23 #165
subject17
Ja igen, bocsánat, a küldetés meg a prothean lore része az egyik kedvencem. De Kai Leng "győzelme" és Thessia "elvesztése" nagyon nagyon kiborít sokadszorra is.

Érted, két sniper lövés Insanity-n az ember, és miután legyőzöm, egy átvezetőben elkeni a teljes squadot... Fú. Utálom az ilyet, akkor inkább ne is hagyjanak harcolni.
21.05.26. 12:16 #164
Aribeth
Thessiára mindig Javikot és Liarát viszem, szeretem hallgatni, ahogy az előbbi a kis történelemleckéivel lenyomja az utóbbi egóját.
21.05.26. 11:36 #163
subject17
Leviathan-t én nem szeretem. Picit átgondolva túlságosan is megváltoztat alapvető dolgokat az univerzumban, és nagyon sokban befolyásolja a befejezést és a galaxis további sorsát. Nem tudom, ebbe BW egyáltalán belegondolt-e.
21.05.26. 11:23 #162
davkar9
Külön, hogy ne wall of text legyen.

DLCket szinte egyből lenyomtam. Leviathan és Omega. Ezek számomra ~újak, bár anno átpörgettem őket. Érthető okokból már nem vettem meg egyiket se és igazából ha nem lennének a csomag részei akkor nem is lenne érdemes foglalkozni velük...

Már akkor elérhetőek mielőtt még találkoznánk Wrexszel, én ekkor csináltam meg. Tipp, ne így csináljátok (duh). Ellenségtípusok miatt talán kb. úgy a banshee introja után a legjobb játszani őket. Mindkettő elég vegyes. Leviathan hangulatában sokszor Ferosra emlékeztetett, az tetszett. Az utolsó pályát végigröhögtem, folyamatosan hallottam ahogy valaki azt ordibálja "REY!!!!444!" Aztán maga a találkozás... Hát elég fantáziátlan, részben emiatt is nem vettem meg. Ugyanazokat a revealeket kapjuk, mint a végén, csak rövidítve.

Omegával hasonló a probléma. Persze mindig is furcsa volt, hogy Aria a küldijei után csak ott üldögél a bárban és morcosan ígérgeti, hogy visszatér, de ezen a dlc nem változtat. Ez a content egy külön kis buborékban létezik, ami kár, mert az új ellenségek feldobták volna a fő játékban a gameplayt és lore szinten is hozzáadhattak volna (pl Horizonon). XCOM2 mintára meg lehetett volna oldani. Pályadesign több helyen a collector ship-re emlékeztetett és hangulatilag volt benne egy kis dead space.
21.05.26. 11:14 #161
subject17
Haha, Thessia... Bevett hagyomány, hogy ott amit lehet, azt skipelni kell beszélgetésekből és cutscene-ekből. Utálom, ahogy Shepard utána teljesen magába szállva jelent a tanácsosnak, és semmi ráhatásunk nem volt.
21.05.26. 11:01 #160
davkar9
Áh, Tuchanka... Magasan a trilógia egyik legjobb küldije!! Az a szép benne, hogy a mindent jól csinálva/mindent elrontva út is működik. "Had to be me.", sírás ugyan nem volt, de azért egy könnycsepp csak megjelent a szemem sarkában.

És akkor ezután a kellemes keserédes hangulat után egyből lenyomják a torkunkon a szart; átugorhatatlan dream sequence a kis féreggel... Komolyan, volt bárki is, akit megérintett vagy legalább felszisszent, amikor ez a nyomorult felrobbant a prológusban? Részben megértem, hogy a megannyi variáció (részben a me2 "rossz" designja) miatt "lehetetlen" lenne személyreszabott drámát adni a játékosnak, de ez az elképzelhető legrosszabb default. A halott gyerek=brühühü csak akkor hatásos, ha az ÉN (vér vagy valami minimális kapcsolat) gyerekem. (Oké, rl warzoneban ha látnék random szétszaggatott kis testeket, akkor valószínűleg kísértene a dolog, de egy hoodieban kapálózva rohangáló pixelhalmaz semmilyen hatással nincs rám.)

Aztán ugyanez másként a citadelen. Cerberus nem fenyegetés. Ezek trollok. Bleh. (Nem fogom tudni megállni, Thessia után jön a rant)

Jöhetnek a gethek, az majd visszaállítja az egyensúlyt.
21.05.26. 10:23 #159
Peace
Kicsivel több, mint 22 óra volt az első rész. Minden szektor minden bolygója végigjárva. Az ásványi anyagokat nem kutattam fel, de az összes kérdőjelet kipipáltam és minden küldetés lement.

A DLC-k csúcs jók voltak!!!!! És mivel szinte semmire nem emlékeztem a játékból, így majdnem újként hatott az egész! Miranda természetesen beadta a derekát, pedig kérette magát rendesen!
21.05.26. 10:05 #158
subject17
Hát nem tudom, ha ME1-ben az összes szaros bolygó felületén végigrongyoltál, és meg is kerested a 2-3 ásvány depositot, akkor az ennél jobban meg tudja fejelni a játékidőt... Azt persze nem mondom, hogy szórakoztató módon.

DLC-k hogy tetszettek?
21.05.26. 09:39 #157
Peace
A harmadik rész amúgy nem fo* egy kicsit? Mármint oké, hogy lehet ugrálni meg vetődni, de olyan nehézkesen állt rá a szemem meg a kezem. Ez az inventory rendszer is a negatív módosítókkal.....majd biztos megszokom persze, csak gyorsan elindítottam este és lenyomtam az első "küldetést". A második rész után nekem kicsit olyan meh. De csak ez a felület vagy kezelés része...nem is tudom pontosan megfogalmazni, de kicsit kilógott a lóláb.
21.05.26. 09:24 #156
Peace
Második rész:

És itt bizony azért rendesen szintet léptünk az első részhez képest! Minden tekintetben!!! Egyszerűen hatalmas nagy megkönnyebbülés volt végre elkezdeni a második részt, minden perce arany! Imádom az első részt is természetesen, csúcs a hangulata, de azért igencsak fapados szegényke a folytatáshoz képest. A karakterek és történetük hihetetlen erős lett itt! Nem véletlenül szántam rá kellő időt, hogy minden csapattársat összegyűjtsek és mindannyiuknak segítsek a küldetésükkel. Izmosabb is lett a játékidő, hiszen itt már az összes szektor 100%-os feltérképezésével és az összes DLC kivégzésével együtt felkúszott a teljes játékidő 38 órára, ami konkrétan majdnem a kétszerese a ME1-nek!
Továbbra is fantasztikus élmény újrajátszani ezeket a játékokat! Le a kalappal a Legendary Edition előtt, mert fergetegesen jól fut PS5-ön, mint az álom! Ezek az 1-2 sec-es töltések fenomenálisak! Egy egészen más élmény így tv-n HDR-el és feltuningolt grafikával! Nem pedig a monitor előtt görnyedve egérrel bohóckodva. Hogy voltam képes 25 évig úgy játszani??!!!
21.05.23. 12:45 #155
Peace
És én vagyok itthon egész héten szabadságon...
21.05.22. 19:42 #154
davkar9
ME2

Elég vegyes lett. Ha külön csomagolják a részeket, akkor szerintem erre ment volna a legtöbb refund, mert ezt remasternek nevezni elég merész. Egy-két páncélon élesebbek a textúrák, a fények mintha másmilyenek (jobbak?) lennének, bár ha nem olvasok erről előtte, akkor szerintem nem tűnik fel. Nem volt zavaró, screenshotjaim visszanézésekor volt igazán észrevehető, de mShepet tényleg nem cserélték le, míg az 1-ben igen, ami ugyanolyan érthetetlen, mint az eredeti Liara benthagyása. Plusz megvannak a régi bugok és az egyéb dolgok amiket lentebb már írtam. Grafikailag mondjuk kijavították Garrus küldijének végén a "passziánsz képernyőt" (háttér kimerevített képe csúszkál) és a kukucskáló TIMet se vettem észre a collector bázison. De kb ennyi a grafikai +. O4 relay utáni cinematicot a ME1-eshez hasonlóan felújíthatták volna, mert ez az eredeti minőségben ennyi év után elég gányul néz ki.

De a hibáival együtt az érdemei is megmaradtak. ME1 hangulatában a legerősebb, a 2-ben a karakterek a legjobbak. Nosztalgia telibetalált, iszonyat jól esett most ez az újra, pont ugyanolyan jó volt az élmény, mint legelső alkalommal!
21.05.21. 20:51 #153
Peace
Mekkora királyság volt 86. alkalommal is visszarepülni Illiumra, miután minden küldetés után visszaba** a Normandy-ra.....
21.05.21. 20:43 #152
davkar9
Heh. Majd próbálom visszafogni magam, de nem ígérem, hogy nem lesz rant a végéről. Mondjuk ebben a körben úgy érzem az edgelord ninja jobban fel fog baszni...

Matt: Úgy emlékszem csak egy rövid időre ugrik fel a renegade interrupt, szóval a lelövéshez tényleg akarni kell. De amúgy meg pont arról szóltak a kórházi vizitek, hogy kibéküljünk K/A-vel szóval ezen a pont tényleg nincs már oka bizalmatlankodni. Tahó Shep esetében direkt úgy kell játszani és egy olyan pt-nál már tök mindegy K/A mit reagál, természetes dolog lelőni.
21.05.21. 19:52 #151
MattMatthew
Igen, lehettek volna központi szerepben, a helyett, hogy gorillát behozzák, vagy valamiért meg kell ismernem egy új szereplőt akinek egyetlen attribútuma a szexuális irányultsága.

Viszont az a komoly Mexican standoff nálam pont olyan volt, hogy megjöttünk, letettük a fegyvert, Ashely is letette és ennyi. Most néztem utána, hogy ennek milyen előfeltételei vannak amik mind adottak voltak. Viszont az érthető, hogy egy tahó és vagy nem LI Shepard esetben is fura, hogy nem ez a reakciója egy volt csapattagnak, hanem akkor győzködni kell.
21.05.21. 18:55 #150
subject17
Oh don't even get me started on that!

Pl. akármekkora klisé is, időnként kiráz a hideg egy-egy rémálomban elsuttogott "Shepard"-től még így is, hogy a hülyegyereket kergetem. Olyan jól meg lehetett volna azt is, és Crucible-t is oldani...
21.05.21. 18:39 #149
davkar9
Kaidan/Ashnek (aki Virmireon maradt) a végén lehetett volna még egy ütős szerepe. Vagyis hát bármelyik hang a rémálomból jobb lett volna, mint az a kis geci...
21.05.21. 16:29 #148
subject17
Nem lett volna baj, hogy Kaidan/Ashley tér vissza, ha normálisan teszik.

De ez, hogy visszahozzák, majd egyből prológusban kickelik a játék további 70%-ára őket, hát baszki...
21.05.21. 16:07 #147
davkar9
Inkább csak poén, canonba én se nagyon venném be. Ez is még csak vázlat, nobulsit Shepnél talán beleférhet a karakterbe. Volt anno fullrenegade végigjátszásom, mémnek elment, amúgy nem élveztem. Egy csomó direkt gonosz renegade döntésnek nincs értelme, mivel egy-két + mondattal simán meg lehet oldani a szituációkat. Pl Wrexet is csak max azért "éri meg" agyoncsapni, hogy Mordint meg lehessen menteni. Vagy pl ki az az állat, aki 3 (2.7) játék után komolyan képes a natúr (nem Legionos) getheket választani a quarianok helyett.

Ezt a "halott szerelmem arcát" jó, hogy felhozod. Én pont emiatt nem szeretem a gae Kaidant a 3-ban. ME1 sztorija pont arról szólt, hogy egy lány miatt zúzta be a turian pofáját. Nekem ez nagyon nem azt sugallja, hogy a ffiakat szereti. De oké, régen volt, a jelenben már mShep a szerelme. 2-ben nem, 3-ban továbbra sem bízik benne, folyamatosan akadékoskodik és vinnyog, majd ezek után bambiszemekkel rámozdul, mintha mi sem történt volna. Ashnél nem tudom hogy van, már anno a 2-ben se folytattam azt a végigjátszást, de ugyanez vonatkozik rá is.

Kaidan/Ash és a gorilla helyett inkább a 2-ből kellett volna visszahozni embereket. Miranda/Grunt/Jack szerintem gond nélkül (Tali is admirálisként, otthonát visszaszerezve jön velünk) befért volna a csapatba. Vagy mondjuk a főküldikre megnyitni egy temp slotot ahol éppen lehet (pl Tuchanka->Wrex).
21.05.21. 15:03 #146
subject17
Ashley-t én nem ME2 kis cameoja alapján nem szeretem, hanem ME3 erőltetett gyanakvása miatt. Megmentettem a galaxist, otthagytam a Cerberust, de a Marson még mindig ezen kell picsogni... Citadelről és Udináról ne is beszéljünk. Udina baszki, akit már az első játék alatt megismerhetett, hogy milyen manipulatív féreg... (Ugyanez persze Kaidanre is igaz, ez szimplán nagyon rossz karakterírás BW részéről az életben maradt karakter esetében.)

Van talán jellemfejlődés, oké, de szerintem eleve butaság a történet, ami miatt utálja az idegeneket. Igen, turianok elleni háborús helyzet váltotta ki a fegyverletételt - de az egy dolog, hogy ebben egyetlen faj volt csak ludas (és hangsúlyozom, háborúban, ami lényegében tévedésből tört ki), de ráadásul az emberek vetették meg onnantól a nagyapját.

Szóval akkor az emberi elvakult büszkeség miatt kell gyűlölni a többi fajt...? Én legalábbis biztos, hogy a helyében azoknak nem tudnék megbocsátani, akik képtelenek voltak látni, hogy emberéleteket tekintve a leghelyesebb döntést hozta a nagyapám. Nem pedig generációkkal később teljesen más idegen fajokat becsmérelnék.
1 2 3 4

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat