Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Desperados III teszt – Egy klasszikus méltó folytatása [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Desperados III teszt – Egy klasszikus méltó folytatása
A jón ne változtass tipikus esete, avagy amikor egy újraskinezés is elég a sikerhez.

20.12.19. 16:48 #38
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Második DLC pálya kész (ez nem volt nehéz, sőt pl. kifejezetten könnyen meg lehetett szerezni a hátsó udvaron lévő ruhát Kate-el, nem pedig a közelebbit), már csak az Eagle's Nest van hátra valamikor.

Közben jött egy új mód, a Bounty, ahol az adott pályákra plusz embereket lehet bepakolni a meglévőek mellé (nekem a hírrel ellentétben csak a történet szerint az adott pályáról hiányzó csapattagokat lehet betenni, a pályán előírtakat pedig nem lehet kivenni, kis lakattal zárolva vannak). Ez annyira nem csigázott fel.

A pályaszerkesztő módot még nem próbáltam.
20.12.10. 18:31 #37
Juraviel.Ihuan.Bedvin
20.12.10. 17:37 #36
Z-Master
Köszi nekem is! Magamtól szvsz soha nem jöttem volna rá. Király volt a gém: kellően hosszú, taktikás, agyzsibbasztó. (főleg az utolsó pálya). Valszeg a balegér után az F5 volt amit legtöbbet nyomkodtam.
20.12.04. 05:43 #35
Barthezz
Jaja, néztem is most a legvégén, hogy feloldódott. Gyakorlatilag ugyanúgy végig kell menni az utolsó pályán, csak 5 helyett 2 emberrel, igencsak korlátozott felszereléssel. Ölni gyakorlatilag csak a 15 éves Cooper-rel lehet, igaz, két kése van, de csak dobni lehet, ami meg nagyon nagy zajt csap... Hector max. támogatni tudja figyelemelterelésekkel, a shotgun meg végszükség esetén... Bár ahogy néztem, annyit könnyítettek, hogy néhány long coat-ot lecseréltek sima ellenségre. Amúgy az ötlet zseniális azt a bizonyos történetbeli fordulatot figyelembe véve.
20.12.03. 21:55 #34
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Szép megoldás ez is.

A DLC-ből az első pálya megvan (nem is volt nehéz), de egyelőre félretettem, mert eltelítődtem egy kicsit. Most folytatom az TOW-ör, jövőhéten meg CP2077...

A Báró kihívásai között lesznek kemény menetek, a What if, hát az igen durva.
20.12.03. 20:41 #33
Barthezz
Ma megcsináltam! De kíváncsiságból letöltöm a megoldásod, csak így ingyenes módon lassan megy.

SPOILER
Isabelle megmaradt 2 mind controlját én a kert megtisztítására használtam végül el, a 8-as fogaton instant game over lett volna valóban, viszont a kerthez nekem nagyon jól jött. Aztán amikor a 8-as csapat maradt, Hector shotgunjával befogtam 3-at, kettőt összekötöttem Isabelle-lel és ezek egyikét befogtam Kate-el, így 3 őr maradt. Emiatt nem a sniper puskáját használtam Doc-nak, hanem a gázbombát, amivel 2 őrt le tudtam teríteni, az utolsót pedig egy sír mögé lopózva Isabelle-lel becéloztam a tőrjével egy azonnali kifutásra. Aztán első execute-ra össze is jött, magam sem akartam elhinni.


Ötletes és funny volt az a végjáték!

Amúgy 3 és fél óra lett a nettó játékidőm ezen a pályán és 5 óra a visszatöltésekkel. Az utolsó 2 küldi ezért tartott egy hétbe nekem napi pár órákat játszva, messze a két leghosszabb küldetés volt, főleg ez az utolsó.

Jövő héttől nekiállok a Barons Challenge 14 küldetésének, bár ezekbe belenézve ezek némelyike extrán lehetetlennek tűnik, mivel a küldetések többségén alig kapok felszerelést...

Aztán a DLC 3 küldetésével fogom zárni a játékot. Tippre a Baron pályákkal együtt játékidőben ez ugyanannyi lesz, mint az alapjáték.
20.12.02. 16:17 #32
Juraviel.Ihuan.Bedvin
SPOILER
Nekem nem maradt a végére mozgatós képességem, így nem tudom, de szerintem sem működik az elmekontroll.


Ha elakadnál, kifotóztam a megoldásom neked, itt egy ZIP-be rakva.

Szerk. Még keresik benne a vírust, még nem elérhető. Szólj, ha nem lenne meg itt és elküldöm Facen, ha tényleg elakadsz.
20.12.02. 01:16 #31
Barthezz
Végül csak rájöttem a megoldásra és így meglett mindkét irányban a badge is. Viszont a végjáték... Ez elsőre lehetetlennek tűnik. Másodszorra is... Ere mindenképp alszom egyet még.

SPOILER
Lövésem sincs, hogyan lehet 8 embert egyszerre eltenni láb alól. És még Kate-et is felismerik, szóval elcsalogatni sem lehet őket egyesével... Mondjuk jól sejtettem, hogy Isabell mind controlja kelleni fog a végén, 2 maradt még belőle, szóval két embert ki tudok terelni talán a körből és akkor már csak 6-ot kéne megölni, a connect ability révén 5-öt, Doc puskája kiszed egyet, marad 4, abból 1-et Kate revolverével, a maradék 3 meg talán beállítható Hector shotgunkja elé. Franket meg ugye lelövi Cooper automatikusan. Nah megleszz ez, de alszom még rá egyet és holnap nekiveselkedem.
20.12.01. 20:56 #30
Barthezz
Az utolsó pálya végefelé bajban vagyok, igazából mindkét irány végén elakadtam és fél óra próbálgatás után sem jutottam előrébb. A könnyebb irányban blokkolja az utolsó hidat egy long coat, ahhoz pedig, hogy mögé tudjak kerülni, a másik irány megtisztítására is szükség van, viszont azon a helyen, ahol a fiatal Cooperrel is már jártunk, körülbelül 15 őrt kellene úgy likvidálni, hogy kb. mindenki lát mindenkit és full esélytelen így. Isabelle mind controlját még nem használtam el, lehet, ide fog kelleni mindhárom ilyen képessége, mert más ötletem már nincs. De attól tartok, hogy a pálya egyelőre lezárt legvégén még várhat olyan meglepetés, hogy szükség lesz rá. Szóval nem tudom, mit tegyek, ennyire megakadva utoljára a Shadow Tactics utolsó pályáján voltam és bár ez egy darabig nem tűnt nehéznek, végül ez is bedurvult annyira...
20.11.27. 14:43 #29
Juraviel.Ihuan.Bedvin
SPOILER
Írtam lentebb, hogy a pincérek, a kiszolgálószemélyzet egy része ott marad (vagy az összes, nem számoltam meg igazából), és nem, nem biodíszletek. Én egyébként a hátsó kerttel kezdtem, majd a középső résszel folytattam, végül a tűzijátékos tér/kert.

Az utolsó pálya egy-két helyzet kivételével (persze attól is függ, merről indulsz el, kikkel és hogyan játszol) szerintem könnyebb, mint ST:BotS, és biztosíthatlak, hogy nincs olyan trükk, mint ott, ami egyébként szerintem elképesztően mesteri megoldás, aki még nem látta volna.

https://www.youtube.com/watch?v=AfDYq4bMGwU

És ez nem bug, hanem bele volt építve (már a don't kill everyone, except mission targets), mert dialógus is van hozzá. Passzol is a nindzsás sunnyogáshoz.
20.11.27. 05:52 #28
Barthezz
Lassan én is eljutok oda, de az utolsó előtti küldetés is elég hosszú, mert brutál nagy területet kell milliónyi ellenségtől megtisztítani. Most már a tűzijátékos rész is tiszta, szóval hátra van még a középső rész. Ahonnan néhány civil ezek után sem tűnt el... De ezek bolyokban vannak asztalok körül és ki sem jelölhetők, szóval jól gondolom, hogy látóterük sincs és csak szó szerint biodíszletek?

Az utolsó pályát pedig sejtem, hogy nehéz lesz, a Shadow Tacticsban is annak a nehézségét nagyon felcsavarták és napokon át szenvedtem vele, mire a végére értem. Emlékszem ott kb. elindulni sem tudtam jóideig az elején.
20.11.26. 23:13 #27
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Sikerült végigvinni az utolsó küldetést. Normál fokozaton is volt egy-két területen kihívás benne.
20.11.26. 06:00 #26
Barthezz
Oh, köszönöm, akkor megnyugodtam. Mondjuk eddig sem ment időre egyik küldetés sem.
20.11.26. 05:24 #25
Juraviel.Ihuan.Bedvin
SPOILER
Nem térnek vissza, kiürül a tér, de a pincérek maradnak, de őket könnyű kiütni. Mire kiürült a tér, nekem csak két Long Coat maradt ott, többi őrszemet korábban levadásztam.
20.11.25. 22:53 #24
Barthezz
Bocsi, az előző spoileredet felületesen futottam át és összecseréltem a neveket. Meg nem sejtettem, hogy hat rá a voodoo, persze nem long coat, de attól még kiemelt karakter és gondoltam immunis lenne rá.

A megerősítést köszi, csak már túlzottan megszoktam, hogy vagylagosak az ilyen típusú feladatok. Mondjuk ha egyszerre kell elvégezni őket, akkor ezt elcsesztem, bár a 3 quicksave-em közül sztem a legutolsó, vagy talán az utolsó előtti is még a beindítás előtti.

Egy kérdés:

SPOILER
A civilek is időre mennek a látványosságokhoz és utána visszamennek a buliba, vagy nyugodtan ráérek ezt követően megpucolni a középső, immár civil mentes részt?
20.11.25. 22:14 #23
Juraviel.Ihuan.Bedvin
SPOILER
Mindkét feladatot el kell végezni. A tüzijátéknál én mindkét területet megtisztítottam, és a showdown móddal egyszerre indítottam el mindkét rakéta csoportot.

Kate lebukása Devitt megszólításakor nem bug, hanem Devitt teljesen logikusan felismeri, majd lelövi.

A speedrunhoz Isabelle voodoo képességére gondoltam.
20.11.25. 21:43 #22
Barthezz
Nah most épp ezt a pályát csinálom és most először elakadtam, vagy legalábbis nem vagyok benne biztos, mi a teendő. A két lehetőség közül azt a világító nemtudommi izét aktiváltam, amihez a generátor kell. (De tényleg, az amúgy mi a tököm? ) De összesen kemény 6 civilt vonzott oda a látványosság a partyból, a többi civil továbbra is ott hemzseg DeVitt körül. Vagy ez akkor nem VAGYlagos feladat, hanem ÉS a reláció? Szóval a tűzijátékot is csináljam meg és a kettő együtt vonzza el a civileket? Mert ez így nem egyértelmű számomra.

Elolvastam a spoileredben írtat is kíváncsiságból, amúgy ezt próbáltam az elején, de DeVitt nem reagál Kate elcsalogatás képességére, pontosabban elutasítja. Sztem az időközben kijött frissítésekkel ezt a bugot kijavították, amennyiben tényleg bug volt. (Bár a Shadow Tacticsban is volt az utolsó pályán egy titkos befejezés, hogy a lövészosztaggal le lehetett lövetni a gonosz sógunt és a pálya 3/4 része átugorható volt ezzel + badge is járt érte.)


Az észrevételeidre:
- A badge-eket ahogy írtam, 2-3-at csinálok meg pályánként, mindre nem megyek rá, csak ami érdekesnek tűnik és van hozzá olyan fix mentésem, ahonnan hamar megcsinálható. A kedvencem az esküvős pályán a fotó volt. Nah ez épp időigényes volt, de a poén kedvéért ezt megcsináltam. A speedrun és a hard mode badge nálam kilőve, ahogy a no save és társai is. Bár egy don't use Kate disguise-t megcsináltam a New Orleans Docks pályán, mert éreztem, hogy ez itt badge lesz és simán megoldható volt a küldetés gyilkolás nélkül lopakodással is (jó, annyira zaért nem simán ).
- A más irányítható karakter esetén csak 1-2 ilyen pályarészre gondoltam amúgy, hogy jó lenne, tényleg csak a játékmenet színesítése miatt, nekem a Commandos 2-ben bejött és a Desperados 2-ben is viszonylag működött.
- Ha már Commandos 2 és belső részek, ott emlékszem még a kulcslyukon is be lehetett kémlelni és 3D-ben láttuk szobát és a benne lévő ellenségeket. Mert ugye alapból nem láttuk, mi van bent, csak ha már benyitottunk. Tényleg zseniálisan kimaxolta ez a játék már akkor a műfajt.
- Nekem a csónak a Commandos 1-ben volt a kedvencem, ahol volt egy olyan bug, hogy a búvárral a csónak összecsukásakor be lehetett csomagolni a bent ülő embereket is és a hátiszákjában átúsztatni a víz alatt a teljes csapatot, majd kicsomagolni őket.
- A Partisans 1941-et még én sem próbáltam, de esélyt mindenképpen adok neki. Kissé fapadosnak tűnik, de ha elkezdem, simán élvezhetem is. A tábor amúgy tényleg jó újításnak tűnik benne, bár GeryG tesztje szerint inkább csak felesleges töltelék funkciója van, mintsem hogy komolyabb befolyása lenne a történésekre.
20.11.25. 18:02 #21
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Z-master

Most jut eszembe, hogy próbaszinten a Helldoradóba is belekaptam egy kicsit. A Spellbound 3D-irányába való lépése jó ötlet volt (forgatható pálya/terület), de a TPS nézet lehetősége szerintem felesleges volt. Elrontotta az élményt.

Barthezz

A badge-ek nem foglalkoztatnak, bár vannak benne érdekes kihívások, főleg az olyanok, amikor adott karakter képességeit nem szabad használni. Alapvetően a speedrunok nem izgatnak, A Casa Devitt pályán a két-három perc alatt kivitelezhető megoldás szerintem zseniális.

SPOILER
Hectort is Isabellet gyorsan eljuttatják a parti hátsó bejáratához a kert felől, Devitt kimozgatható (ezért külön badge is jár) Isabelle képességével, majd elég elterelni az őrök figyelmét a szekérnél, odafutsz, és még ki sem kell pucolni azt a területet, máris elindulnak. Ez részben egy játékbug, szerintem, de akkor is zseniálisan ügyes.


A The Baron Challange pályákat majd időnként, kikapcsolódásnak csinálom meg, az alapjáték után a DLC-ket fogom előre venni. Nem nyitottam meg mindent, de a beharangozó videókból láttam, hogy van olyan pálya, ahol egy kutya-macska-tyúk trióval kell vonulni.


A pontokba szedésre:

- Bár ezt fentebb írtad, a legutolsó kommentedben, de: ha két külön megoldást is kínál a játék (jobbról vagy balról érkezel kétszer is van), én alapból megtisztítom mindkét szakaszt, így tettem auz általad említett vonatos pályán is.
- Nem feltétlen hiányoltam egy csetepatés pályát, de mindenképp érdekes lett volna, hogyan lehet kihasználni a karakterek képességeit és magát a szituációt és a környezetet.
- Nekem a lovaglás nem hiányzott, mert az első részben sem volt igazán nagy taktikai elemként kezelve, többnyire a pályáról távozásra használták (még az éjszakai lótolvajos pálya főfeladata sem igazán taktikai elem volt, hanem történetbeli). Ha pedig át kellett menni egy helyről a másikra, akkor is a lopakodást használtam többnyire.
- Az egyéb irányítható katona/harcosszereplők nem tetszettek a Commandos 2-ből, és szerintem nem is illene ebbe a játékba, kivéve, ha egy egyedi, új karakter, és csak adott pályán jelenik meg (lásd a japán szigeten a hajótörött, trombitás bolond a Commandos 2-ben.
- Maximálisan egyetértek. Remélem a Mimimi a jövőbeli játékaikba beveszik majd a belső tereket is, új taktikai lehetőségeket teremtve.
- Azzal is egyetértek, kicsit kiterjesztve a csónak példát, bízom benne, hogy a víz, mint taktikai elem is ki lesz használva a további játékokban, pont a napokban olvastam újra a a Dome-os cikket és nem is emlékeztem alapból, de így eszem,be juttatta, hogy milyen király volt a halrajok kihasználása a Commandos 2-ben. Lehetőségek terén még mindig csúcsjáték, pedig lassan két évtizede jelent meg.

A Partisans 1941 egyelőre nem fogott meg annyira, több tesztet elolvasva, vannak még benne hibák, de a Robin Hoodos erdei rejtek/táborhely és a fejleszthetőség továbbgondolása szerintem remek ötlet (bár az alapelgondolások már a Spellbound játékában benne voltak, legalábbis a tesztek szerint ). Ami viszont mindenképp érdekelni fog, az a War Mongrels.
20.11.24. 23:25 #20
Barthezz
Akkor eggyel vagy én előttem, 2-vel JIB előtt, szóval nem vagy már messze az alapkampány végétől. Pont ezt a pályát fejeztem ma be, csak én felgyújtottam az istállót és agyoncsapattam a tehenekkel a katonákat, mielőtt rámentek a sínre elállni a vonat útját. Ez mondjuk tetszik, hogy szinte majdnem minden küldetésen felajánl választási lehetőséget a játék, így az alapkampánynak is tovább nő az újrajátszhatósági faktora.
20.11.24. 23:17 #19
Barthezz
Én is majdnem itt tartok, csak én az utolsó előtti küldire jutottam el ma. Azt hittem, gyorsabban fogok haladni így, hogy minden este itthon vagyok november 11. óta és nemcsak hétvégén játszom, hanem minden hétköznap is, de baromi időigényesek a pályák és két estémbe beletelik egy azzal együtt persze, hogy visszamegyek még rájuk 1-2 badge-ért, amit úgy ítélek meg, hogy van kedvem hozzá és kivitelezhető (persze nem egész este játszom sosem, csak másfél órát kb., vagy max. 2-t, ha nagyon nincs más dolgom, bár a Konyhafőnök VIP maratoni részei miatt nem nagyon jut több időm rá ).

Aztán a kampány után ott lesznek a Barons Challenge-ek, ha minden igaz, abból is van 14 és ahogy kíváncsiságból elindítottam 1-2-t, vannak ezek között is jó időigényesnek tűnő küldetések, telis-tele ellenséggel a térképek, aztán ezen felül ott van a 3 DLC küldetés is még. Ahogy számoltam, karácsonyig elleszek vele, pedig azt hittem, a nagy karanténban bele fog férni több játék is addig. De végülis pont jókor kezdtem el játszani vele, máskor nem lenne rá ennyi időm sem és fél évembe telne úgy, mire a végére érnék.

Amúgy amennyire bejön a játék, én azért pár dolgot hiányolok:
- Az általad is említett olyan típusú küldetések, ahol belecsöppenünk egy nagy csetepatéba és miközben lövik egymást a felek, aközben kell lavíroznunk. Ez nem tudom, miért maradt ki, hiszen a Shadow Tactics-ben is volt ilyen küldetés.
- Nem lehet lóra szállni, pedig tele van lovakkal minden pálya. Az 1. és 2. részben is lehetőség volt lóháton nyomulni.
- A Commandos 2-ben bevezetett, de a Desperados 2-ben is benne lévő olyan csatákat is hiányolom, ahol a fő karaktereinken kívül egyéb alapkatonákat is irányíthatunk és pl. egy közelgő ostromhoz kell beállítani őket, hogy egyfajta tower defense-ként álljuk a rohamot. Ilyet azért bele tehettek volna, mert tovább színesíti a játékmenetet.
- Több épület belső terét is kidolgozhatták volna. Tudom, a Desperados 1-ben is így volt, hogy csak néhány épület nyílt meg belsőleg, de pl. a Commandos 2-ben minden épület minden helyisége szabadon bejárható volt, tele persze ellenséggel, így dupla olyan hosszúra nyúlt minden küldetés.
- Több küldetésre is csónakkal érkezünk, de magát a csónakot irányítani nem lehet, pedig a Commandos 1-ben is már erre lehetőség volt és itt is adta volna magát.

Ettől persze bejön nagyon a játék, csak hát nah, telhetetlen vagyok. Amúgy most jól el vagyunk / leszünk kényeztetve ezzel a stílussal, itt van ugye a Partisans 1941 és jövőre jön a War Mongrels is, így ha már új Commandos nem készül, ezek megadják majd a 2. világháborús környezetet helyette.
20.11.24. 22:34 #18
Z-Master
Nálam abszolut kimaradt mind a kettő pedig az első rész nagyon bejött anno. Valszeg időhiány vagy más játék kötötte le akkor a figyelmemet. De nem is olvastam utánuk, hogy hogy sikerültek a köv. részek. A hárommal is elhúztam a kezdést de azt kell, hogy mondjam nagyon adja a nosztalgiát. Amúgy vagy én vagyok béna vagy baromi nehéz a játék de rohadt nehezen halad(ok)tam. Most épp azon a pályán vagyok ahol Hectorral és Katel kell vmi szekeret eltolni a szénakazalhoz.
20.11.24. 21:28 #17
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az alapjáték utolsó, tizenhatodik pályáján vagyok.

Ezt a műfajt a lehetőségek széles tárházával és az eszközeivel szerintem a Commandos második része maxolta ki igazán, de a favoritom mindig is a Desperados első része volt. Emlékszem, akkor, amikor játszottam vele, épp 2001 szeptember elején volt az osztálykirándulás, azon a pályán voltam, amikor Cooperék visszérnek a városba Miával, a hadsereg ostromolja, és el kell jutni a vonatig. Annyira izgalmasnak találtam, hogy szívesebben maradtam volna otthon. A második része és az azt követő folytatása, a Helldorado már nem tudott megfogni (ez utóbbi ki is maradt, a második részt sem vittem végig).

Ellenben ez a harmadik rész az első rész szellemi örököse (az előző játékkal együtt), de valami zseniális módon (jó, a Shogun lett egy kicsit "átskinelve", de abszolút nem zavaró). Visszaadja a karakterek közötti játékos viccelődést, a változatos pályák hangulatát.
20.11.15. 22:10 #16
Barthezz
Mily véletlen, én is épp most játszom, a 10. küldetésen vagyok. Bár utálom ezt a COVID-helyzetet, de őszintén szólva, a játék annyira időigényes, hogy így legalább van időm rá. Máskülönben normál életmód mellett alig jutna hétvégente pár órám és hónapokba telne, mire a végére érnék. Ha jól számolom, van 16 alapküldetés + 3 DLC pálya + 14 Baron challenge misson, ami így 33 pálya összesen. Egy küldetés kb. 2-3 óra bruttó játékidőben, szóval kb. a 70-80 órát közelíti a teljes játékidő. Ezen felül pedig ott vannak a küldetések teljesítése után kiderülő badge-ek, amikből azt tűztem ki igen szerény célul, hogy minden pályán legalább 2 legyen meg (a speedrun és a hard mode eleve kilőve, szóval marad 5, amiből választhatok, amiből megint néhány abszurdum, pl. hogy ne mentsek a küldetés alatt, vagy ne használjam Kate álcáját, szóval az a 2 nem is olyan kevés), így egy-egy küldetés után visszatöltöm és ha szerencsém van, van olyan mentésem, amiből gyorsan megvan a vágyott badge, ha nincs, akkor még újabb fél óra játék vár rám. Pl. a legutóbbi első Isabelle-es pályán, hogy Kate-et szabadítsam ki először, az volt simán fél óra plusz. Ellenben a vigyem vissza a pénzt a bankba badge hamar megvolt az előző küldin, mert a pénz már nálam volt, csak nem tudtam, mit kell csinálnom vele (valahonnan megéreztem, hogy le kell ütni a kurvincát ), így a badge-ek kiderülése után azonnal volt mentésem a végéről, ahonnan 2 perc alatt megvolt. Amúgy jó nehéz kitalálni előre a badge-eket, pl. az első éjszakai pályán direkt eloltottam az összes fáklyát, mert a Shadow Tactics-ben volt ilyen badge, erre itt richtig nem az volt és feleslegesen szarakodtam vele. Vagy a mostani pályán direkt kihallgattam az összes beszélgetést, mert ilyen is volt a Shadow Tactics-ban, de ez sem jött be.

Isabelle amúgy tényleg kissé túl erős lett, vele egy személyben is elég könnyen lehet rambozni. Főleg, hogy a mind control nem jár riadóval. Bár azért az kiakaszt, milyen csiga lassan lő egy eltérített katona.
20.11.15. 20:49 #15
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Jut eszembe, az első részben is voltak "újrahasznosított pályák", de ezek többségében mindig adtak valami pluszt (John és Kate edzőküldetése ugyanabban a porfészekben játszódott, a várost, ahová a teljes csapat megérkezik, később visszatérnek, amikor a hadsereg épp be akartja venni, vagy ott volt a bankrablásos küldetés pályája, ahová szintén vissza kellett térni).

Ha lesz a Mimimi Games által egy újabb Desperados, megnézném, hogy a mostani karakterek mellé még behoznák Samuel Williamset, hogy ismerkedtek vele.
20.11.15. 20:39 #14
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Őszintén, nagyon addiktív. A GOG megdobott egy 40%-os kedvezménnyel az alapjátékra és a season passra, pénteken megvettem, és a tizenkettedik pályánál tartok, ugye van még a 3 DLC pálya, plusz a The Baron küldetések, amikben, úgy látom, bőven van kihívás. Csak betöltöttem egyelőre őket, de pl. a John és Hector fegyverek nélküli, csak Biankás küldetése igazi akadálypályának tűnik már most.

A lentebbi, korábbi kommentekre reagálva, egyetértek, a küldetés- és pálya-tervezés pont olyan zseniális, mint az első részben és a shógun pengéiben, változatosság terén is. A történet bár sablonos, de ettől még érdekes, a karakterek közötti interakció-dialógus remek, az első részhez és a shógunoshoz hasonlóan. A karakterek közötti élcelődés nem erőltetett, hanem tényleg humoros, hasonló a Sam és Sánchez közöttihez.

Isabelle pedig egy kicsit túl erősre sikeredett, de ettől még remek.

Szóval még jöhet több ilyen játék a stúdiótól pár évente. Nekem a Robin Hoodos anno kimaradt, megnéznék tőlük egy ilyet is (mármint a középkorban). Ha már a műfaj, akkor a Warmongerre kíváncsi leszek, mint Commandos utódra. Igazából ebben a műfajban igazán nem lehet nagyon újítani, bár lehet meglepnének, de azért a Commados-Desperados óta lefektetett alapkarakterek-típusok ugyanúgy megvannak.
20.06.16. 23:16 #13
Shadowguard
Egy küldetésre volt időm, későn értem haza, aztán belemerültem a DS-be amíg letöltötte, de ez tényleg jól sikerült, most semmi kedvem aludni
De azt már most látom, hogy nem lesz meg minden kihívás... Még hogy 5:30 alatt csináljam meg... Majdnem fél óra lett
És egy piszok disznó túlélte valahogy, pedig azt hittem mindenkit sikerült megölni
20.06.15. 22:17 #12
Shadowguard
Oh, akkor nincs gond Még egy-két pályára lesz időm este. Valamiért többnek gondoltam.
20.06.15. 22:17 #11
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Mennyire imádtam ezt a játékot. Ezt a parancseltárolós opciót én rendszeresen használtam, minden karakterénél. Gyorsabb volt így eltárolni adott ellenségre egy adott karakter képességét, mint a gyorsbillentyűt nyomogatni és kattintani. Ez egy nagyon jól eltalált fejlesztés volt ebben a zsánerben, amit még most is használnak.

Szerk.: és az első rész szerintem nagyon jól öregedett, ezzel a "rajzolt" grafikával még most is meg-meg állja a helyét.
20.06.15. 22:14 #10
GeryG
Rendkívül súlyos 15GB-ot!
(legalábbis az a verzió, amit én tesztre kaptam, de nem hiszem, hogy lenne ilyen szempontból különbség )
20.06.15. 21:45 #9
Shadowguard
És nincs előtöltés opció Pedig annyira reménykedtem benne, hogy lesz és el tudom indítani lefekvés előtt. És holnap bezzeg pont későn érek haza.

Mennyi helyet foglal telepítve?
20.06.14. 22:59 #8
Shadowguard
Én csak amiatt emlékszem rá, mert az egyik küldetés mondhatni rákényszerített a használatára És nekem volt benne egy pár végigjátszásom, igyekeztem különféle módokon végigjátszani (speedrun, mindenki meghal, csak leütés és hasonlók). Emlékszem nagyon sokáig arra sem jöttem rá, hogy lehet újratölteni és mindig spóroltam a lőszerrel

Meg is kerestem azt a küldetést Ez az

És most a videókat nézve kedvet is kaptam hozzá... Affene
20.06.14. 22:00 #7
Barthezz
Sőt, nemcsak az első Desperados-ban, de a Shadow Tactics-ban is benne volt a mozdulatok összehangolása. Szóval a Shadow Tactics-hoz is innen vették az ötletet, ami egyébként a Desperados-ban volt újítás a Comamndos-hoz képest.

A helyszínek jól hangzanak, ebben is az 1. részt idézik meg. Amúgy hány küldetés van?
20.06.14. 21:42 #6
GeryG
Bevallom férfiasan, hogy picit már megkoptak az emlékeim, lehet, hogy már az elsőben is volt ilyen feature.
20.06.14. 18:10 #5
Shadowguard
Az első már az eredetiben is benne volt A másodikat fogom élvezni, gyanítom itt is azt fogom csinálni, mint a Shadow Tactics-ban: megölök mindenkit IS
Azt hiszem ha megjelenik egy pár napra parkolópályára teszem a DS3-at, az első végigjátszásnak úgyis vége lassan, a többi már csak achizás
20.06.14. 09:58 #4
GeryG
Igen, változatosságra nem lesz panasz, azt megígérhetem.
Város, vasút, híd, erdő, mocsár, tanya, "hászienda", van itt minden. És mindegyik mocsok jól fel van építve, egyszerűen élmény rajtuk mászkálni.

Amit kihagytam az ismertetőből, de még érdekes/fontos lehet.
Az egyik, hogy van időmegállítási lehetőség. Ilyenkor minden karakternek egy parancsot lehet kiosztani, amit aztán akkor hajtanak végre, amikor mi mondjuk nekik. Ezzel lehet szépen időzíteni egyszerre több ellenfél kiiktatását. (ezt valamennyire mondjuk említettem).
A másik, ami nekem nagyon tetszett, hogy a küldetések végén van egy felgyorsított (a sebessége állítható) visszajátszás, ahol az egész pályát látni, és színes vonalakkal mutatják a karaktereink útvonalát, illetve azt, hogy hol mit csináltak. Itt jön ki a részletes statisztika is. Piszok hangulatos.
20.06.14. 09:23 #3
Barthezz
Nagyon jó kis ismertető lett, bár igazából nem lepett meg, hogy tökéletes játékot tettek le az asztalra. Annak is örülök, hogy minden pálya tök más lett, bevallom őszintén, ettől féltem a leginkább, mivel a vadnyugati környezet eléggé behatárolja a tájat és a Desperados 2-ben láthatóan nem is tudtak mit kezdeni ezzel, 4-5 nagyobb helyszínen játszódott az összes küldetés, ahol még új térképekre sem vették a fáradtságot, hanem a meglévőkön kellett 3-4-szer is végigmasírozni, csak mindig máshova pakolták le az ellenfeleket, így unalomba fulladt az egész :/ Persze ez a tökéletes 1. részre nem volt még jellemző, ott 25 tök egyedi pályát készítettek, a végén a "pokolba" is leszállva ugye. Ezutóbbi miatt az elsőre furcsának tűnő feketemágia sem játékidegen ebben a részben, de kétségkívül ez az Isabelle karakter a legnagyobb újdonság a játékban (Hector ugyebár Sanchez szerepét vette át teljesen, illetve a Shadow Tactics Mugen-jét).

Most épp a Shadow of the Tomb Raider pótlásának kellős közepén vagyok, amivel még egy jóideig elleszek a 100%-os kimaxolás elérése érdekében, de ha befejeztem, ez a játék fog jönni a sorban. A korona kicsit felülírta az idénre megtervezett játék végigjátszási sorrendemet, mert a márciusban elkezdett Tomb Raider-rel pont végeztem volna mostanra, mire
a Desperados 3 megjelenik, de mivel elköltöztem vidékre a járvány idejére, ahol még régebbi gépem van, ami nem viszi az új játékokat, így csak pár hete, a visszaköltözésem óta tudtam folytatni a TR-t.
20.06.13. 16:09 #2
GeryG
Nem fogsz benne csalódni. Ha a ST:BotS tetszett, akkor ez is fog, garantálom.
20.06.13. 16:07 #1
stero
Ezazzzz! Nagyon jó hír!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat