Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin’s Creed Valhalla

1 2 3
20.10.16. 08:23 #137
Sucee
Érdekes felvetés a második bekezdésed, de kizártnak tartom, hogy ezt erre egy AC rész figyeljen majd oda. Nem is nagyon tudnék hirtelen olyan játékot, ahol ez egyensúlyban lenne.

Ha sorozaton belül maradunk, akkor Unity próbálkozott hasonlóval, ott kegyetlen volt a játékossal az AI (földre kerülés esetén azonnal kivégeztek, sokszor lőttek rád), szerintem előtte egyetlen részben sem sikerült harcban meghalnom... De kis szintezés után ott is kiveszett aztán.
20.10.15. 21:43 #136
MattMatthew
Köszi a linket, a viking hangulatot én is várom nagyon, bár először arra leszek kíváncsi, hogy a teljes játék mennyibe kerül (avagy a DLCnek titulált részek mennyire fontos narratívákat tartalmaznak).

Másik ami érdekel, így Syndicate után, hogy mennyire van meg az a narratív kettősség, hogy a főszereplő legyőzhetetlen, de az átvezetők úgy tesznek mintha aggódni kéne érte. Origins előtti részeknél nagyon értékeltem, hogy nem RPGnek csúfolt valami, nincs benne olyan, hogy ha alacsony szintű tőrrel szúrod torkon akkor nem hal meg a láthatóan páncél nélküli, maga szintű ellen. Viszont ott is úgy tettek mintha aggódini kéne, hogy Evie le tud-e mészárolni 6000 ellenfelet, vagy sem, miközben lehetett tudni, hogy igen, le tud mészárolni annyit.
Remélem itt a narratíva jobban összhangban lesz a gameplay-el.
20.10.15. 20:08 #135
Shadowguard
Ez nálam kicsit kényszeres Ha végképp nem élvezek valamit akkor persze félreteszem a játékot, de ha a többi része tetszik, akkor mindent meg KELL csinálnom benne.

Én az a fajta elvetemült ember voltam, aki az AC első részében is összeszedte az összes zászlót és megölte az összes templart. Kétszer Pedig ott aztán semmi nem járt érte, de nem tudtam volna otthagyni.
A sokak által leszólt Syndicate-ben pedig jobban élveztem a gyűjtögetést és a mellékküldetéseket, mint a főszálat Utóbbira abszolút nem is emlékszek, de azt például tudom, hogy az egyik mellékküldetéssel azért kellett várnom, mert nem volt feloldva a hozzávaló cucc.

Egyébként ez csak az Odyssey-ben lett ennyire zavaró, se a régebbi részeknél, se a Far Cry sorozatban nem, éreztem zavarónak (csak hogy másik Ubi címet említsek). Majd kiderül a Legion mit produkál ilyen téren
20.10.15. 19:32 #134
pb69
Sosem értettem azt a hozzáállást, ha vki úgy akar kimaxolni egy játékot, hogy még csak nem is élvezi. Ha unalmasnak, egysíkúnak, gyötrelmesnek vagy szimplán csak feleslegesnek látom pl. a mellékküldetéseket, táborfoglalásokat, beszélgetéseket stb., akkor ezeket egyszerűen kihagyom. Ennyi. Játszok a játék azon részével, amit élvezek. Mi a francnak kínoznám magam?
Ha meg túlságosan felborulnak az arányok és kevés pozitívumot látok egy játékban, akkor abbahagyom. Évente több tucat játékot dobnak ki, még akár zsáneren belül is az elmúlt évek alatt született jó pár darab, minek erőlködni egy olyannal, ami nem is tetszik?

Ez olyan, mintha visszajáró vendég lennék egy étteremben, ahol már próbáltam mindenféle kaját, de rendszeresen repetázok abból is, ami amúgy nekem nem ízlik. Aztán kritizálnám őket, hogy milyen rossz is ez meg az.

Aki nem tud túllépni azon, hogy az AC megváltozott, az nem játsszon vele. Akinek bejön az új stílus, de nem minden eleme, az koncentrálja arra a játékát, ami neki tetszik. Pont ez az ilyen típusú játékok egyik nagy előnye, sokféleképp lehet játszani őket.
Biztos vannak, akiket annyira lenyűgöz pl. az Odyssey világa, hogy órákig képesek csak úgy bóklászni, felfedezgetni. Akiknek a harcrendszer jön be annyira, vagy csak farmolni akarnak, ők a repetitív táborrendezéseket is megcsinálják mindet. Miért kéne ezeket a tartalmakat kivenni belőle?
Azért, mert egyeseket zavar, ha sok a kérdőjel a térképen? Vagy mert nem tudja túltenni magát azon, hogy csak 78%-on fejez be egy játékot, mert a maradék részeket nem élvezte annyira, hogy erőltesse? Tényleg nem értem.
20.10.15. 10:28 #133
Peace
Én nem minden OW játékban kezdek el felfedezgetni. Witcher, Csucsima, Days Gone...ezeknél vitt a lendület és örömmel kukkantottam be minden bokorba. De volt több, ahol nagyon hamar megcsömörlöttem és ráálltam a fő történeti szálra. Kíváncsi leszek, hogy itt melyik fog érvényesülni. Én imádom a vikingeket, úgyhogy vonz a setting rendesen.
20.10.15. 09:51 #132
Shadowguard
Én mindig így játszom az open-world játékokat. Felderítek a térképen mindent, összeszedek minden gyűjthető vackot és utána már csak a tiszta sztori marad hátra. És ha nem viszik túlzásba a kérdőjeleket (Skellige, hogy ne csak az Odysseyt emlegessem ) akkor még élvezem is amit csinálok.
Csak figyelni kell, mert a játék sokszor nem számít erre a stílusra. HZD is majdnem eltört
20.10.15. 09:06 #131
Sucee
Én nagyrészt nyáron az osztályváltásom miatti transfer semmittevésben, meg home office üresjáratokban játszottam újra Odysseyt, a rejtvényeken kívül 100%. De az kizárt, hogy azokat megcsináljam, még ha csalnék és pontos guide-ot néznék, akkor se vagyok hajlandó ötven feladványt kikeresni, alttabozgatni, fast travelezni...

Nekem kellemes kikapcsolódás volt, de aláírom hogy szar lehet pl. úgy játszani, ha az ember ilyen "csakazértis" módban akar mindent felderíteni - én mindig egy-egy adott kis régióra korlátoztam a játékomat, nem vándoroltam el random kérdőjelek fele. Így nem estem bele abba, hogy egy rakás felfedett, de kaotikus kérdőjelhalmazt tartalmazó subregion várna a térképen - amit színesen láttam, az fel is volt derítve. Viszont úgy voltam vele, hogy abban a pillanatban, hogy én ezt szar játékélménynek tartom, hagyom is a fenébe, és viszem csak a sztorit - végül ez nem következett be.


Várom nagyon ezt a részt. Maga a viking téma hozzám sem áll közel - ezt picit sajnálom is, mert ez csak a történelmi és kulturális tudatlanságomból fakad, érdekelne nagyon a mitológiájuk is. Csak hát nem ez volt a fő topik sem általános, sem középiskolában, a magam idejében meg nem ilyesmivel foglalkoztam. Viszont a helyszín... Az újvonalas AC-k közül ez érdekel a legjobban, de meg merném kockáztatni, hogy a teljes sorozatot tekintve is Anglia ezen időszaka áll hozzám a legközelebb.

Külön tetszik, hogy a First Civ miatt egy csomó fantasy elemet bele tudnak tenni, és ténylegesen izgalmas lehet majd felderíteni a dolgokat.
20.10.15. 08:48 #130
Shadowguard
Ezt átérzem. A térkép cirka 80-90%-a fel van derítve, de a sztori még sehol nem tart. Csak éppen mikor egy óra alatt a harmadik ugyanolyan tábort pucoltam ki már teljesen elveszített a játék.
Attól függetlenül be fogom fejezni, jelen tervek szerint a HZD és a WD - Legion után, de még az RDR2 előtt.

Valhallával megvárom az első értékeléseket és majd kiderül. Az első AC lenne ami kimarad (ha a Rogue is számít akkor a második, de azt majd egyszer bepótolom). Csak egyrészt a vikinges téma abszolút semmit nem mozgat meg bennem, másrészt gondolom majd ehhez is jön DLC. Harmadrészt meg az időfaktor
20.10.15. 08:11 #129
Peace
Én végigszenvedtem, de olyan szinten megcsömörlöttem a halál unalmas és ismétlődő feladatoktól, hogy tartottam is pár hónapos szünetet. Utána fejeztem be a fő történetet és az utána következő fontos tennivalókat. Az első DLC-t végigcsináltam, de egyáltalán nem élveztem. A többinek már neki sem álltam.
20.10.15. 07:59 #128
Creativ3Form
Ugyan így vagyok vele én is. Az Origins-t annó imádtam, de az Odyssey-t kb. 15 óra után otthagytam és soha nem tértem vissza hozzá. Viszont ez az új előzetesről-előzetesre, egyre jobban vonz.
20.10.15. 07:41 #127
Peace
Assassin’s Creed Valhalla: Deep Dive Trailer

Basszus, én ezt várom! Ha tényleg nem kamuztak és visszavettek az Odyssey halál unalmas mellékküldetéseiből és nem unom el magam 10 órán belül, akkor még akár be is ránthat ez a viking hangulat!
20.10.14. 22:04 #126
Juraviel.Ihuan.Bedvin
GameStar - Könyörtelen vikinggé váltunk az Assassin's Creed Valhallában, és piszkosul élveztük

Néhány pont:

- "Főhősünk nemét persze ahogy azt már jó ideje tudni lehet, bármikor egyetlen kattintással megváltoztathattuk, érdekes módon azonban a férfi és női opció mellett felkínál egy olyan lehetőséget is a játék, hogy maga az Animus hozza meg helyettünk ezt a döntést annak fényében "melyik emlékfolyamot érzi erősebbnek". A demó alatt végig segítségünkre volt egy kedves kolléga a Ubisofttól, aki nemcsak a játékban egyengette az utunkat, hanem megpróbált kérdéseinkre is válaszolni, de ezt az aspektust ő még nem tudta részletesebben kifejteni. Azóta azonban Darby McDevitt, a játék narratíváért felelős vezetője elmondta, a "Let the Animus decide" opció lesz a hivatalos kánon, itt pedig a játék magától váltogatni fog a két főhős között - egyelőre még nem teljesen tiszta, mindez milyen módon történik meg a gyakorlatban." - Nos, ezt roppant baromságnak tartom, de annyi baj legyen, ha egyszer megveszem, hiába ez a kánon, úgyis férfi Eivorral mennék. Az Origins a középszerűségei ellenére egy számomra szimpatikus főhőst teremtett, bírtam Bayeket. Ha már Kassandra a kánon, nem kellett volna választást adni, és így akár még erősebb narratíva születhetett volna. Ez lesz az Ubisoft főbaja - meg kellett volna tartaniuk az AC széria úgymond erősségét, hogy tudnak emlékezetes protagonistákat alkotni. Ezt itt is meg kellett volna tartani. Ha már választás, akkor itt olyan lehetőséggel éltem volna, hogy két különböző viking klánból kerülne ki a két rivális főhős, eltérő karakterrel, személyiséggel, érdekes ütköztetések lehetnének. Ez forma nélküli massza, sőt, automata válthatósággal, nekem csökkenteni az immerziót, főleg, hogy utálom a jelenkori részeket a Desmondon kívüli érában.

- A képességfa megváltozik, javarészt passzív bónuszokat adó perkek vannak, az aktív képességeket, amiket használunk, könyvekből kell összeszednünk.

- Nincs életerő regenerálódás. Enni kell a gyógyuláshoz. Ezt érdekes újításnak tartom.

- Véresnek ígérkezik, tehát az Ubisoft egy kicsit mert bevállalni a "darkosabb" irányba a csaták terén.

- A rejtett penge hatékonyabb lesz, elvileg. Ám itt is háttérbe szorul a lopkodás, a játék itt is, akár csak az előző kettőnél jobban arra épít, hogy hentelj le mindenkit.

- Elvileg nem lesz annyi szett, és sokkal hasznosabbak lesznek, rúnákkal bónuszolhatóak. Ez már majdnem witcher.

- A játék történetének egyik alapja jobban politikai jellegű lesz, szövetségek kötése, kit taszítsunk le a trónról. Elvileg a térkép nagy, de kisebb mint a korábbi kettő, és nincs teletömve csak lootolással, úgy tűnik a fő- és mellékszálak is kicsit kidolgozottabbaknak tűntek, a szereplők is. Nyugtával dicsérjük azért a napot! Én azért tartok a magától váltó, semleges főhős miatt. Jobban passzolna az AC-hoz egy Geralt-féle önálló dönthetőség, de azért megszabott alapkarakter. Szerintem.

- A hajó lóként működik, vizek mellett bármikor hívható. Ezt úgy értelmeztem, hogy nem kijelölt helyeken, hanem tényleg lóként, "füttyentve".

- A tesztben elérhető házakon is túl is lesznek valószínűleg további házak a településünkön. Hmmm, ez az Ezio éra után érdekes és izgalmas résznek tűnik, ott is szerettem a várat fejlesztgetni.


_________


Na, majd kiderül.
20.10.14. 21:31 #125
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Gépigény

Nos, a High/1080p/60 FPS nagyjából az a gép, ami nekem van, csak 1080 helyett 1070 Ti, de nagyjából egy szint. Mondjuk nem látok akkora grafikai előrelépést (a Watch Dogs-nál sem), ami indokolná ezt.
20.10.02. 18:46 #124
Trufa
Kár, hogy nem lehetett választani, hogy átadjuk-e a botot Laylának vagy sem
20.10.02. 08:32 #123
Sucee
Arno (Victor) Dorian. Nem lett volna amúgy rossz karakter, ha hagyják neki, hogy karakter lehessen... Élise-t viszont nem kedveltem különösebben.

Frye ikrekért kár, sokkal jobb játékot és bánásmódot érdemelnének.
20.10.01. 12:29 #122
davkar9
Igen, ez az ac3 óta tart, egyiktől főhőstől se tudnék felidézni ilyen Ezio momenteket. Pl connor esetében ott a kötélhúzós minigame, de az inkább negatív emlék. PS vista portról nincs sok emlékem, de úgy rémlik szerettem, de inkább a gameplay elemek és nem a személyisége miatt. Kenwayt bírtam bár az meg inkább matt ryan érdeme. Unity főhős nevére sem emlékszem (talán dorian?, de hé, volt templar waifu ), a "mafia befejezés" kapocs miatt a roguet jobban élveztem ebből a korszakból. Syndcate szintén felejthető, az 1. vh rész maradt meg a leginkább, ami a gyűjthető szarok összeszedése után lett elérhető tehát inkább easter egg, mint fontos lore megálló.

Origin esetében én továbbra is team Aya vagyok. Hosszútávon ő lett volna az érdekesebb. Gyászból (ami összetett érzelmi probléma hiszen ha úgy vesszük Bayek heveskedése miatt halt meg a gyerek) munkába menekülő tábornok/testőr, aki aztán csalódik a világvezetőkben/hatalmakban és egy új/jobb megoldást keresve lerakja a későbbi assassin rend alapjait. Origin kaphatott volna egy új brotherhood méretű kieget, egy remastered római kalandra szerintem sokan vevők lennének. Nem tudom ezután beleférne e még egy újabb revelations bár miután kiderült, hogy Kassandra lényegében örökéletű egy Kass-Amunet találkozásnak talán lenne helye a sorozatban. De ha már Kass, ezt a halhatatlanságot is ki lehetne használni. Új eldobható karakterek helyett lehetne egy évszázados karakterfejlődés-utazás hiszen ki mástól tanulhatna jobban layla erről a nem definiált feladatról, mint attól a személytől, aki már évezredek óta csinálja ezt a háttérben...

Kass és az idióta kettőssel legalább volt egy pro- és antagonist felosztás. Eivornál a nem bevallottan csak egy toggle így már sejthető, hogy mégis mennyire lesz emlékezetes ez a "karakter" a későbbiek vagy akár csak ennek az egy játéknak a szempontjából...
20.10.01. 09:00 #121
Sucee
Családi kötelék mellett az is sokat számított, hogy egyrészt kész személyiséggel rendelkező karaktereink voltak (hangsúlyozom újra, párbeszédrendszer és döntések hiánya), másrészt több részen át írták őket.

Első részhez képest Altair megítélését is teljesen megfordították a játékosok szemében Revelations végére.

Hiába kedveltem aztán egyéb karaktereket is, egyszerűen nem kaptak elég időt. Most nem a ~100 óra gameplayre gondolok mondjuk Bayek esetében, hanem a tényleges karakterpillanatokra. Ott eleve hiba volt Aya ilyen szintű bevonása, plusz nagyon kellett volna neki még egy játékban a főszerep.
20.09.30. 22:19 #120
davkar9
AC esetében azért nincs értelme egy párbeszédrendszernek vagy bármiféle döntéses megoldásnak, mert duplán kötve a kezük; egyrészt ott a történelem és a jelen szál. Ez a választható karakterezés is fölösleges. Legyen egy jól megírt főhős és kész. Kass vs Transzvesztitosz választásnál egyértelmű volt, hogy melyikkel jobb a játék. (Persze érdekes gondolatkísérlet lenne, hogy az Ezio utáni részekben melyik főszereplő működött volna jól/jobban egy női változattal).

Jelen szállal az a baj, hogy se célja, de még csak iránya sincs és layla is rohadt idegesítő. Desmond se a játéktörténelem legjobb karaktere, de volt személyisége és szerepe. Szerintem az volt a legnagyobb hiba, hogy kivették a loreból a családi köteléket, úgy sokkal ~személyesebbek voltak a múltbéli kiruccanások (3 szintű revelations búcsú ). Lentebb írtam egy példát. Layla legyen kiválasztott, nincs azzal semmi baj. Ez az új végcél a bottal (időutazás? történelem átírása?, first civ visszahozása? senki, ubi se tudja) legyen az ő utazása. Saját fáján ott van Amunet (és még mások, 4-5 játéknyi legalább lenne) az elején és a végén pedig Kassandra, az "assassinok anyja" várja. Tanulhatna a különféle legendás assassin nőalakokról/tól, hogy felkészüljön erre a világvédelmező-átalakító vagy tökömtudjami szerepre. És hogy teljesen csajos legyen az AC ezen szakasza ott lehetne közben a háttérben az új "napkitöréses világvégének" Juno, aki közben játékról játékra közelebb jutna a saját céljához. Vagy valami, nem egy képregényben, amit senki sem olvas, elvarrni a jelen szál legérdekesebb részét...

De az alapvető probléma az, hogy mi így itt ezekben a topicokban sokkal több időt és energiát fektetünk ezekbe a játékokba, mint az ubi (fejesek). Az algoritmus kidobta az összetevőket, az alapján kell megcsinálni, telenyomni mtx-kal, 58 preorder verziót kidobni belőle, következő évben megismételni.
20.09.30. 20:38 #119
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Megvárom, amíg a season passos változat ára visszaesik (meglehetősen), és lehet, bepótolom, most nem esek abba a hibába (igyekszem ), hogy megveszem megjelenéskor (Origins; mondjuk az egyiptomi környezet miatt nem bántam meg), vagy azt követően egy-két hónappal (Odyssey; ha nem lett volna túlméretezve, nem lett volna loot-repetitív, több érdekesebb mellékküldetés-történetszálat írnak-alkotnak meg, nem lenne fejcsóválós "má' nagyon untam" érzésem a játék kapcsán).
20.09.30. 19:50 #118
Sucee
Nem hinném, hogy tőlem olvashattál ilyet, lejjebb Syndicate kapcsán is a közösség visszhangja kapcsán mondtam, hogy belefáradtak a játékosok. És nem, nem az újítás nem jó, hanem az újdonságként eladott baromság nem jó.

Jelen szál kapcsán viszont egyetértünk, elő is jön ez időnként ilyen-olyan AC topikokban.
20.09.30. 19:17 #117
Trufa
Ne is legyen ugyanaz, mint az eddigiek, de közben meg baromság az újítás... semmi sem jó, mi?

Én örültem neki, még ha a sztorin szinte semmit nem változtatott. Apropó, sztori, valamit tolhatnának már a jelenen.

Mert miről is szólt? A lényegnek a jelenben kellene zajlania, ahogy az első játéknál volt a leginkább hangsúlyos, azóta csak halottak emlékeiről szólnak a játékok. Igazából az AC3-ban le is zárult a lényeg, azóta meg mi van? Semmi. Az igazi újítás egy jelenbeli leszámolás lenne, akár templomos, akár assassin színekben (választhatóan).
20.09.30. 19:08 #116
Sucee
Párbeszédrendszer & választási lehetőségek behozatala hatalmas baromság volt, az AC sosem erről szólt. Itt egy meglevő narratívához kellett volna igazodni, ráadásul ez pont a legkorábbi esemény... Remek, hogy úgy döntöttek, legyen többféle kimenetel, aztán ráböktek egyre, hogy "canon".

@pb69: Kb. #103 óta is ez volt a téma, az "Igen." kommentem is erre igyekezett rávilágítani, hogy egyébként már egy jóval átfogóbb problémáról volt szó...

Viszont elmondanám akkor normálisan is, miért ennyire gáz az újrahasznált haj. Specifikusan Kassandrának lett lemodellezve, akit a játékosok sok esetben több, mint száz játékórán át néztek. Ikonikusnak is mondhatnánk, ha fellengzősek lennénk, de ha az nem is, azért mindenképp egyedi. Ezek után - 2020-at írunk, hangsúlyoznám - a fejlesztők fogják ugyanazt a hajmodellt, és átírják rajta a színkódokat.

Ez egyszerűen egy olyan elképesztő szintje a fejlesztői lustaságnak, amin képtelenség nem fennakadni.
20.09.30. 18:58 #115
Trufa
Hát, biztos, hogy nem! Óriási fejlődés volt az Odyssey, az Origins számos baromságát javították, többek közt kaptunk egy működő harcrendszert, párbeszéd lehetőségeket, meg úgy összességében nem agyvérzést okozó bossokat.
20.09.30. 18:15 #114
pb69
Na igen, ez már egy jogosabb felvetés. Az eredeti "problémából" szerintem kár akkora ügyet csinálni. Az nyilván ciki lett volna, ha egy az egyben beleteszik ugyanazt a modellt, de egy frizurán szerintem felesleges kiakadni. Főképp, hogy azért nem annyira egyedi az, hogy a világon senkinek ne lehessen ugyanolyan.
20.09.30. 16:03 #113
Sucee
20.09.30. 15:15 #112
Peace
Meg abból, hogy kiadják a harmadik átskinezett Originst és semmi jelét nem adják annak, hogy változtatni szeretnének engine-en, gameplay-en meg úgy általában bármin. De így is vinni fogják, mint a cukrot, úgyhogy mind1 is.
20.09.30. 14:46 #111
pb69
Ezt most nem teljesen értem, most abból van ez a perpatvar, hogy a Valhalla trailerében látott egyik NPC-nek olyan a haja, mint az Odyssey-ben a főhősnőé?
20.09.30. 14:28 #110
Sucee
Picit naiv ez, nyilván. De az Origins formula is abból jött végül, hogy a visszajelzések alapján mindenki megfáradtnak érezte az egészet Syndicate után.
20.09.30. 14:22 #109
Peace
"...a következő részre majd muszáj lesz nagyot dobni ubiéknak"
20.09.30. 14:10 #108
Sucee
Lenne? Nézd meg akármelyik gameplay videót. Fixen ugyanaz a séma lesz, sok-sok újrahasznált modell és animáció közreműködésével.

Én nagyon szerettem a gameplayt az előző két részben, és ez a környezet fog a legközelebb állni hozzám, szóval nagyon várom, de azért nincsenek illúzióim... Pontosan amiatt várom, ami lesz - mellette egyúttal reménykedve abban is, hogy a visszajelzések alapján a következő részre majd muszáj lesz nagyot dobni ubiéknak.
20.09.30. 14:06 #107
Peace
Én nem nagyon reménykednék ilyesmiben. Nekem is tetszik a téma és örülnék, ha a hangulat elvinné a hátán, de nagyon nem bízok Ubi-ban.
20.09.30. 13:55 #106
Creativ3Form
Ez azért lenne szomorú, mert már az Odyssey is egy átskinezett Origins volt csupán. Én ott is hagytam kb. 15 óra után. Remélem azért ez picit több lesz annál, a témaválasztás miatt ugyan is nagyon érdekel.
20.09.30. 13:53 #105
davkar9
Duh. Az előző főhős hajának bedobása az npc poolba viszont azért még az ubihoz képest is pofátlan nagy lustaság.
20.09.30. 13:53 #104
Sucee
Eddig is így álltam hozzá, csak számomra épp ez az apróság az, ami még így is kiveri a biztosítékot. Az újrahasznált asseteknek is van azért határa...
20.09.30. 13:45 #103
Trufa
Óriási csalódás fogja érni azt, aki azt hiszi, hogy ez nem egy átskinezett, tesco-gazdaságosan elkészített Odyssey lesz
20.09.30. 13:41 #102
Sucee
20.09.30. 13:32 #101
davkar9
Gondolom ez valaki fejlesztő. Tudtommal valamennyire lehet majd állítani Eivor külsején, ~másfél hónap alatt talán egy npc haját is meg tudják még változtatni... Persze, persze, korona, ubi körüli balhék, de azért ilyen bakik? ne kerüljenek már egy promóba.
20.09.30. 09:53 #100
Sucee
"When you actually compare them up close there’s not a huge similarity apart from the hair. There is NO connection." - Darby McDevitt (twitter)

Amivel egyébként teljesen egyet is értek. A kérdésem csak az, hogy miért nem azzal zárul a válasza, hogy "de amúgy igazatok van, elég nevetséges, legközelebb már a haj is más lesz".
20.09.30. 06:21 #99
davkar9
Heh. De az mikor is volt? 10 éve, pár hónap alatt összedobva az akkor még "kicsinek" számító biowaretől? Ennek "muszáj" Kassnek lennie, ennyire nem szarhat a dologra az ubi...

Amúgy Hawke és Alistair reveal?
20.09.29. 21:20 #98
Sucee
Se a hang, se az arc nem stimmel, plusz szerintem nem is mutatnák csak így meg, borzasztó súlytalan lenne.

Én biztos vagyok benne, hogy ez Morrigan és Velanna esete.
20.09.29. 21:03 #97
davkar9
Arca is hasonlít valamennyire, az eltérést az "új" enginre fogom. Történet szempontjából is lenne értelme, ~Flemethként besegít a történelemben itt-ott. Mondjuk ha ez a softreboot lett volna elég tökös, hogy kiálljon női főhősök mellett és erre húzzon fel egy hosszabb történetet (Aya-Kass-femEivor-*hány epizód van még hátra* és a jelenkori összekötőnek kaptunk volna egy nemidegesítőLaylat, aki több játékon keresztül tanulja meg hogyan legyen méltó a szerepre, amivel az atlantis dlcben próbálkoztak), akkor egyértelmű lenne, hogy ez a karakter egy többszáz éves Kass. De így sajnos lehet tényleg neked lesz igazad.

Eh, az ilyen szarok miatt nem képes soha eljutni az ubi a W3/RDR2 szintre.

Pedig az új vidámpark egész csinos. Wolf-kissed nem tetszik, nem hangzik olyan jól, mint a medzsáj és a misztiosz volt.
20.09.29. 20:39 #96
Sucee
Fixen az utóbbi, és ez valami kibaszott nevetséges. Értem, hogy mindent újrahasználnak, de az előző rész főhősének a haját? Siiiigh.
20.09.29. 19:47 #95
Juraviel.Ihuan.Bedvin
A GameStaron is megkérdezte valaki: Kassandra, te vagy az? Mondjuk én nem szúrtam ki. Ám durva lenne, ha igaz lenne.
20.09.29. 19:38 #94
davkar9
ACOd után nem tudom eldönteni, hogy ez most "spoiler" vagy ennyire lusták új npcket csinálni...
20.09.29. 19:17 #93
Juraviel.Ihuan.Bedvin
20.08.07. 20:52 #92
Sucee
Köszi! Ennek kapcsán egyből elkezdte dobálni Sarah Schachner és Jesper Kyd oldalairól a(z elvileg hivatalos) zenéket, szóval asszem jön kis "hallgatózás"...
20.08.07. 19:41 #91
davkar9
Mennyivel másabb ha normális zenét raknak alá...
20.08.07. 19:18 #90
Juraviel.Ihuan.Bedvin
20.07.17. 13:52 #89
Trufa
Az Origins kimaradt, de a Syndicate-tel játszottam. Olyannyira kiábrándító volt az angliai városos szerencsétlenkedés, hogy majdnem ki is hagytam miatta az Odyssey-t. De, ha jól emlékszem, ott is egy DLC része, hogy megjelenik Juno, újat nem mond, csak részleteket abból, amit már eddig is megtudott a játékos.

Képregényben fejezték be? De jó fejek...

Én örülnék egy modernkori résznek, akár az egyébként elcsépelt bleeding-effectre alapozva, hogy választhatsz, melyik korábbi rész szereplője mosódjon össze a főhőssel. Ott folytatva a történetet persze, ahol az AC3-ban félbeszakadt.

Az Odyssey-ben is elég meredek volt, hogy az Atlantis DLC tulajdonképp szimuláció. SPOILER
Egy szimuláció a szimulációban, egy hülye bot miatt, amit Kassandra / Alexios röpke 2500 év alatt tök jól megregulázott, de át kellett adni egy szerencsétlen picsának, hogy szenvedhessen vele tovább, ki tudja, miért.


Peace: hát lényegében szerintem maximum két mondatban ki lehet fejezni a több száz órányi játékokban eltöltött időt: az assassinok és a templomosok rühellik egymás világnézetét, ezért ott tesznek keresztbe a másiknak, ahol tudnak. SPOILER
Az Isu, egykor hatalmas tudással bíró nép már k***a régen megjósolta, hogy lesz egy napkitörés, amit Desmond segítségével / áldozatával Juno végül megakadályozott, de így ő elszabadult, és kiderült róla, hogy nem jó fej.
20.07.17. 10:17 #88
Shadowguard
Valóban. De a GTA-t is dicsérik sokan, az mégsem jött be
Egyébként "MedveDisznóEmber" is van benne
1 2 3

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat