Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Red Dead Redemption 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
21.09.23. 12:13 #478
montanosz
hát amiota megjelent pc-re felváltva ezzel játszom meg a KCD-vel aztán csokolom
21.09.05. 13:59 #477
jawsika
Áh, ez a gép lassan egy állatorvosi ló.

Igazából WoWot most félretettem, azon kívül meg gyakorlatilag paradox gameket játszok csak PC-n egy ideje.
21.09.05. 08:40 #476
Lacko
Nekem is 970-em van és a legtöbb beállítás HIGH-on, néhány mediumon, de tökéletesen fut és gyönyörű szép.

Mindez Story Mode-ra igaz, mert Onlineban néha nagyon csúnya, hogy látszik, ahogy betölti a környezetet: komplett házak hiányoznak és egyszercsak betölti. De Stroyban ilyen sosincs. Gyönyörűen fut.

Jawsika: hűtés rendben van? Nekem most volt egy ilyen problémám, hogy régebbi játék, ami régen simán futott maxon, most elkezdett szaggatni és kiderült, hogy csak a hűtést kellett lecserélnem és minden piszok jól fut megint.
Megértem, hogy nem akarsz gépet fejleszteni, de jelenleg ezt kb nem is lehet. Még ha van is rá sok pénzed, akkor sem lehet kapni. Szar alkatrészt meg minek vegyek, amikor a mostanim simán visz mindent. Még az RDR2-t is.
21.09.03. 17:13 #475
jawsika
Nekem egy GTX970-en csodásan ment az elején mid-re véve. Eskü.

Mostanra nagyon le kellett vennem, de még mindig elfut.



Igen, kártyát kéne cserélni... Nem, nem akarok gépet fejleszteni.
21.09.02. 09:15 #474
Peace
21.09.02. 09:08 #473
Gump
Legjobb játék, semmi baj nem volt vele, és már DLSS is van. Vedd meg!
21.09.01. 15:44 #472
Peace
Hmmm....nem tűnik ez rossznak 1440p-ben szerencsére: Egészen biztató számok. Na meglátjuk majd. Csak a napokban megint szemeztem vele, hogy olyan szívesen újra végigjátszanám, de akkor már értelem szerűen full grafikán. Lemegy a Diablo 2, Kena, Guardians of the Galaxy őrület, utána lehet meglepem magam. Sosem voltam a többszöri végigjátszás híve, de az elmúlt 1-2 évben több esetben is megléptem és nem bántam meg. Egyáltalán nem!
21.09.01. 15:24 #471
subject17
Sokat bár nem játszottam vele, de stabilitással nem volt gond. Sokkal inkább performance szinten érződött optimalizálatlannak, de persze messze nem volt élvezhetetlen... Csak ez volt az új gépemen az első játék, ahol úgy éreztem, hogy picit irreális kompromisszumokat követel az 1080p@60fps (konfig az adatlapomon).
21.09.01. 15:19 #470
Peace
Továbbra is erősen gondolkozok egy PC verzió vásárláson. Valakinek van egészen friss élménye a játékkal? Jelenleg milyen állapotban lehet, mennyire rakták rendbe? Az elején tudom, hogy voltak gondok. Vagy csak a launcher vacakolt?
21.04.12. 17:36 #469
Bomc.
Ja bocs, azt nem mondtam, éjjel kell ölni, akkor nem lát meg senki Az meg hogy full negatívba van a honorom pont leszarom
21.04.12. 10:19 #468
david139
Ez a lóetetés dolog azért elég minimális, én már a chapter 3 mélyén tartok, és vagy 3x etettem meg. Rengetek irritáló dolog van a játékban, de ezt pont nem sorolnám oda.
21.04.12. 10:07 #467
Peace
Annyit beszéltek róla, hogy lehet meglepem magam egy PC verzióval. Én ezt még a kis 1080p-s LG tv-n toltam végig PS4-el, meglesném full pompájában is...lehet ha Mass Effect Legendary után nagy lesz a pangás nyáron, akkor bevállalom...
21.04.12. 09:38 #466
subject17
Same same. És pontosan olyan idegesítőek ezek az időhúzó simsezgetések, mint ahogy elképzeltem...

De én is tervezek adni még egy esélyt neki, mégiscsak teljes áron vettem, és prológus alatt is volt már pár dolog, ami azért tetszett. Aztán lehet, hogy a végleges konklúzió is az lesz, hogy egyszerűen nem az én játékom.
21.04.12. 09:06 #465
Peace
Érdemes a story miatt IS nekiállni.
21.04.12. 08:41 #464
Aribeth
Nem vagyok sem western, sem Rockstar rajongó, és az sem vonz annyira, hogy még a lovamat is etetnem kell benne. De mostanában nézem újra a Westworldöt, és kezd nagyon haloványan megcsapni a westernromantika szele, úgyhogy a szerteszét beharangozott remek sztori miatt már érdekel a játék.
21.04.12. 08:18 #463
Peace
"...sajnos azzal még a prológusban elakadtam."
21.04.12. 08:13 #462
Aribeth
Az 500 gigás PS4 tárhelyén folyton sakkoznom kell, hogy mi fér fel, és mivel az unokahúgom imádja a GTA és a Red Dead online-t*, ezt a két monstrumot le sem szedhetem, így melléjük kell valahogy cipőkanállal beszorítani a többi 2-3 játékot.

Ha már fent van, és ennyire szeretitek, muszáj lesz folytatnom az RDR2-t, sajnos azzal még a prológusban elakadtam.

*irl pénzt nem vagyok hajlandó ezekbe betalicskázni, épp elég érvágás a gyerek StarStable mániája
21.04.11. 21:56 #461
jawsika
Nem, én igyekezlek megérteni. Kajak. Az a helyzet, hogy amit mondasz, az nem lett volna megoldható. Miért? Mert a lezárt rész az az RDR1-nek a mapja. Tehát a két játék osztozik a térképen, azaz az 1-nek az északi "fele" (egy folyó szeli ketté a mapot), az a RDR2-ben is meglévő terület. Egyrészt történetvezetési, másrészt dramaturgiai oka van a lezártságának. De nem lett volna megoldható egy őrzött kanyonnal, hiszen 1) egy létező mapról van szó, amit igyekeztek hűen újraalkotni, és hát ott nem olyan, 2) ez nem GTA Vice City, hogy hidakkal legyenek összekötve a zone-k. Itt teljesen szabadon mozogsz, és Epilogueban meg ugyanolyan free mozgásod van, mintha csak a Heartlandsról mennél át Big Valleyba. Ahogy és ahol akarsz.

Hát a kari sorsa eldőlt, persze. Hogyan kellene? Most itt nem akarok ügyvédkedni, meg általában egyetértünk a legtöbb topicban, de ez most teljes maszatolás. Egyrészt ez a game a sztoriról szól, bár ezt jól eldugja a rengeteg tartalommal, és baromi erős a drámája és tényleg, sorozatokat, filmeket megszégyenítő a története. A főhős szála így kerek, így teljes. Így vált ki katarzist. Arról nem beszélve, hogy van ugye egy RDR1, ami ez után játszódik, és hát... na gondolom nem kell magyaráznom. A Keresztapa milyen film lenne, ha Marlon Brando resselne. És mondom, ez sztoriorientált game, nem egy CS:GO.
21.04.11. 19:36 #460
Gump
Ahol az első faszival találkozol, akinél lootolt cuccokat lehet eladni, éjjel mérgezett nyíllal büntetlenül lehetett birkát, tehenet - meg mindent, ami volt - ölni. Meg mindenhol, ahol olyan helyről csináltad éjszaka, hogy nem látták.
21.04.11. 17:48 #459
Lacko
Kipróbáltam ezt a birkás ötletedet, de kiderült, hogy a birkaölés ugyanúgy bűncselekmény, mint a SP sztoriban. Szóval nyakamban a marshalokkal menekültem a rohadt 3csillagos báránnyal. És hiába nem kaptak el, bounty lett a fejemen.

Régen bűntetlenül lehetett farmolni a farmokon? Vagy van valami trükk?
21.04.11. 17:08 #458
Shadowguard
Egen, tudom, hogy én játszom hülyén, de attól még nem tetszik a megoldás. Pont azért zavar annyira, mert a játék egyébként annyira próbálja erőltetni a realizmust. Egy AC-nál teljesen belefér a játékmenetbe, ha bizonyos részek le vannak zárva egy darabig. A zónás dolgokkal sincs bajom. De mondom, annyin múlt volna, hogy csak egy helyen lehessen átkelni amit őriznek, azzal is jobban kiegyezek.
Egyébként DS3-ban is meg van magyarázva, hogy mágikusan le van zárva a terület, a Deaconsnél van a tárgy, amivel át tudsz menni. ÉS igen, a mágia miatt belefér a fal is.

Nekem 72 órám van a játékban, de a sztoriban sehol nem tartok (Chapter 2). Még a horgászás sincs feloldva, majd a jövő zenéje az is. Én élveztem a felfedezést és a vadászatot a játékban, igyekeztem összeszedni mindent. Erre délre be van pakolva egy rakás dolog, dínócsont, legendás állat.

Egyébként nem csak ez a bajom a játékkal, egyebek mellett sikerült belefutnom egy spoilerbe, amit ugyan sejtettem, de kicsit el is vette a kedvem a játéktól. Azt tudtam, hogy lesz egy "szakadás" a csapatban, de az, hogy a karakter sorsa attól függetlenül is kvázi a pénzbehajtós küldetésnél eldőlt... Meh...
Meg párszor Kolbász is felidegesített, de azt megoldottam mentés-dinamit-vissztöltés kombóval
Attól függetlenül lehet egyszer majd folytatom, de ez a két dolog nekem elég erős visszatartó erő. Ez van, nem vagyunk egyformák, én szeretek mindent kimaxolni.
21.04.11. 12:30 #457
Lacko
21.04.10. 16:23 #456
Ricsi1976
21.04.10. 15:53 #455
jawsika
Tök egyetértek. Miben más az, hogy megöl a 20 szinttel nagyobb lény, ami a területen csámpázik (minden MMO, meg a legtöbb open-world game), vagy hogy a játék küld zónáról zónára (GoW, Tomb Raider), mint az, hogy az adott zónra elérhetetlen más miatt. Dark Souls 3-ban Irithyl lockolt, amíg nem ölted meg a Deaconst, ott is láthatatlan fal van. Witcher 3-ban nem juthatsz el Kaer Morhenbe, vagy Skelligébe, amíg nem érsz oda a sztorival. Ez szó szerint mindenhol így van.

A RDR2 történetének fontos és szerves része, hogy miért van lezárva az a rész. Nem kell odamenni könyörgöm. Most az jobb lett volna, ha láthatatlan fal van, vagy esetleg nem is mutatja a game, hogy ott van, amíg nem érsz oda a sztoriban?

Ez hülye felfogás nagyon.

Másrészt meg én PS-en letoltam, PC-n is 2/3-ánál tartok, de ott többet mászkálok, csak mellékdolgokat végzek kb, és van benne PC-n 120 órám jelenleg, hát aki az alap területen nem talál elég elfoglaltságot, annak kb semmi nem jó, állítom.
21.04.10. 15:42 #454
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Hát igencsak...

A délnyugati terület az epilógusig (ami összeköti az első résszel a másodikat) zárt terület, kb. úgy mint a GTA San Andreasban (ott ha az elején átmentél a san fierro-i részre, ötös szintű körözést adtak ki rád). Mindkettő oka a történet maga: a GTA-ban Tenpenny "javasolja" CJ-nek, hogy ne hagyja el Los Santost, Arthurék meg pont West Elisabethből menekülnek a balul sikerült események miatt (a történetben többször utalnak rá, és a szereplők között is feszültség lesz amiatt, hogy kvázi nem tudnak visszatérni, sőt a későbbi tettek miatt időszakos, egyéb területkorlátok is lesznek).

Nyilván ez a korlátozás egy olyan játékstílust követőnek negatívum, aki egyből elcsatangol mindenfelé, de ez nem a játék hibája. Más játékokban is van "határ": szintkorlátok, például. Szerintem ezért leszedni "hülyeség", főleg, ha alapvetően tetszik a játék, a realizmus mellett szerintem a történet is remek.
21.04.10. 12:41 #453
subject17
unalmas, kurva messze van és kurva keveset fizet

Ha lenne az online módnak saját dobozos kiadása, ezt kéne a hátuljára csapni idézetként.
21.04.10. 12:30 #452
Bomc.
Én a birkaólba járok vadászni, 2-3 csillagos birkákat ölök, 3-4 körből tele a butcher table aztán afk, amig ki nem fogy a suppli, de azt is venni szoktam
Esetleg néha egy kis bounty hunt, de unalmas, kurva messze van és kurva keveset fizet
21.04.09. 10:21 #451
Lacko
Ezt megváltoztathatták, mert a "Paint in black" kártya egyrészt sok esetben nem használható másik játékoson, másrészt ha gyorsan rángatod, akkor nem jelöli ki.
Én nem szoktam PvP-zni, csak a rohadt rámtámadó állatok ellen használom, de kb szart sem ér. Totál ráhúzom a fejére (ahol pirosan jelzi, hogy érzékeny) de ha ezt nem lassan leszem, akkor nem jelöli ki.

A testre célzás lehet, hogy így van, de akkor meg azt nem értem, hogy az összes YT videóban az van, hogy lovagol a csávó a mezőn és össze vissza lövöldözik (az aim assist miatt nem kell céloznia) viszont az összes megölt állat 3csillagos. Lehet, hogy ez más miatt van (és nem a fejlövés miatt). Mivel ha én tökéletes fejlövést adok le egy 3csillagos állatra a megfelelő fegyverrel és lőszerrel (pl ugyan azzal, amivel a YTer a videójában lövöldözik) akkor nekem azonnal 1 csillagossá válik minden elejtett állat.
700 dodóért megvettem azt a trinketet, hogy elvileg nagyobb eséllyel ad perfect pelt-et, de nekem úgy se azt ad.

Kicsit az az érzésem, hogy a pár hónapos YT videók elavultak, mert annyi mindent változtattak a játékon.
21.04.09. 09:45 #450
Peace
Nekem nem volt ilyen. Mondjuk nem is kóboroltam olyan területre, ahova nem kéne.
21.04.09. 09:15 #449
Shadowguard
Igen, ha itt is megoldották volna úgy, hogy csak egy keskeny szurdok van ahol át lehet kelni és mondjuk oda tesznek egy fejvadásztábort, amit nem lehet megkerülni akkor azt mondom, hogy rendben van.
GTA-val utoljára a hárommal játszottam hosszabb ideig (talán még a harmadik szigetet is feloldottam), a Vice City a stílusa, a San Andreas a főhős miatt nem tetszett. A négy teljesen kimaradt, az ötöt meg ugyan letöltöttem, de hiába próbáltam megkedvelni, pár óra után töröltem, de addigra már rémesen idegesített is a játék.
21.04.09. 09:11 #448
Gump
Elején néztem én is, hogy mi ez, aztán nem zavart (csak vártam, hogy mikor lesz feloldva, mert érdekelt).
Ugyanaz a mechanizmus, mint kb. az összes (régebbi) GTA-ban. Ott híd volt lezárva és rendőrök lőttek szitává, akármit csináltál, vagy alagút volt járhatatlan (vagy valami hasonló) hogy az adott területet csak akkor érd el, amikor a sztori megkívánja.
21.04.09. 08:41 #447
Shadowguard
Nekem egyetlen nagy gondom volt a játékkal, de ott el is veszített.
Elsőre nagyon behúzott, tetszettek a megoldások, amik igyekeztek némi realizmust belecsempészni. Ahogy átkutatjuk az ellenfeleket/szekrényeket, koszolódik a pisztoly, nő a főhős szakálla, reagálnak az NPC-k, ha mocskosak vagyunk, ilyenek.
Képes voltam órákat eltölteni csak azzal, hogy vadásztam és igyekeztem felderíteni a térképet. Aztán lementem délre és hiába nem látott meg senki, de valami nyomkövető GPS lehetett rajtam, mert folyamatosan özönlöttek az ellenfelek. Nem egy-kettő, meg nem valami kósza fejvadászbrigád, hanem végtelenített spawn. De ha visszafelé mentem és átléptem a határt akkor már le lehetett rázni őket/nem jött többet erősítés.
Gyanítom, hogy ez csak nekem ekkora probléma, de ez még mindig bosszant. Pedig egy ideje már töröltem is a játékot
21.04.09. 08:23 #446
david139
Pár dolog elég bosszantó ebben a játékban..
Az egyik az irányítás, ami nyilván kontrollerről lát áthozva egérbillre, és ezért elég béna. Kontrollerrel is próbáltam, de úgy meg célozni nem tudok, aim assisttal se igazán. Egérrel legalább az megy, viszont vannak ilyen mókás szituációk, amikor a döglődő lovammal történő interakció lesz a jobb klikk, ezért nem tudok célozni, engem meg épp öten lőnek

A másik ami nagyon irritáló, hogy ha egy ideig nem reagálók egy npc kérdésére akkor defaultol valamit, általában bedurcizik. Nyilván ez nem gond ha valaki csak erre figyel, de pl néha közbejön az élet aztán mire visszanézek már elkezdett verni az npc mert bunkó vagyok. Questnek is nemrég skippelődött az egyik fázisa, mert nem mentem időben, hát anyád.

Ez a core-os mehanizmus is elég érthetetlen számomra. Meg az is, hogy miért szublimált az original lovam, amikor a stable introduction questben venni kellett egy másikat.
21.03.27. 10:32 #445
Bomc.
Kontrollerrel kell játszani pc-n, akkor van auto aim
21.03.26. 20:33 #444
jawsika
Az aim assist chestre lockol. Nekem életem első kontrolleres game a RDR2 volt, így én maxra húztam anno. MIndig ráhúzattam, aztán kicsit fölpöcköltem és head.

Ugyanakkor... megvan PC-n is, és a következő a helyzet.
RDRO-ban PCn is van aim assist. Igaz, nem a klasszikus, de van. Ugye az a lényeg, hogy ha az elején azt a kártyát veszed ki, akkor autolockol a DeadEye. Namost a szisztéma a következő: benyomod, és egy epilepsziás görcs sebességével elkezded rángatni a kurzort az enemyn, az meg, amikor ráviszed, automatikusan betaggeli. Megnyomod a lövést, és szépen lő. Csak mondom. Mert emiatt a PVP teljesen játszhatatlan. Igazából nem kell célozni, mert ha elég gyorsan rángatod úgy kábé az ellenfél karaktere körül, akkor úgyis ráviszed véletlenül is, meglátod a tagget, tűz, és kész.
21.03.26. 16:13 #443
Bomc.
Azért van benne dead eye hogy pc-n se legyen túl nehéz a célzás.. én ps4-en sose használtam a dead eye-t, nem is fogom
21.03.26. 14:56 #442
subject17
Gondolom az a probléma ezzel a külön szerver dologgal, hogy nincs annyi játékos, hogy akár R*, akár player oldalról megérje. Mivel crossplay nincs, így az se játszik, hogy ezeket a játékosokat a ténylegesen konzolon játszókkal rakja össze.

Amúgy meg eleve nem értem multiplayerben ezt. Az aim ASSIST oké - na de a kimondott aim snap? És ha nem túlzol, és tényleg fejre pattintja, hát az extra vicc. Konzolon játszottam, de ezeket én egyből kikapcsolom mindig, mert számomra irritálóak - viszont pl. GTA-ban emlékszem, hogy mellkasra snapelt, amikor enabled volt.
21.03.26. 07:47 #441
Lacko
Jó, ez tényleg az.

Viszont RDR onlineban nincs szükség modokra, cheatre meg csalókra, hiszen maga a Rockstar (áldassék a neve!) HIVATALOSAN tette a játékosok több mint a felét csalóvá!!!!

Néztem, hogy mi a francért ilyen rohadt nehéz ez az RDO. Vadászni se tudok, ha megtámad 5 farkas, akkor tuti megölnek mert még a legjobb esetben is 4-et birok megölni, de az ötödik megesz. Ha meg útközben rámtámad 10 rabló, akkor max a lovam sebessége képes megmenteni, mert esélytelen, hogy 10 rablóval elbánjak. De gondoltam én csinálok valamit szarul, nézzük hát a youtubereket. Megnéztem 20-30 videót és MINDEGYIKBEN(!!!) iszonyat erős aim assist van. Soha egyetlen egyszer sem kell célozniuk, csak elsütni a fegyvert és 100% fejlövés. Ja, hát így könnyűú: így minden állatot perfect peltet ad, percek alatt egy vagyont lehetne összevadászni. Na menü megnyit, settings.... sehol az aim assist. Mi van??? Olvasgatás: hja hát kérem PC-n nincs aim assist, ez a konzolosok kiváltsága. WTF?

Tehát ha PC-d van, akkor 1000-szer nehezebb a játék. Klassz.

Még több olvasgatás: hát igen, eleinte azt ígérte a R*, hogy az aim assistos játékosok külön szerveren lesznek, de tavaly meggondolta magát és most már keveri. Azaz nemcsak a vadászat és a sima túlélés 1000szer nehezebb, de ha kedvem lenne PvP-t játszani, akkor 0% az esélyem. Mivel a konzolos játékos csak nyomja a lövés gombot és fejlövés. Semmi célzás. Tök mindegy, hogy van-e bokor, fa vagy szikla közöttünk, a konzolos játékos MINDIG 100% fejlövés.

Hát minek ide csalás? Minek ide bot? Maga a Rockstar a legnagyobb csaló az egészben!

A sok lémer YTer, meg büszkén kirakja, hogy mekkora spiler, hogy aimassistal képes eltalálni valamit. Szánalom...
21.03.25. 17:10 #440
LordMatteo
Az nem microtransaction, hogy - konkrét példával - a ~20 óra játékkal kifarmolható repülőgondolatbaszó motor kerül olyan 6 millió dollárba (ez most átlag, célzott moneygrindolás 4 főre felhúzva ennél gyorsabb), de a hülyegyerek telepítés után 10-15 dollárért megveszi a modprogramot és beállítja, hogy csak legyen ilyenje? Reddit mélységeibe bújva olvastam ezt az árat több helyen is, és hogy kvázi rockstaros fejlesztői menüt kapnak ilyenkor. Nehogymár ezt ne tudnák röhögve kipatchelni, ha nem lenne érdekük, hogy elérhető legyen... Úgy, hogy közben mondjuk egy LoL már 10 éve úgy megy, hogy nagyjából 1 óránál tovább nem igazán működik semmi, ami cheat.

SP-ben felőlem ott és az csal aki akar, az nem érdekes.
21.03.25. 07:29 #439
Lacko
Ezért ez nagyon más dolog! Ennek nincs köze a micro transaction-höz. Nem a pénzt tápolta fel, hanem valami modot töltött be. Igen, ezek nagyon idegesítőek, de semennyire se veszélyeztetik az R* bevételeit. Amint a pénztárcájukról lenne szó, azonnal lépnének.

A cheat engine nevű progi (amiről itt beszélgetünk) annyit csinál, hogy a memoriában átír egy számot. Pl van 17 játék beli pénzed és átírod 9999999999-re. És onnantól ennyi lesz a pénzed. Ez SP játékokban általában működik. De ezzel soha nem csinálsz ilyen ketrecet és főleg nem lövöd ki másik játékos alól a játékot.
21.03.24. 22:48 #438
LordMatteo
Szart nem, GTA Online tele van csalókkal PC-n, rossz nyelvek szerint pedig szürkén maga a R* adja a cheat/mod pakkokat... De olyan szinten, hogy sétálsz, és akkor rádépül egy ketrec, majd jön egy flipflop papucsos jézus és lézerágyúval lelő. Majd még 100, és mindenhova követnek. Aztán ha beírod hogy rohaggyámeg, akkor konkrétan a modder bezárja a játékod, de úgy, hogy a Steam is képes kicrashelni, nem csak a Social Club.

Egyszerűen _nem_hiszem_el_, hogy ha ne akarná, ne tudná ezt nagyjából 1 nap alatt orvosolni a Rockstar.

Alapvetően egyébként akinek kompetitív játékban cheatre van szüksége, az menjen már melegebb éghajlatra, semmi személyeskedés, de tényleg. Mások játékát basszák el az ilyen húzásokkal.
21.03.24. 13:08 #437
Lacko
De pont a RDR2 single playerében ez nincs így. Itt a legelején van egy teljesen hivatalso és cheat nélküli trükk, hogy a táborotok mellett van egy elhagyott város, ahol van 6-7 db aranyrúd, amit ha eladsz, akkor 3500 dollár. És ennél több soha nem kell a játékban. Megveszel mindent, ami kell. Majd onnantól igaz amit mondasz, hogy jön a pénz, csak minek...

Tehát a single-ben felesleges a cheat engine.

An onliban meg biztos, hogy nem működik. Foglalkoztam régen a cheat engine-nel, de hidd el, hogy nem ennyire amatőrök. Az Ubi, az EA és a R* ebből a szemét mikróból él, szóval nem fogják hagyni, hogy a cheatengine-nel szórakozz. A pénzed értékét hiába írod át a memóriában, ha vásárlás elött leellenőrzi a szerverről és látja, hogy nem stimmel, akkor nem fogja engedni neked a vásárlást.
21.03.24. 12:32 #436
Dark Archon
Túl sok pénzed általában mindig a játék végére van, amikor már rohadtul nem kell semmire sem költened, mert befejezed. Ugyanaz a kedves gesztus, mikor a játék végén kapsz valami atom cuccot, és még NG+ sincs. Így meg annyi pénzt varázsolsz magadnak, amennyit akarsz, és nem kell órákig /napokig mondjuk kígyóbőrt vadásznod, és eladnod - legalábbis nekem ez a sokadik játék után már nem igazán felüdülés.

Egyébként meg óriási poén volt a Witcher 3-ban, mikor jött az adóellenőr, hogy honnan szereztem ennyi zsetont
21.03.23. 19:35 #435
subject17
Nem, akkor sok értelme nem lenne az online economy-nak csalás nélkül sem*. Mondjuk én single-ben se nyomnám be, legtöbb játékban mindig az a vége, hogy túl sok pénzed van, számomra ez inkább zavaró szokott lenni, egy játékelem irrelevánssá tétele.

Ha meg már a csalásra pénzt költenél, ennyi erővel nyomathatsz mikrotranzakciót legálisan. Sok értelmét egyiknek sem látom RDR2 esetében mondjuk.

*Tény, hogy így is broken, csak más okból.
21.03.23. 18:56 #434
Dark Archon
A single játék pénze és az online pénze ugyanaz? Mert akkor egy sima Cheat Engine (hex editor) mókolással megoldható. Legtöbb játékban működik, egy rakás időt megspórolok vele.

Magasabb szinten meg biztos, hogy kapható hozzá eldugottabb helyeken cheat, aztán úgy.
21.03.22. 22:16 #433
subject17
Hát... Kb. ennyi a free to play online, igen. Irgalmatlan grindfest, talán ezt el is felejtettem lejjebb említeni, hogy nemcsak a prémium arannyal szűkmarkú a játék, ó nem ám... Iszonyat hosszú küldetésekért zsebpénzt kapsz, és még a fast travel is pénzbe kerül bzmg. Rohadjon meg a játékos, ha egy újabb unalmas fél órán át lovaglós delivery küldetés felvételéért nem akar fél órát lovagolni...

Mindenki az EA-t tartja a pofátlan mikrotranzakciók atyjának, de szerintem a R* online módjainál undorítóbb nem igazán van. Elég nagy probléma már GTA Online-ban is, de RDR2 esetében még csak tartalom sincs a játékban.
21.03.22. 11:53 #432
Lacko
1. Nem a nemi erőszaktól mentetted meg őket, hanem a jogos bosszútól, amit megérdemeltek volna.
2. Ott szerintem elvárja a játék, hogy lopj egy lovat. De én is inkább hazagyalogoltam. Gözben szedtem giz-gazt.




Én is beszámolok online élmányeimről:

Egyrészt nem értem a pénzt: 17-es szintű vagyok és semmire nincs pénzem. Se egy közepes puskára, se egy ruhadarabra (most is abban a piros jégeralsóban flangálok, amit az elején kaptam). Gondoltam, hogy noob vagyok, majd lesz. Csinálom a sztori küldetéseket és olyankor összerak más játékosokkal: 10-es szintű emberek (totál bénák a küldetés során), de mindegyiknegy csodapuskája és csili-vili ruhája van. Ezt így hogy?

Másrészt bementem ezekbe az alkalmi (lila) eseményekbe. Kedvencem az állat fotózás, mert ott normálisak a többi játékosok. Mindig dobott 10-15 dolcsit a végén alamizsnának. De hát noob vagyok, ennek is örülök. Nincs is profi felszerelésem. Erre tegnap megnyertem a fotózást. Örültem, hogy na most veszek egy puskát a nyereményből.... Hát kemény 20 dolcsi a nyeremény. Nekem soha nem lesz semmim, úgy érzem.

Harmadrészt, amikor single-ben játszottam (3x végigvittem) voltak apróbb glichek, de semmi komoly, amivel tele a youtube. De itt az onlineban elképesztő bugos. Folyamatosan lezuhanok a föld alá, majd a térkép másik felére kerülök egy döglött lóval.
21.03.22. 08:55 #431
david139
Szóval elszekerezünk együtt a faluba, a társaságból két nőt megmentek a nemi erőszaktól meg egyéb fizikai bántalmazásoktól, utána, még egy kocsmabunyót is megnyerek a csapatnak, aztán hálából otthagynak és sétálhatok haza
21.03.16. 17:34 #430
Lacko
21.03.16. 17:18 #429
jawsika
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat