Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Nem számítástechnikai témák

»» F1 2018

17.12.03. 12:57 #3
Gobiakos
17.11.28. 15:02 #2
Gobiakos
Dánke a nyitásért. Ment a kedvencek közé.

2018-ben is hajrá RBR!!!!!
17.11.28. 14:26 #1
ufodani
Az amcsi Liberty Media vette át 2017 elejétől a tulajdoni jogokat Ecclestone-tól, aki 'maradt' mint tiszteletbeli elnök. A cég Formula One Group néven szalad tovább.
Reform hegyeket ígértek/ígérnek, ami mindenkinek nyilván nem fog tetszeni.

1. Tévés közvetítések apróbb változásai, pl az időmérő utáni rajtrácsos interjúk. Ez nálam jobban bejön mint a 'szobai'.
2. A marketing témában jött ez az arculatváltás, az új logó. 3 terv létezett, még talán ez a konkrétan kiválasztott a legjobb közülük, de a régit ( 2003 ) sztem sem veri.
3. Változtak a F1-es szuperlicenc megszerzésének a feltételei is, ami könnyítést takar a Liberty-hez tartozó Forma-2 a pilóták számára, de az USA-ból is könnyebb legyen bejutni az F1-be. A szabályok szerint az F1-es pilótáknak be kell tölteniük a 18. életévüket, és különböző bajnokságokban 3 év alatt legalább 40 pontot kell szerezniük. Pl: Forma-2, IndyCar, GP3, WTTC, Nascar Cup, Formula E, stb.
4. Költségcsökkentés, pl 13%-al kevesebb pénzből kell majd gazdálkodni ( kedvezés a kisebb csapatoknak ).
5. Biztonság alias glória...2018-ban nagyon úgy tűnik, h lesz.
6. Motor. 2020-ig maradnak a hibrid rendszerrel kiegészített, 1,6 literes, V6-os turbómotorok, amelyek 900-1000 lóerő közötti rendszerteljesítményre képesek, miközben a motorok korábbi generációjához képest 30%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak. Az is eldőlt, h 2021-től is a a V6-os turbó hibrid marad, viszont 3000-el többet pöröghet a komolyabb hanghatás érdekében.
Az MGU-K, azaz a mozgási energia-visszanyerő rendszerrel sokkal nagyobb energiát lehet újra felhasználni, működési elve pedig hasonló lesz ahhoz, ahogyan a KERS operált annak bemutatkozásakor, 2009-ben, azaz sokkal inkább a pilótákon fog múlni, hogy mennyi energiát tárolnak el, és mikor használják fel azt.
4 helyett jövőre már csak 3 motorcserét engednek büntetlenül. Báár ez lehet, h még csak tervezet...

Lényeg, az elsődleges cél, h kiegyenlítettebb legyen a mezőny egy kiszámíthatóbb költségsrtuktúrával, azaz, a rajtrács végét megpróbálják közelíteni az elejéhez, ezáltal téve izgalmasabbá a bajnokságot. ( sztem ez nem fog összejönni ).

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat