Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Arma 3

1 2 3 4 5 6 7 8
13.09.19. 19:15 #88
Lacko
Örülök, hogy segíthettem.

Közben kipróbáltam a steamen a workshopot is és kiraktam egy küldit
Nem nagy etwas, de első arma3 küldim altison (az első a kis szigeten volt, de azt még nem raktam ki).

Powerplant

13.09.19. 18:19 #87
joccc
Ez nagyon jó,mert végre használhatóvá teszi a snipert éjszaka is,fény nélkül.
13.09.19. 18:07 #86
joccc
Köszönöm! Uzsgyi neki, ki is próbálom!

Egyébként azt is én mondtam,h a fejlesztők a búváros videóban is beígérték,h átlehet öltözni az ellenség ruhájába,s infiltrate-beszivárgós missziókat is lehetővé tesz ez. Tényleg sok mindent nem csináltak még meg egyelőre,de olvastam az oldalukon,h elég komoly munkák vannak még nekik,s sok mindent csinálnak még az ARMA 3 körül,tehát ez mindenféleképpen örömhír.
13.09.19. 16:11 #85
Lacko
Valaki kérdezte itt az ellenség ruháját. Hát halottól tényleg nem lehet felvenni, de a szerkesztőben be lehet öltözni az ellenség ruhájába. Viszont engem azonnal felismertek benne, szóval nem hiszem, hogy működik. Viszont ha van kedvetek teszteljétek, mert lehet, hogy túl közel voltam az irániakhoz. Hátha távoltól nem vesznek észre az ellenség egyenruhájában.

Tegyetek le egy amcsi katonát és írjátok be az init-jébe: removeUniform this; this adduniform "U_O_CombatUniform_ocamo";

Illetve Joccc megtaláltam a FLIR távcsövet is: az a neve, hogy TWS és van TWS MG is (gondolom az utóbbi a géppuskákhoz valósi), de sima puskára ráraktam a TWS-t és simán hőkamera volt.
13.09.19. 13:05 #84
joccc
Kár ezért az UPSMON-ért,mert tényleg jól hangzott. Sajnos néha tényleg érdekes dolgokat csinál az AI,de alapvetően azért nem katasztrofális,de tényleg nem dobál füstöt,meg hasonlók.
13.09.19. 10:14 #83
Lacko
Simán lehet, hogy rosszul emlékszem és neked van igazad. Beléptem egy német szerverre, ahol egy éjszakai küldi ment és az elején volt az a virtual ammo box és abban válogattam és kerestem jó scope-ot és úgy rémlik, hogy találtam infrásat.

Az UPSMON scripttel eléggé szopok. Ezt ugye egy spanyol srác írta, aki továbbfejlesztette az UPS scriptet. Az UPS-t az eredeti készítője folyam,atosan fejleszti arma3-ra és az működik is (de kevesebbet tud, mint amit az UPSMON). Viszont az UPSMON-nal nem foglalkozik a készítője, hanem mindenféle emberek (mint én) pofozgatják és mindenki máshogy és elég fos lett. A legújabb változat konkrétan szétfagyasztja az arma3-at, de az eggyel korábbi verzió meg szaggat mint állat. Kicsit szomorú vagyok emiatt. Pedig sokkal könnyebb lenne a küldi szerkesztés, ha ez működne rendesen, mint arma2-ben.
13.09.19. 10:10 #82
joccc
Rendben,köszönöm. kerestem,de nemigen találtam. Pedig már azt hittem,h teljesen ismerem a játékban lévő arzenált.
13.09.19. 09:36 #81
Lacko
Joccc, tegnap nem nagyon volt időm szórakozni vele, de remélem ma lesz és akkor megnézem neked azt a scope-ot.
13.09.18. 16:12 #80
joccc
Micsoda ??? Lacko megtudnád keresni,h melyik volt az,meg h hogyan lehet azt előhozni ? Csak sima jobb klikk ?
13.09.18. 14:56 #79
sulyid
Látom nem csak nekem hiányzik az AK-A10-MI24 kombi
13.09.18. 13:40 #78
konrad
Én is hiányolom a szarukeretes szemüvegeket! Viszont a napszemüvegek között van egy-két szörnyű darab, főleg az a fehér keretes, neon zöld lencsével. Jujjj.
13.09.18. 13:19 #77
Lacko
Én pont tegnap találkoztam olyan puskatávcsővel, ami infrás volt.
13.09.18. 13:05 #76
joccc
Ha már 2035-ben vagyunk egy hőérzékelőst elbírhatott volna még a játék az NV mellett, mert oké h a drónokon vannak hotok, de azok a jelenlegi A-10eseken, Ka-50-eseken is vannak. De ez legyen a legnagyobb probléma.
13.09.18. 12:59 #75
Lacko
Általában igaz ez a pirosítás ha duplán ki van osztva, de valamiért a jobb egérgombra direkt több dolog van kiosztva és ezért nem is lesz piros. Elvileg ezeket már az arma2-ben is tudta a jobbegérgomb, csak ott a levegő visszatartás nem volt ilyen szigorú, mint arma3-ban.

Szemüveg pedig sokkal több van, mint arma2-ben, csak mind napszemüveg vagy taktikai és nagyon kevés a normál szemüveg. Pl az én jó kis Lennon-szemüvegem is teljesen hiányzik. Ház ez van.
13.09.18. 12:45 #74
konrad
No biztosan igazad van Lacko, ezt délután meg is nézem a billentyű kiosztáson: viszont úgy emlékszem, hogy az ellenkező egérgomb nem piros (mert ugye az piros, amelyik gombon több funkció van beállítva!).

Még a játékról: elég szegényes a szemüveg kollekció, illetve a választható karakterekről már nem is beszélek! Mondjuk nem a legfontosabb dolgok ezek!
13.09.18. 08:42 #73
Lacko
Az első játék utáni újra beállítás azért lehetett, mert lehetséges, hogy első játék előtt még nincs kész a profilod. és amikor létrejön a profilod, utána lehet csak elmenteni a beállításokat. Poénból tegnap kipróbáltam, hogy csináltam egy második profilt, hogy felhúzzam a grafikát és megnézzem, hogy úgy milyen, de nem akartam elállítani, ami már megvan. és akkor a billentyűket is újra ki kellett volna osztani.

A célzó berántása nektek már korábban is gondot okozott, amit nem értettem, mert nekem mindig működik. Arra gyanakszom, hogy pont a célzó témában nagyon összetett dolgok vannak: a jobb egérgomb tartja vissza a lélegzetet, zoomol egy picit, ráadásul ha pont egy ellenségre célzol és úgy nyomd le a jobbegeret, akkor azt tudomására hozod a saját csapatagjainak, hogy ott van. ezen kívül ha duplán nyomod meg, akkor meg kijelöli a célt (pl ha tankparancsnok vagy). Szóval túl sok mindent csinál és ha még az optika előrántást is arra teszed, az lehet, hogy néha összekeveredik. Én optikára az OFP-s beállítást rakom mindig: a NumPad-on a 0-t. Mert én eleve a nyilakkal irányítok és úgy kézre esik. Ráaádsul még így is túl sok mindent csinál a jobbegér gomb és tervezem is, hogy változtatok ezen, mert amikor benézek a célzóba és jobban látni akarom, hogy mi van ott a távolban, akkor benyomom a jobbegeret egy kisebb fajta zoomért (amit a BIS fókuszálásnak hív), viszont ezzel visszatartom a lélegzetem is, ami arma3-ban (ellentétben arma2-vel) azt jelenti, hogy 2-3 másodperc múlva zihálni kezd a karakterem és rángatja a scope-ot ezerrel. Ami nagyon zavaró. Szóval én szét akarom választani a fokuszt és a levegő visszatartást is.
Szerintem a célzásoddal is csak ez a baj (eleinte nekem sem ment), mert te is fókuszálsz és utána lehetetlen célozni. Szóval ha megszokod, hogy csak akkor tartsd vissza a lélegzeted, amikor épp lőni akarsz 1 másodpercen belül, akkor menni fog.

Sajnos ilyen kevés cucc van alapból. Az armaholicon nagyon sok küldi van, de azok többsége is szar. majd otthonról küldök egy listát, hogy mik jók. Azokat érdemes kipróbálnod, amikre azt írják, hogy tisztelgés az OFP előtt, mert azok régi OFP küldetések átülttetve arma3-ra. Elég jópofák. Meg hát én is elkezdtem csinálgatni küldiket, majd küldök én is, ami kész.
13.09.18. 08:25 #72
konrad
Lehet, hogy még várok vele, amíg ki nem jönnek olyan addonok, amelyek visszarepítenek a jelenbe, mert nekem furcsa ez a 2035(!)... Jó előrementek az időben. És az arma 4 mikor fog játszódni?
13.09.18. 08:22 #71
konrad
Na hát ezt nekem még szükségem lesz gyakorlásra és a szoktatásra. Mondanom sem kell, hogy ugyanúgy "megmaradt" az a hülye húzás a játékban, mint az arma2-ben: hiába kalibrálod át a billentyűzetet a neked megfelelő módra az elején, amikor először belépsz a játékba, minden "visszaáll" az alapbeállításokra. Majdnem az ideg szétvágott, hogy játék közben kellett szórakoznom az újbóli behangolással.

Közben a scopot hiába állítom be a másodlagos egérgombra, az első pálya elején működött, a pálya közepétől már nem, hiába nyomkodtam...! Célzásban iszonyat béna vagyok, egy ellenséget sem bírtam eltalálni! Mire odaértünk a kis faluhoz, ki is lőttek, mint a dámvadat... A grafit elég jól lehet beállítgatni, bár én nem húztam túl semmit, de így is szépnek találom.

Ez az össz mission ami benne van, aztán jóccakát? Hát nem vitték túlzásba a BIS-esek!
13.09.17. 16:08 #70
konrad
"Mekkora is a legkisebb surranó???"

Ha jól emlékszem 38-as! Nekem 39-es a csülköm, de katonai sulin volt egy egy számmal kisebb lábú hallgató társam, kapott is egy ilyen picit!

Nem baj: megvárjuk amíg Tomikának 39-es lesz a lába, aztán megkapja tőlem ajándékba az Oakly Desert bakancsomat!
13.09.17. 15:11 #69
Lacko
Nekem ezt nem csinálja. csak akkor, ha a kiválasztott cél megsemmisült. De akkor se mindig. Viszont a lézeres tüzérségre mások is azt írták a hivatalos fórumban, hogy furán működik.
13.09.17. 14:47 #68
joccc
Bakker ez a szar Dart nagyon felcseszi az agyam... Rengetegszer,ha elengedem a turret irányítását visszamegy középre a cél,vagyis nem tudom mi a fenéért,de elfelejti a lézerezett célt,s olyan mint ha benyomná alapra az egészet... Nagyon felbasz,mert sokszor minden egyes kva átváltásnál ki kell,h jelöljem,s ebben az esetben nem is tudok a darttól függetlenül az emberemmel tevékenykedni csapás közben...
13.09.17. 14:45 #67
Lacko
Konrad: az zöld sapó elöbb is volt, mint a sivatagi, viszont nyáron a melegben a sivatagi dukál, de így összel-tavasszal meg a zöld "rejt" jobban. Azért ez a két sapka még nagyon nagy lenne a fiamra, de igazad van, lassan be kell szerezni valami komolyabb cuccot. Mekkora is a legkisebb surranó???
13.09.17. 13:55 #66
joccc
Csak megpróbálnám,de nem találom sajnos egyelőre.
13.09.17. 13:26 #65
Lacko
A civil élettel vigyázz. Az arma2-ben is egy sima modul volt (gondolom ez itt is megmaradt) és az zabálja a procit. Csomo küldimből ki kellett venni, mert az én gépemen még csak-csak, de akik felhúzták a grafikát és nem volt benne ráhagyás, azoknál beszaggatott a civil élet miatt.
13.09.17. 13:10 #64
joccc
Hm. Nekem a bétában volt rá alkalmam kipróbálni,s ott két helyen is kipróbáltam,s mind a két helyet csurig pakolta katonával, járművekkel,tehát ott működött. Valszeg falunál nem annyira jön be ez. S akkor ezt az UPSMON-t ugye nem lehet egyelőre megoldani a 3-ban ?

Egyébként most egy erőműnél csinálok missziót,s itt sem rakta normálisan teli katonákkal az erőmű területét,csak lerakott 2 autót,meg pár katonát.

Viszont nem tudom,h hogyan lehet civil életet varázsolni egy faluba. Azt tudom,h a bétában meg tudtam csinálni valahogy,méghozzá egyszerűen,mint egy site például,de nem találom a teljesben.
13.09.17. 09:25 #63
Lacko
Nálad működik a Site module? Én egy falura ráraktam, hogy 200m-es körzetben iráni site a falu és erre annyi, hogy a falu közepére meg néhány házba lepakolt iráni katonákat, akik állnak ott mint a hülyék. Az UPSMON-ban az AI a megadott területen járőrözik, sétálgat, amíg béke van. Ha meg kitör a haddelhad, akkor a rajok nem csak önállóan bohóckodnak, hanem összefognak, bekerítenek, dobálják a füstgránátot meg az igazait. Ha páncélossal támadsz rájuk, lerakják az aknákat... szóval értelmesen reagálnak.
Ennél persze sokkal többet tud az UPSMON (például lehet végtelen támadást vagy végtelen védekezést is csinálni vele - ilyenkor ő intézi, hogy az ellenség újraéledjen és jöjjön - de én szeretem ezt a részt magam intézni).
13.09.17. 09:21 #62
Lacko
lehet, hogy most működik, de az alphával próbáltam a FRAPS-ot és nem írta ki az FPS-t a sarokba. Akkor azt hittem, hogy a steam blokkolja le, de lehet, hogy nem. Kipróbálom ma, mert az van, viszont Afterbourner meg nincs.
13.09.17. 08:38 #61
joccc
Ez az UPSMON,akkor ugyan olyan lenne elvileg,mint a 3-ban a Site modulok ? Mert én még a bétában próbálgattam azokat,s nem voltak annyira rosszak. Még a 3-ban nem csináltam olyan küldetést,aminél érdemes lett volna ezt használni.

Viszont nagyon idegesítő,h a Convoy még mindig szar. Annyit sikerült elérniük,h a nem vegyes futófelületű járművek tudnak convoyban menni safe, form column parancsokkal,de ha már beraksz egy tankot a convoyba,akkor indul a cirkusz.

Most azt csinálom új ötleteket vadászva,hogy nézem a yt-on a videókat a készített küldetésekről,mert egész jó ötleteket adnak.
13.09.17. 08:30 #60
joccc
Fraps-et manapság már nem igen használnak,mert sokféle software problémát okozhat egyes rendszerekben.

Manapság a "divat",s ami tényleg jó,s hasznos az az MSI Afterburner-nek az Monitoring része. Ott lelehet kérni számtalan infot, többek között azokat,amiket írtam is lentebb. Egyedül a proci kihasználtságot nem tudom,azt egyszerű Task Manager-rel mérem,hiszen teljesen alkalmas erre az a része. Az MSI Afterburner ugye alapvetően videókártya tuningoló program,s ebből következően minden fontos infót lehet vele monitoroztatni, még a hűtő sebességét is. Csak nyilván nekem ez irreleváns jelen szempontból, azért nem írtam!

Tehát manapság ezt a programot használják,s olvastam a Frapsről nagyon,de nagyon érdekes dolgokat. Asszem Gregmerchnek is voltak talán gonjai vele,vagy Darck Archonnak,nem mondom már meg neked 100%-ra,h kinek volt,de tudna a Frapsről mesélni...
13.09.17. 08:04 #59
GustyX
13.09.17. 07:44 #58
Lacko
Még egy dolog a fizikáról: arma2-ben elég hülyén néz ki, hogyha felrobbantasz egy nagyteljesítményű elektromos vezetéket, akkor az oszlop leomlik, de a drótok fent maradnak. Na arma3-ban ez sokkal bénább. Felrobbantottam 3 tornyot és úgy is fentmaradtak a levegőben, pedig arma2-ben ilyenkor már leesnek.
Jó tudom, nem ezen múlik, meg át meg lehet scriptelni, hogy ha a torony hullik, hulljon a vezeték is. Csak picit reménykedtem...

A pozitív viszont az, hogy megcsináltam pár showcase-t és azok rohadt jók voltak. A kedvencem, amikor utászok vagyunk és először együtt megyünk a rajjal, aztán feleződünk és a félrajnak én leszek a parancsnoka és meg kell tisztítani egy AT állást, aztán egy útzárat és végül aknátlanítani egy utat. Na az tiszta Arrowhead hangulatú volt és nagyon bejött.
13.09.17. 07:15 #57
Lacko
jocc:

1. Te mivel méred az FPS-t? Van a steamnek vagy az arma3-nak saját FPS mérője vagy külső progit használsz? Mert amikor a grafikus beállítások vannak, akkor a sarkában méri az FPS-t, de az egy viszonylag üres térképet mutat jó messziről, szóval érdekelne a saját FPS-em is. Illetve milyen progikkal mérted ki a proci és videokártya kihasználtságot?

2. Köszi a hozzászólást a képekhez! Hát igen, nagyon büszke vagyok a kissrácra!

3. Kérdeztél scripteket: szerintem a legfontosabb script a UPSMON. Enélkül arma2-es küldit már le sem ülök készíteni, annyira fontos. Sokkal hangulatosabb, élethűbb és nehezebb lesz az ellenség mozgása. (vagy a saját támogatóké, attól függ kikre húzod rá a szkriptet. Viszont arma3-ra elég bénán portolták. Nekem tegnap rohadtul nem működött, pedig még kézzel is javítgattam rajta. Enélkül viszont nagyon béna lesz küldiket készíteni. Egy ideig reménykedtem benne, hogy most már annyi beépített module van a szerkesztőben (ezek gyakorlatilag szkriptek, csak könnyebb kezelni őket), hogy ezekkel minden megoldható. Van is olyan module, hogy egy várost vagy egy bázist töltsön meg ellenséggel, de állati ostobán állnak, mint a hülye és semmi életszerű nincs bennünk.
13.09.16. 22:59 #56
joccc
Sajnos a játéknak a gép iránti kihasználtsága még elég gyatra,s ráadásul be is szaggat néha. Konkrétumok. Nálam autodetectel high-very highon fut 25-45 FPS között,de néha teljesen érthetetlen módon beszaggat,s leugrik 19 köré 1-2 pillanatra. 60-65 százalékban használja a videókártyát,s maximum 55-60-ra a procit. 1-1,5 GB videómemóriát használ. Tehát enyhén sem lehet azt mondani,h megterhelné a gépet,noha közel sem fut maxon,vagy ahogyan futni tudna. De egyébként le a kalappal,mert ARMA 2-höz képest még így is egy áldás,felüdülés ez. Csak ilyenkor mindig elégedetlen vagyok,h ha még egy kis időt ráfordítanának,amit azért remélem patchek formájában ráfognak,akkor teljesen jól futna sztem mindenkinek. Mármint nem az,nekem bőven jó ez is,de ha még jobban kihasználná az erőforrásokat az lenne az igazi számomra.
13.09.16. 17:26 #55
konrad
Királyság! Jól néz(tek) ki, látom a usmc sapit is zöldre cserélted: mondjuk Tomikára ráadhattad volna a régi sivatagi színűt, így apa-fia sztereóban demonstrálhatta volna az arma3-at!
13.09.16. 16:05 #54
joccc
Az első képnél szarban vagyok, mert nem tudom, h melyik a faszább a gyermek vagy a polo, de szerencsére a 2. képnél már nem tettél ki ilyen nehéz választások elé!
13.09.16. 15:59 #53
Lacko
Parancs, értettem!

kép1
kép2

Az, hogy ArmaIII a hátára van írva. De remélem elhiszitek, mert a survive, adapt, win a hivatalos kampány három része.
13.09.16. 14:40 #52
konrad
Fényképet, fényképet!!!!!!
13.09.16. 10:27 #51
joccc
13.09.16. 09:04 #50
Lacko
Ma arma3-as pólóban jöttem dolgozni...
13.09.15. 19:19 #49
sulyid
Amúgy a nagy pálya nekem is gerincre vágja a gépet... szóval én egy kis pályán játszódó küldetésben lennék benne ha lenne multi...
13.09.15. 18:13 #48
Lacko
Na a biztatásotokra feljebb húztam a grafikát (azért nem ultrára, de very highra) és tényleg szépen megy 40-50fps-sel. Amit viszont azonnal érdemes kikapcsolni az a fejrázás. Szerintem ha az be van kapcsolva jobban szaggat a játék. Lehet ez csak voodoo, de én úgy láttam. Persze az is lehet, hogy a fejrázás hatott úgy, mintha szaggatna.

Lézeres tüzérség: továbbra is próbálkozom vele, mert nem igaz, hogy csak a Predátor képes az UAV lézerét eltalálni. És továbbra is az van, hogy néha eltalálja a célt, néha baromira mellé megy és néha egyáltalán nem jön a lövedék. Pedig már azt is sikerült megcsinálnom, hogy a tüzérségnek ne is legyen más lövedéke csak lézeres, mert alapból van ez a sadram vagy mifene lövedék, ami a célterület fölött felrobban, kiugrik belőle egy csomó fémkereső rakéta és minden páncélost eltalál maga alatt. Na ezzel túl könnyű dolga lenne a játékosnak, mert azt akarom, hogy ő találja meg az elrejtett iráni tüzérséget és ő hívjon lézeres csapást rájuk.
13.09.15. 16:36 #47
georgee
System Requirements (recommended):
---------------------------------
• OS: Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1 -Pipa
• CPU: Intel Core i5-2300 / AMD Phenom II X4 940 -Pipa, PII X4 980
• GPU: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM -Pipa, HD 6950 2GB VRAM
• DirectX®: 11
• RAM: 4 GB -Pipa
• HDD: 25 GB free space, SSD / Hybrid HDD / SSHD storage -Pipa, mert SSD-en van

Megis kidob memo hiany miatt... hmm.
13.09.15. 16:31 #46
georgee
Viszont megeszi a rendszermemom a jatek A nagy szigetet nem birja. Nincs mese kell neki a 6-8GB RAM. Amit nem ertek mivel az ajanlott confignal is 4-et ir... vagy hasznalna a swapfile-t es keves neki az 2GB limit?
13.09.15. 15:24 #45
joccc
Házi pályáról jut eszembe,h tudom,h itt többen is nagyon értenek a map készítéshez. Esetleg leírhatnátok pár érdekes scriptet,ami nagyon jó hangulati többletet ad,mert éppen ilyeneket keresek. Gondolok itt pl ilyenekre,amiket én raktam be a sajátomba: trigger->meglát az ellenfél->riasztó megszólal->flaret lőnek fel. Mondjuk ez tudom nem vmi komoly dolog ez a flare,de nekem tetszik. Csak azért,mert tudom,h ez az editor úgy a legjobb,ha kiismerjük a lehetőségeit.

Leírom,h én milyen küldetést csináltam,s ha van esetleg vkinek tippje azzal kapcsolatban,h hogyan lehetne jobbá tenni,szívesen várom.

Küldetés:
Este van. Ellenségtől levettem az éjjellátókat. Egy raktárépület körül gyülekeznek. Van egy autó,ami világít,benne nincs ember,valamint 1-2 reflektor a raktár körül,tehát korom sötét van. 2 sniper adja a távoli támogatást,valamint van 2 közelharci egység,akik közül az egyik a droneokat kezeli. 4 tisztet kell megölni,majd elhagyni a területet,mert amint megszólal a riasztó,akkor 2 teherautónyi ember indul meg közelebbről,valamint távolabbról egy nehéz páncélos tank. Van airtaxi lehetőségem evakuálásra. S van egy dart,s egy drone lehetőség lézeres beméréses légicsapásra. Egyéni felszerelése van a 2 közelharci egységnek pár robbanószerrel sok gránáttal,füsttel, hangtompítós fegyverekkel.

Nagyjából ennyi azt hiszem. Tehát sikerült azért az alapokat kitapasztalnom,de tudom,h még sok jó dolog van ebbe az editorba,amit nem tudok,s ezért szeretném,ha a hozzáértők segítenének hangulatosabbá tenni a küldetést,vagy esetleg új küldetés ötletével kisegíteni.
13.09.15. 14:18 #44
sulyid
Valamikor egy pcdome (bocsi playdome XD) multi esetleg házi készítésű pályával?
13.09.15. 12:50 #43
konrad
Csodás az utolsó in-game kép!
13.09.15. 09:17 #42
georgee
Teljesen jol optimizalt a jatek! Marha hamar betoltodik minden ami meglepo. Itt van par kep, milyen beallitasok mellett mennyi FPS-em van es hogyan nez ki a jatek! 30 fps ala nem lattam esni. Configom meg: AMD PII X4 980, 4GB RAM, AMD 6950 2GB, (SSD-en van az ARMA)

General
AA & PP
Display
In-game 1
In-game 2
13.09.14. 23:29 #41
konrad
Bizakodom! Még nem telepítettem, majd holnap!
13.09.14. 19:50 #40
joccc
Bizakodhatsz,mert jobban van optimalizálva,mint az Beta,nem hogy az Alpha!
13.09.14. 19:34 #39
sulyid
Nekem is voltak gyorsasági problémáim, ezért mindent minimumra + 1 km-es látótáv és most egy 10-15 fős multit AI ellen még bír a gép... Ha újratenném a kicsikét, kb 20-30 FPS-t tudnék még kihúzni belőle.
1 2 3 4 5 6 7 8

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat