Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Arma 3

1 2 3 4 5 6 7 8
13.12.16. 14:19 #238
sulyid
Tényleg még ha LAN-on is toljátok ne feledkezzetek el a térképen bejelölni előre mindent mivel egy szorosabb helyzetben még jól jöhet hogy nem akkor kell kitalálni hogy most merre vonuljunk vissza mert ezek rohadt sokan vannak...
13.12.16. 13:30 #237
sulyid
Engem nem nagyon szokott zavarni ha pl 15 percig kell repülnöm a helikopterrel hogy kirakjam a többieket...
Egyébként én sem szeretek a nyakukban éledni, 5-10 perces utazás az azért jó mert közben fellehet osztani a feladatokat, mindenki felfegyverkezhet és megbeszélhetitek legalább a térkép alapján a követendő terveket.
13.12.16. 13:24 #236
joccc
Az a gond,h nem tudom,h az mennyire lehet vonzó másoknak,h csak az utazás a területre 5-10-15 perc. Mert én például szeretem,h nem az van,h ott spawnolsz a nyakukba,hanem meg kell közelíteni őket,de ez másnak lehet,h csak időhúzásként hat.
13.12.16. 13:20 #235
sulyid
Attól függ hogy milyen hosszúra van tervezve az adott LAN party. Ha délutántól másnap reggel 6-ig akkor kevés.
De az is sokat számít hogy milyen hosszúak az adott pályák, szerintem a normális pályahossz egy egyszerű küldinél durván 45 perc - 1 óra között van, ha összetetebb több alfeladattal akkor simán lehet egy-egy pálya akár 2-3 órás is ha végig élvezetes és izgalmas marad.
13.12.16. 13:11 #234
joccc
Lehet kipróbálom majd,akkor feltétlen szólok. Egyelőre még azon gondolkozok,h majd ha van időm,akkor milyen küldetéseket kellene kreálni. Szted 9 küldetés elegendő ? Jó nem nagy téma újat csinálni,mert kb 10-15 perc alatt megvan egy viszonylag korrektül összerakott küldetés. Már egészen belerázódtam.
13.12.16. 12:21 #233
sulyid
Ezt a modot nagyon erősen javaslom kipróbálni: http://www.armaholic.com/page.php?id=22594
Gyakorlatilag egy tökéletes repülőgép mod, mindennel amire csak szükséged lehet: légiutántöltés, teljes fegyverzet személyre szabás és egyéb szórakoztató dolgok.
Tudom hogy kevés az időd de valamikor ráérnél egy gyors tesztre ezzel a moddal? Azt akarnám kipróbálni hogy milyen egy másik vadászgéptől üzemanyagot vételezni.
13.12.16. 08:43 #232
joccc
Én helyszínként,amit kinéztem,mert nagyon jó épülettel rendelkezik,az az altisi nemzetközi reptér. Nagyon nagy épülete van,s oda rendesen lehetne pakolni embereket,csak még nem tudom,h milyen küldetést csináljak oda.
13.12.15. 23:04 #231
sulyid
Én most egy olyanon gondolkodok hogy a sziget mellett 500 méterről kidobnak egy hajót v. kétéltűt és vele kell lerohanni a szigetet.
Oké viccen kívül egy nagyobb partraszálláson gondolkodom 4-5 teljesen feltöltött kétéltűvel lerohanni mondjuk a Stratisi repterek...
13.12.15. 22:39 #230
joccc
Haha! Na ilyeneket látod sose próbáltam.

Azon gondolkozok,h olyan küldetéseket kellene csinálnom,amiben 2 részküldetés van. Például egy túszmentés,valamint egy teljesen másik területet pedig egy bázison kell megölni egy tisztet.

Csak ezzel az a probléma,h ha valaki meghal,akkor marha sokat kell várnia,míg újrakezdődik egy misszió,vagy váltunk másikra. Respawnt meg nem szeretem,mert az komolytalanná tenné,meg könnyűvé.
13.12.15. 22:27 #229
sulyid
Most éppen azon gondolkodom hogy tesztelem hogy egy 500 méterről kidobott kétéltű jármű hogy bírja az utat.
Hajókkal ezt már sokszor eljátszottam... És nem tudom megunni.
13.12.15. 22:12 #228
joccc
Nem azokról beszéltem. Opfornál megnéztem,náluk tényleg nem kétéltű,de próbáld ki a Stridert az Independentnél. Ja és most,h mondtad megnéztem a Bluefornál is,s náluk sem kétéltű a Cars. Akkor ezek szerint csak belefogtam az Independentnél,s általánosítottam. De náluk tényleg kétéltű,ez tuti.
13.12.15. 21:57 #227
sulyid
Viszont ezek nem Cars kategóriájúak hanem armored.
13.12.15. 21:43 #226
joccc
Ezekre gondoltam,írtam is,h a harci frakcióknál a Cars alattiak. Természetesen a SUV-ok meg ezek nem kétéltűek,csak a harcászati szempontból komolyan kinéző kocsikra gondoltam!

Lacko nem tudod,h mi az a parancs,ami azt adja meg,h ÉLVE legyen a játékos a triggernél,azon belül is a condition-nél ? Mert vmi kellene,ami a !alive ellentéte,de nem találom. Azért kellene,mert nem tudom,h h oldjam azt meg,h akkor aktiválódjon egy trigger,ha ÉLVE hagyja el a területet a személy,s ne akkor,ha csak nincs jelen,azaz meg van halva.
13.12.15. 21:08 #225
sulyid
13.12.15. 21:05 #224
sulyid
A Cars alatti kicsik nem kétéltűek... teszteltem...
Ami késtéltű: MSE-3 (CSAT), AMV-7 (NATO), AFV-4 (AAF) úgyhogy ezekkel lehet számolni a különböző küldetésekhez... De ennyi is elég.
13.12.15. 16:54 #223
sulyid
Szerintem Lacko a te embered, én most értem haza a kórházból (be kellett mennem az ügyeletre...). Pozitív oldala az egésznek, volt időm gondolkodni az esetleges iráni küldetéseken és akadna pár.
Például: iráni partmenti rajtaütés valamelyik kis faluban, mini-tengeralattjárós megközelítés, feljönni a partra, gyors rajtaütéssel elintézni az őrséget megszerezni egy fontos dokumentumot majd irány vissza a vízbe.

ui: privát ment.
13.12.15. 14:09 #222
joccc
Csináltam egy olyan küldetést,amiben 1 páncélos+ 4 könnyű páncélos kocsit kell kísérni helikopterrel,amiben 3 fős csoport ül. A lényeg,h egy tisztet kell eljuttatni a célterületre,de aknák,tankok,teamek formájában rajtaütés történik félúton. Az a szopás ebbe a küldetéskészítésbe,h nem tudom,h h a fenébe lenne nekem újszerű egy ilyen küldetéssel játszani,mert hiába rakom randomra az ellenségek helyét,a waypointokat valamilyen szinten muszáj belőnöm,tehát megközelítőleg mindig tudom,h hol ütnek rajtunk. Az a gond,ha a waypointok radiusát is növelem,akkor meg lehet,h kijönnek a bozót fedezékéből,s a társak észreveszik,s úgy értelmét veszti a rajtaütés.
13.12.15. 12:12 #221
joccc
Johet nyugodtan mindenfele, ami elvezheto a jatekosok szamara. Frakciotol fuggetlenul. Korabban csinaltam egyebkent egy konvoy rajtauteses kuldetest, eleg elvezetes volt.
13.12.15. 11:52 #220
sulyid
Ha akarod írok pár iráni küldit is, azokban elsősorban a rajtaütéses technika vinné a prímet.
13.12.14. 23:40 #219
sulyid
13.12.14. 22:53 #218
sulyid
Nekem világnézeti okokból* eléggé a periférián vannak, de most eléggé jól eltudok szórakozni velük egyes szituációkban.

*ezt most nem fejtem ki nyíltan bővebben, nincs kedvem a szokásos anyázáshoz, ha kell privátban leírom.
13.12.14. 22:11 #217
joccc
Én vmiért reflexből a nyugatiakkal vagyok. Nem tudom miért,de most h mondod ki is próbálom az iráni témákat.
13.12.14. 22:01 #216
sulyid
Ennyi.
Az a vicc, hogy a játékban jobban néz ki az iráni pilóta mint a nyugati és én eddigi fegyver teszteléseim alapján jobban is szeretem az perzsa SMG-t.
13.12.14. 21:16 #215
joccc
Én pedig imádok földön is harcolni,de annál nálam nincs faszább érzés az A3-ban,mikor 5m magasan 230-al robogva a tenger felett megközelíted az ellenséges szigetet,s azon izgulsz,h észre ne vegyen a légelhárításuk,s utána pattognak kifelé a társak a tengerbe!
13.12.14. 21:14 #214
sulyid
Úgy tűnik hogy rokonlelkek vagyunk. Nekem a Mi-24-es volt az egyik (sőt A kedvencem) az A2-őbe, de alapvetően bármilyen repülőeszközzel bármilyen missiont elvállaltam csak repülhessek....
Hogy őszinte legyek a földi harcértékem sehol nincsen a légihez képest.
13.12.14. 20:57 #213
joccc
Én is inkább a levegőben létet preferálom. Nagyon jó transzportálgatni az emberkéket,meg fedezőtüzet biztosítani nekik felülről. Óriási + élményt ad.
13.12.14. 20:52 #212
sulyid
De egyébként az egész arra ment ki, hogy megtudjam hogy pl 1000 méter zuhanása alatt hány méterrel tudom megváltoztatni a földet érésem helyét. Egyébként én is nagyon várom már a repülőket mivel én a levegőben vagyok igazán otthon...
13.12.14. 19:47 #211
joccc
Akkor nem a köd miatt látok csak ennyit,oké. Ja szépen lehet dolgozgatni a levegőben. Várom már,h legyenek csapatszállító repülőgépek,mert azokból az igazi a kiugrás!
13.12.14. 19:32 #210
sulyid
Szar gépen van, 1200 méteres látótávval és a kísérletek azért kellettek hogy anélkül tudjam az elsodródás mértékét hogy látnom kellene az alattam lévő tájat...
13.12.14. 18:50 #209
joccc
Milyen géped van ? Csak mert nekem 1,6 km látótávolság van beállítva,s úgy hozza a 60 FPS-t,de ugye akkor meg 1-1.2 km-nél magasabbról felesleges ugrani,mert lófaszt se látsz. Vagy csak benthagytam volna a minimális ködöt,amikor próbáltam ?
13.12.14. 18:27 #208
sulyid
Lene még ötletem, csak ma mással foglalkoztam és egy keveset ejtőernyőztem is. Konkrétan azt teszteltem, hogy milyen magasságból milyen messzire lehet eljutni, eléggé meggyőző eredményeket sikerült elérni relatív kevés munkával.
És mocskosul élveztem közben.
13.12.14. 16:46 #207
joccc
Csináltam még egy túszos küldetést,mert találtam egy jó kis scriptet,ami arra jó,h ha a túsz kimegy 5 m-es távolságon kívülre egy ponttól,akkor lelőhetik. Ott is helikopterrel kell megközelíteni a célterületet.

2. öteleteden gondolkozok még,h h kéne megvalósítani.
13.12.14. 10:08 #206
sulyid
Szerintem még az NVG-t is vedd ki tőle és állítsd át a lehető legfényesebb estére a játékot. Sőt ha igazi köcsög vagy még a térképet és a rádiót is elveszed tőle így nem lesz a hogy megbeszéltek egy találkozpontot a térkép alapján ahol találkoztok hanem tényleg meg kell keresni a többieknek.

Időközben támadt még 2 koncepcióm:

1. Az amerikaiak 2 ejtőernyős mesterlövész csapatot dobnak ki a sziget felett azzal a célzattal hogy találkozzanak a földön lévő ellenállóval (szintúgy player). A zuhanás folyamán a mesterlövészek 2 db 2 fős teamra szakadnak szét és az ellenállóval való találkozás előtt a társaikat kell megtalálniuk. Logikai alapon mind a 3 unit (2 sniper team + a gerilla) pozíciója random generált. A regroup után irány a város ahol le kell lőni az ellenséges parancsnokot, ha kiszúrnak előtte az ellenségek akkor lőttek a pályának.

2. Itt egy iráni áruló játsza a főszerepet aki a különleges erőknél szolgál és úgy dönt hogy átakar állni ezért az amerikaiak beküldenek egy csapat SpecOps-ot hogy vegyék fel vele a kapcsolatot. Az iráni tiszt otthagyja a csapatát egy bázison és egymaga megindul a találkozópont felé. Közben az amerikaiakat partra rakják egy csónakkal és ők is elindulnak a találka helye felé. A találka helyén megállapodnak abban hogy együtt megszereznek egy fontos íratot de rajtuk ütnek és heves tűzharc következtében visszavonulnak a partelé, ahol a szemük láttára robban fel az őket partrajuttató hajó a személyzetével együtt. Ezután egy hajsza kezdődik, mely folyamán az amerikaiaknak az új LZ-be kell eljutniuk hogy kivonhassák őket.
13.12.14. 00:32 #205
joccc
Ezt a tüzérségit is megcsinálom,de ezt már csak holnap. Most végeztem a helikoptercrashes témával.

Ez úgy néz ki,h Altis legnagyobb félszigetén játszódik,azon a délin. Pilóta katapultált,s egy szál NVG-vel van. Még azon gondolkozok,h el kéne vennem tőle a GPS-ét is,h addig ne lehessen meghatározni,h hol van,ameddig nem szerez felszerelést. S jelenleg kb 150-180 ember keresi 4 fős fire team csoportokra lebontva. Mindegyik flashlightal van felszerelve. Még egy helikoptert is beraktam nekik,ami szintén járőrözik.
13.12.13. 23:18 #204
sulyid
Elképzelt küldetés: partaszállás, ellenséges tüzérség elfoglalása, ellenséges bázis megtámadása ( 1 fő hátul maradt kezelni a tüzérséget, 4 fő pedig ment lerohanni a tábort), a szükséges információk begyűjtése, regroup a tüzérségi embernek és a támadó csapatnak, irány a kivonulási pont.
13.12.13. 23:05 #203
joccc
Jaja ez sem rossz ötlet.

A tüzérség lőszereit ismerem,meg a kezelésüket is vágom,csak annyira nekem nem jönnek be,mint például egy UAV csapása,vagy egy helikopterekkel végrehajtott össztűz.

Bár nem is nekem kell szeretni,hanem majd a többiek közül valakinek. Biztos csinálok majd 1-2 ilyen küldetést is.
13.12.13. 22:39 #202
sulyid
ÉN valami mocskosul élem a tüzérkedést persze AC-vel, Nagyon könnyen megtanulható a használata mind a 155-ös önjárónak mind a kis aknavetőnek, illetve az abszolút overkill az a MLRS. Ami fontos ismerni kell a különböző fajtájú lövedékek használatát és akkor össze is lehet dolgozni, az egyik fő kilövi a 155-ös LR-es lövedéket, a másik pedig lézeres jelölővel célra vezeti.
Ami jó benne az az hogy élőerő ellen már az aknavető is kétségkívül halálos, míg a 155-ös és a rakéta eső hatását leírni sem lehet... A tesztek folyamán a pontosságot teszteltem illetve a könnyű és nehéz technika elleni hatásukra voltak kíváncsi de mint kiderült ugyanúgy overkill kategóriájúak mint gyalogság ellen. Legrosszabb esetben is legalább mozgásképtelenné teszik az ellenséges technikát míg nagyobb pontosság esetén harcképtelenné is.
Én a helyedben beraknám az egyik küldibe azt is hogy 2 fickó visz magával aknavetőt (ugye szétszerelhető és 2 ember által cipelhető a kicsike) aztán a megtámadandó bázis előtt összeszerelném és elkezdeném szórni őket mint az állat. Utána már csak a takarítás maradna. De ugyanezt akár 50-es géppuskával is ellehet sütni, mi már sütöttük el éles multiban, ketten vittük az 50-est, a támadás előtt kiraktuk a dombra, egy fő ottmarad és addig lőtt ameddig ki nem fogyott a lőszer v. őt le nem szedték a többiek pedig lerohanták a bázist különböző irányokból.
13.12.13. 22:23 #201
joccc
Rendben koszi az otletet/otleteket. Sztem meg is csinalom ma ezt a lezuhanos temat. Bar meg 1-2 dolognak utana kell neznem, de sztem ossze tudom ezt vhogy rakni.

Es mire jutottal a tuzerseget illetoen egyebkent? En is nezegettem oket, de azt a kovetkeztetest vontam le, h artilerry computer hasznalata nelkul, meg talan egyebkent is player vs playerben nem tul sok ertelmet latom. Talan AI jobban tudja kezelni a temat, mint egy player, de egyebkent is sztem annyira nem nyujt nagy elmenyt, max tenyleg csak annak, aki elvezi a tuzerkedest.
13.12.13. 21:58 #200
sulyid
A UAV-ket akkor sem szokás nyílt szerón használni, játékosmérettől függetlenül és én sem nagyon szeretem őket (a való életbeli technológiája az érdekel mivel hatalmas haditechnika és repülés rajongó vagyok).

Másik multi ötlet: a kisszigeten lezuhan egy gép (1 player) és egy 4 fős mentőcsapatnak kell megmentenie őt (4 player). A lezuhanás helye random, az ellenséges őrjáratok helye random, a mentőcsapat kezdő helye random és mindezt éjszaka éjjellátó fénynél. Volt ilyen mission az A2-őhöz, kicsit kurva hangulatos, az a lényeg hogy pontosan megbeszéljetek egy találkozási helyet mert különben levadásszák a pilótát. Én már voltam pilóta és mentettek is ki.
Ami még fontos ennél a missionnál az az hogy abszolút nulla felszereléssel kezd a pilóta és lesz egy szintúgy random pont ahol találhat felszereléseket.
Miután a mentőcsapat és a pilóta találkoztak együtt elkell jutniuk egy kivonási pontra is happy end.

Még mindig akad pár ötletem de azokat majd holnap írom le mivel kezdek agyhalott állapotba kerülni, most is tartottam egy 1,5 órás tüzérségi gyakorlást és eléggé megölte az agyamat.
13.12.13. 20:37 #199
joccc
Ez sztem nem helytálló,amit az UAV-okról mondasz. Abszolúte nem a játékosok teljesítményétől,megbízhatóságától függ,hanem szimplán játékelem,valamint hangulatelem. Az már más kérdés,ha nem szereted,s nem használod,de semmi köze a skillhez. Az égegyadta világon semmi.

Sajnos zárt,s lan only,mert többek között lesz egy teljesen új játékos,s őt is be kell tanítani,meg a kommunikáció miatt is. De gondolkoztam rajta,h invitálom a fórumtagokat,akik játszanak az A3-al,de a fentebb említett 2 ok miatt nehézkes lenne,főleg az első miatt.

De a jövőben semmi sincs kizárva.

Ez az ejtőernyős ötleted tetszik. Meg is csinálom,bár asszem teljesen át kell rendeznem a felszerelést,de marha jónak tűnik,tehát üsse kavics. A helikopteres is jó lenne,csak nem tudom teljesen az editorbeli hátterét sajnos.

Egyébként meg sztem nyugodtan leírhatod,mert egyrészt alig használjuk ki ezt a topikot,s legalább gyarapodna,másrészt meg sztem Lacko is merítene belőle,ha esetleg olvassa,mert jók az ötleteid.
13.12.13. 20:24 #198
sulyid
Mi multiban soha nem használunk UAV-t semmilyen formában. Szeretjük a kihívást és bízunk az embereink képességeiben.
Ami FONTOS ha multit akarsz csinálni, mindig random legyek az összes örség és egység mivel úgy végtelenségig lehet játszani az adott pályákat.
Amennyiben ignoráljuk a szokásos lopakodós részt, lehetne csinálni egy olyan mission, ahol van 1 páncélos is támogatása célzattal, körítésnek az is jó lenne hogy a merkava és a benne ülő gyalogosok a visszavonulás folyamán eltévedtek és most próbálkoznak eljutni a hazai csapatokhoz.

Egyébként van pár száz multi tervem.
Én a helyetekben elsütném az ejtőernyős érkezéses témát is, mondjuk 5000 méterről kezdenétek a zuhanást és 100 méteren nyitnátok, kiiktatnátok egy fontos célpontot v. felrobbantanátok valamit aztán valahol felvenne egy helikopter vagy egy csónak és vége.
Vagy lehetne akár olyan is hogy egy ellenséges helikopter akartok ellopni valamilyen célzattal (volt ilyen A2 küldi, nagyon ütött).
Később még írok pár multi ötletet.

ui: 100%-ig zárt lesz a party? Lan only?
13.12.13. 19:35 #197
joccc
Ja,kötél híján az én küldetésemben is vízbe ugrálós téma van.

Nagyon jár az agyam,h milyen küldetéseket kellene csinálnom,mert 5-en lennénk majd. Egyelőre egy olyan van meg,h egy sziget déli részére viszem a csapatot helikopterrel,s ott kipattannak. Később én is csatlakozok majd hozzájuk hajóval. S végig kell menni a szigeten,majd kiszabadítani két túszt. Mindezt aknákkal,patrolokkal teli kis szigeten kell végrehajtani. Nappalra raktam az időszakot. Kb 16-20 AI ellen vagyunk + még egy tank is van náluk.

Az UAV használat meg mi a fenéért venné el az egész lényegét ? Pont hogy emeli a hangulatelemet. Nyilván nem minden egyes emberi ellenség ellen használjuk,hanem csak a tank ellen. De a tankhoz is közel kell kerülni,mert teli van körülötte emberekkel,valamint a szigeten a növényzet is marha sűrű.

Másik meg a már említett nádas téma Altis keleti részén.

Ha van még ötleted ilyen hasonló helikopteres,vízbeugrálós küldetésre,akkor leírhatnád,mert szívesen fogadom. Még factory támadást csinálok,de az olyan snassz. Most azt csinálom,h helikopterral járom Altist,s keresek 4-5 házból álló kistelepüléseket,vagy max 15-20. Mert ezeken a településeken szeretnék missizókat csinálni. Part mentén szoktam végigosonni,s sasolni ezeket.
13.12.13. 19:19 #196
sulyid
Én nem igazán szeretem a UAV használatot, elveszi az egész lényegét :S

Igen, AI ellen vannak. Abból indulj ki hogy ahol mi toltuk ott még a 2 pilóta is player volt tehát nem kellett nagyon scriptelni, igazából a NATO oldalon csakis player volt, míg a CSAT oldalon csak AI és random generált volt minden. Mi úgy csináltuk meg hogy 2 helikopterrel kitettek minket egy völgy aljában, aztán mikor 2 db 4 fős alakulatra felbontva felfejlődtünk elkezdtük a völgy két oldalán lévő irániak kiiktatását értsd, az én egységem lerohanta a jobboldalon lévőket, majd lefogó tűzzet adott a völgy baloldalán lévőkre míg lerohanták őket a másik 4 fős csapat emberei.

Vagy éppen egy másik multi, éjszakai felkelőkre vadászás éjjellátóval NATO oldalon (itt volt a már lentebb leírt pisztolyos eset). Helikopterrel kitettek minket a hegytől 300 méterre, utána mindenki hangtompítót fel és lerohantuk a hegyet védő kis köcsögöket. A hegy átkutatása után egy zsákmányolt ifrittel elindultunk a kis birtokra ahol voltak kb 15-20-an. A művelet alatt a felettünk lévő 'Hawk végezte a felderítő munkát, illetve a másik player aki a hawkon volt lőtte a földi célpontokat addig ameddig kényszerleszállást nem kellett végezniük. Mire lelőtték a helikopterünket mi az ifrit gépágyújával lőttük őket 500 méterről, majd centiről centire előrehaladva levadásztuk őket.

Másik példa, az is full random mission volt, én voltam a squad leader, szóltam mikrofonon az egységemnek hogy gyülekezzenek körém plusz jeleztem hogy kéne egy helikopter, rövid időn belül jött is a helikopter (jófej volt a player srác) aztán vitt minket az általunk megjelöl terület felé (tengerparti kis falu) mivel lőttek ránk és őt is hívták másfelé mondta hogy nem fog leszállni, hanem a víz felett ugorjunk ki, mi ezt megtettük és 2 percen belül szárazföldön is voltunk.

A negyedik helikopteres missionom 40 playeres bevetés volt AI ellen. Egy falut kellett elfoglalni ami szarásig volt ellenségekkel. Hogyan oldottuk meg? Full profik voltak így 6 fő csónakokkal, majd búvárruhában a tengerpart felől hajtott végre egy kis partraszállást közben a falu körül a fullra tömött helikopterek kirakták az embereket, mondták mikrofonba hogy támadás és mindenki megindul a falu felé egymást fedezvén, felettünk helikopterek húznak el és szórják a minigunokkal a falut szarásig mi pedig talpalunk a kis falu felé. Kibaszott hangulatos volt. Utána 40 fővel csapatgyűlés a falu főterén, megbeszélték a következő támadás tervét, repültek is a lila füstgránátok melyek jelezték az LZ-t a helikoptereknek, azokba beszálltak az emberek és mehettek is harcolni. Én csak a 3. fordulóba kerültem bele az egységemmel...

Amúgy az AI legtöbbször kézifegyvereket használ, illetve mi Goshawkokat repülünk. A kötélről csúszás nekem is hiányzik, de mi a vízbe ugrálással is kurva jól elvagyunk illetve a víz felőli támadások is eléggíé élvezetesek...
13.12.13. 18:37 #195
joccc
Én el-elnézegettem még anno,de engem nemigen ragadtak magukkal.

Még a missziókhoz annyit,h én általában a küldetésemet úgy állítom össze,h helikopterrel kell eljuttatnom a csapatot a célterületre,tehát a helikopter élményt is kihasználom. Valamint még rakok be UAV operatort,s egy UAV-ot is a távolba.

Azok a helikopteres küldetések,amiket írtál AI ellen vannak ? Milyen arzenálja van az ellenfélnek azokban a missziókban ? Mert lehet csinálnék hasonló helikopteres küldetéseket. Valamint ti milyen helikopterekkel vagytok ?

Az egyedüli dolog,ami még nagyon hiányzik - a fegyver kitámasztása mellett - , az a helikopterről leereszthető kötél,amin gyorsan le lehetne csúszni. Ezt beleraknák,akkor nekem teljes lenne az élmény. Még csomó hasonló kis apróbb dologgal javíthatnák a hangulatot. Bár lehet,h ezt azért nem egyszerű megvalósítani. Nyilván nem én gondoltam erre elsőre,tehát biztos van valami akadálya.
13.12.13. 17:24 #194
sulyid
Most azon gondolkodom hogy unalmamban tesztelgetem már a játékban szereplő tüzérségi fegyvereket is...
13.12.13. 17:19 #193
joccc
Így ismered meg igazán a játékot,meg annak mélységét az egyszer biztos!
13.12.13. 17:09 #192
sulyid
Ja, főleg időben rohadt sok, ha összesítve nézem ezt akkor durván 3-4 óra volt az A3-as teszt és még csak a tankokról volt szó... Ami időigényes az az hogy volt olyan hogy egy lövészetet 5x ismételtem meg mivel nem akartam elhinni az eredményt.

Az A2-ben ugyanezeket megcsináltam sokkal több tankkal és az összes IFV/APC-vel csak ott az olyanokat is teszteltem hogy mi van ha vegyes gyalogsági és AT aknamezőre megy, vagy ha mi van egyszerre több AT aknán megy át...stb tehát sokat unatkoztam és érdekelt a játék fizikája. Itt is ugyanez a helyzet mocskosul sok időt tudok eltölteni a játék fizikájában pusztán kísérletezési célzattal anélkül hogy éles tűzharcban vennék részt...
13.12.13. 17:04 #191
joccc
Az szép teljesítmény bakker! Nem kevés időt igényelt az tuti.
13.12.13. 16:45 #190
sulyid
Egyébként ugyanezeket a teszteket megcsináltam az A2-ben is csak ott sokkal több járművel
13.12.13. 16:38 #189
joccc
Merkava, a mi autónk! Köszönöm az információkkal teli választ!
1 2 3 4 5 6 7 8

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat