Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Arma 3

1 2 3 4 5 6 7 8
21.09.23. 19:40 #388
Lacko
Én is azt hittem, de ezt egy srác tolta: Foxhound.

Hát ez most másokat is izgat. Javaslom menj a hivatalos BIS forumra, keress rá az Armaholic -ra és a legfrissebb posztban lesz benne, hogy hol tart a fileok megmentése.

A másik ötletem a Steam Workshop.
21.09.23. 18:25 #387
mark1993
Nem több, 10 - 15 ember üzemelteti az ilyen honlapokat ?

Armaholic nélkül hogyan tovább, honnan töltsek le addonokat / küldiket / hadjáratokat ?
21.09.23. 12:00 #386
Lacko
Igen. Megszűnt. Röhögni fogsz: lett egy barátnője a srácnak
Ennél kicsit kevésbbé vicces, hogy amikor mások írtak neki, hogy kösz, jófej voltál és mi szívesen folytatjuk, csak add ide a fileokat, akkor bemondott egy nagyobb összeget. Erre elindult két folyamat: az egyik hogy elkezdték összeszedni a fileokat (mindenki beadta, ami nála megvolt), a másik, hogy elkezdtek crowfundinggal pénzt gyűjteni, hogy kifizessék a srácot.
Erre mondják azt, hogy halj meg fiatalon hősként vagy élj sokáig, amíg a főgonosz nem leszel.
21.09.22. 17:50 #385
mark1993
Sziasztok !

Nem tudja valaki, mi történt az Armaholic-cal, megszűnt, ha igen, miért ?

Anélkül hogy lehet addonozni ?
20.04.30. 17:52 #384
bjoces
Köszönöm,sikerült.Maradt még viszont kérdésem az editorral kapcsolatban.
Sokmindent magam tanulok,videót nézek róla,ha megáll a tudomány,akkor jön a fórum
Leszögezem,hogy csak magamnak csinálgatok scenariokat,szórakozásból.
1.Vannak modulok az editorban.Jelenleg az AI spawnal küzdök,triggerrel,szokott is sikerülni,de motorized és mechanized infanty-t nem tudok spawnal lerakni,ha beállitom nem jelenik meg.Miért?
2.Lerakom a gyalogságot,spawnal,majd mikor aktiválódik a trigger,és megjelenik az egység,hogyan tudok waypointot adni nekik hogy induljanak egy bizonyos helyre?
3.Az Ai spawn-nál nem tudom választani a modok által beletett egységeket.(pl.RHS mod).Miért?
Csak az eredeti egységekkel működik az ai spawn?
Most ennyi jutott eszembe,ha kapok választ megint,megköszönöm.Egyébként ezzel az editorral
szerintem több lehetősége van egy magamfajta usernek (nem programozó,idegen nyelv nem az angol),mint az eddigi OFP vagy ArmA editorokkal.
20.04.23. 14:24 #383
Lacko
Egyrészt az Eden editor (amiben 3D-ben látod a dolgokat) már tud olyat, hogy behúzod az egységet a helikopterbe és akkor bent lesznek.

Másrészt (ha régimódi vagy) a helikoptert el kell nevezned (pl heli1) az egységnek az initjébe írd me, hogy

this moveincargo heli1

Lehet olyan, hogy valamiért időzítés miatt van ez a gebasz. Akkor csinálj egy triggert, állítsd be true-ra (azaz mindenképp triggereljen) az időzítésnek add meg, hogy 0.1 second és utána írd be, hogy

p1 moveincargo heli1

Ahol a p1 a neve annak az egységnek amit be szeretnél szállítani.
Persze lehet, hogy adott heli nem tud szállítani embert, vagy nem cargo-nak hívják az üléseit.

Illetve még az van, hogy mindezeket csak single player scenárióba csináld így. Ha multit akarsz, akkor igyekezz az editor saját hivatalos megoldásaira hagyatkozni, mert az ilyen buhera dolgok nagyon nagy káoszt tudnak okozni multiban: pl a küldi elején szépen berak titeket a helibe, később kiszálltok, harcoltok és egyik játékos meghal: respawnol akkor újra lefut neki az init és berakja a helibe, pedig az mondjuk tök messze van már.
20.04.23. 13:24 #382
bjoces
Sziasztok.
Tudtok abban segíteni hogy ha azt akarom hogy a heliben/repülőpen benne üljön az egység,mit és hova kell beirni?Próbálkoztam a "moveincargoval",getincargoval,de nem jó.Régen az OFP-ban jobban mentek ezek a dolgok de sokat felejtettem....Valamint hogy az anyahajóról hogy tudok repülőt indítani?
Létezik magyar nyelvű oldal ahol leírják mit hogyan kell használni az editorhoz?Parancsok,script,ilyesmi.
Köszönöm a válaszokat.
19.01.26. 15:53 #381
konrad
Heeelp, mert szétvág az ideg! Sztímen megvettem az arma3-at decemberben. Minden oké, tök jól tudom tolni a játékot stb. De. Az éjszakai küldiknél az NV Google valami olyan fertelmes. szemcsés, szétesett képet produkál, hogy képtelen vagyok ezzel harcolni. Amikor rákattintok, akkor a pár másodperces - éles - zöld látványvilágból "átvált" egy teljesen vállalhatatlan valamivé, azaz egy zöld masszává.

Emiatt nem tudtam továbbvinni a jó öreg OFP arma3 átiratát, most meg egy takisztáni scenariot csinálnék, de ugyanez a fos hátráltat!

Valakinek tipp? Mit kellene tennem? Köszönöm!
17.11.05. 13:09 #380
Lacko
Nehéz ügy.
Tényleg elég optimalizálatlan a kódja és ezért erőgépeken is beszaggat. Főleg multiban.
Ha multizni akartok, akkor érdemes a grafikán kicsit rontani.
A látótáv most mennyire van állítva. Sokan azt húzzák le 1000m-re, ami sokat dob a performancián, de szerintem a játék lényege vész el vele, mert még távcsővel sem fogsz olyan ellenséget látni, aki messzebb van 1km-nél. Szerintem a reális a 3km.

A launcherben lehet sok mindent állítani, de tényleg én is csak tutoriálokkal sikerült úgy ahogy beállítanom. Fontos, hogy valamiért alapból nem használja ki a proci magjait, csak egyet. Azt érdemes jól beállítani ahány mag van. Meg a memóriából is 4GB-ot használ alapból, mikor nektek 16 van.
A proci picit gyenge, de nem ez az oka szerintem a szaggatásnak. Nekem i7-em van és így is van néha (nálam is csak multiban). Bár most úgy ahogy beállítgattam magamnál és ezért nem szokott játszhatatlan lenni.
17.11.04. 12:02 #379
Dilizs
Sziasztok!

Tesóm elkezdett játszani vele, de az aláírásomban levő konfigon elég gyatrán fut. Eredeti steamos verzió.

Single kampány jól fut, de a multiplayer az nem a legjobb frame rate terén.

Van valakinek valamilyen jól bevált 'FPS BOOST' módszer? Elég sokat bújtuk a netet, van ezer fajta tutorial, meg config módosítás stb kombó.

De gyanítom hogy a proci lesz a ludas!?!

Előre is köszönöm a segítséget.
17.08.04. 00:52 #378
mark1993
Nekem valahogy igen. Régen voltak Lost Brothers modok, most csak Izraeli Hadsereg áll rendelkezésre, Egyiptomi sehol, Szíriai nemigen fog háborúzni velük, pedig az szépen kidolgozott és Szaúdi megint sehol. És hiába voltak eddig is Lost Brothers modok, de Sínai-félsziget vagy valami más sivatag Szaúd-Arábia / Jordánia felé nem volt

Jó lenne Merkava 4-esekkel egyiptomi / szaúdi Abrams-ek ellen menni.
17.08.02. 16:30 #377
Lacko
Mivel a lelkes srácok (nem a fejlesztők, hanem a játékosok) folyamatosan készítik a tartalmakat (küldetéseket), ezért annyira nem.
Nyilván nem folyamatosan arma3-azok, de ha egy épp aktuális játékot kitoltam, akkor azért visszatérek rendszeresen.
17.08.01. 21:31 #376
mark1993
Toljátok még az ArmA 3-at ? Nem laposodott el ?
17.01.06. 10:44 #375
ErikTrak
17.01.06. 10:38 #374
ErikTrak
Hali!

Próbáltátok már az EUTW szervereket? Inkább casual playereknek (nem kell pl modokat telepíteni, van respawn) mintsem hardcore játékosoknak van tervezve viszont van egy taktikai része ami nagyon sokat hozzátesz a játékélményhez. Ezen kívűl folyamatos a fejlesztése és adminok is odafigyelnek, hogy ne üsse fel a fejét a gaz a szervereken.

Készítettem egy videót az alap tudnivalókról:


<a href=“https://youtu.be/uj6lR2HkpFA”>EUTW tutorial: The basics</a>

Hamarosan további részek következnek.
16.11.02. 23:01 #373
GustyX
Project Argo.
Állítólag egy új játék, total conversation az Arma 3-hoz, amellyel CoD-sítják egy picit az alapjátékot.
Kickstarterre ezzel és azonnal kapnak tőlem 50 eurót. Feltéve, ha az Arma 3 single playere is kap egy butított változatot.

update magamnak: Hivatalos rész.
16.07.15. 07:12 #372
Lacko
Részben megoldódott: a repcsiken a Q a rotor turbózás és ezzel lehet függőlegesen felszállni. Viszont függőlegesen leszállni még nem sikerült. Elvileg a Z (magyar billentyűzeten az Y) ami lassítja a rotort, de nem sikerül olyan finoman leszállni vele, mint egy helivel. Én úgy emlékszem, hogy arma2-ben helis irányítás volt, amíg át nem váltott repcsire. Kár, hogy itt nem így van.
16.07.14. 09:06 #371
Lacko
Tudja valaki, hogy arma3-ban (arma2-ben még nekem is ment), hogyan kell ezeket az új VTOL repcsiket függőlegesen felemelni?
Motorok mennek, nyomom a PgUp-gombot, ami heliknél a felemelkedés, de semmi. Nyomom az előre gombot, ami repcsiknél a gyorsítás, de semmi.
Rotorok szépen felfelé állnak, de nem akar felszállni.
16.07.09. 17:56 #370
Baracklekvár
Csak az addonokhoz tudok hozzászólni - gondolom senki által nem olvasott, csilló hosszú apróbetűs felhasználói szerződésben benne van valahol elrejtve, hogy a gyári fejlesztőcsapat nem felelős az unofficial addon-okban rejlő esetleges jogellenességért, illetve a felhasználók jogellenes magatartásáért.

(Nem mintha a nagy fegyvergyártók olyan nagyon neheztelnének azért, hogy reklámozzák a termékeiket, de hát mégiscsak levédett formák, szerkezetek és márkanevek. Való világban már korántsem ennyire megértőek, ha valaki csak picit hasonlót is előállít-elnevez, mint a levédett termék..)
16.07.09. 16:02 #369
mark1993
Még a nemlétező A-10X Super Warthog vagy a prototípus fázisban megragadt RAH-66 Comanche is ilyen levédett szarok ? Az A-10-esnek a rendes, védett, cégbeli neve a Thunderbolt II, a Warthog csak ilyen közönség általi keresztelés. Mindegy, lehet config-al módosítani egy-két repülő - kézifegyver nevét ?

És azzal, hogy a játékos önhatalmúlag nevezi az addonját rendesen M249 Para-nak vagy másnak, azzal mi van ?
16.07.06. 19:08 #368
Baracklekvár
Mert a játék kb. 2035-ben játszódik, tehát már minden egy továbbfejlesztett, fiktív eszköz.. És így nemigen kell licenszdíjat fizetni, s még indok is van rá.
16.07.06. 18:22 #367
mark1993
Az ArmA 3-ba levő "valós" lőfegyvereket és járműveket miért nevezik máshogy, mint a valóságban ? Régebben gond nélkül nevezték az AH-1Z-t AH-1Z-nek, most viszont a RAH-66-osból AH-99 Blackfoot vagy a Leopard 2 Revolution-ből MBT-52 Kuma lettek.
16.06.20. 15:08 #366
mark1993
Milyen névvel lenne megfelelő ?

Ami katonák terén OFP-ba a Hyakushiki és LSR-féle ami katonák voltak a kedvenceim, ezt ArmA 1-ben Zerg63 próbálta pótolni, hogy ráhúzta a skinjeiket az A1-es ami katonákra, ami ideiglenes megoldás volt és érdemben igazán a Project 85-ös srácoknak sikerült, a Project 85' át lett portolva A2-be, és mellé még megjelentek DeltaHawk ami katonái, amik hozták legjobban az OFP-os Hya és LSR katonák "feelingjét" és A3-ba nagyon jól lett átportolva.

Az UCP-s és Multicam-es gyakorlót viselő katonáktól idegenkedek, én az M81-es erdeinél és a hat/háromszínű sivataginál ragadtam meg :S És végül a személyi felszerelés is legyen korhű, ne csak a terepmintát sikerüljön összehozniuk.
16.06.20. 14:50 #365
Lacko
Nem, az nem az. Bár szerintem a nevét sem szabadna ellopni. Szóval másnak kéne lenni.
De amúgy szerintem az sokkal jobb is lenne, mivel modot (és a sziget is egy mod) lehet automatikusan átportolni, de az full szar lesz, mivel semmi olyan dolgot nem tartalmaz majd, ami arma2 vagy arma3-as újdonság/hasznosság. Tehát az újraépítés nemcsak, hogy rendben van, de még nagyon jót is tenne. Bár ezzel érdemes megvárni a Tanoa DLC-t, mivel abban benne vannak a növények, amik kellenek a dzsungeles részhez.

Pl a szlovén gyerek Dualát és Lingort eléggé gépiesen átkopizta és így azért nem annyira jó, mert egy csomó minden máshogy működik A3-ban, mint A2-ben. Rohadtul nem értek hozzá, de pl mondjuk az, hogy egy kőkeritésre le lehet támasztani a fegyvert, ez egy beállítás, ami A2-ben még nem volt. Tehát ha csak gépienes kopizgat, akkor ezt az A3 újitást nem fogja tudni.
Aztán a bejárható szobák is ilyen. A CUP-osok tökre folyamatosan dolgoznak az alap Arma2 szigeteken, hogy jól működjön A3 alatt. És még most se tökéletesek.
16.06.20. 13:41 #364
mark1993
És az alapokról való teljes újraalkotás, portolás nélkül is lopásnak számít ? Pl. csinál valaki egy Tonal szigetet port nélkül, akkor is lopott ?
16.06.20. 07:02 #363
Lacko
Azért nem ilyen egyszerű. Ez nem egy automata dolog. Hanem tökre kézi pöcsölés. És akkor már egyszerűbb egyből A3-ba. Csak sokkal több meló A1-ből, mint A2-ből.

A Revolt tényleg rohadt jó volt. Nagyon-nagyon hangulatos. Annak idején, amikor kijött az Arrowhead, reménykedtem, hogy képesek lesznek egy ilyen kampányt összehozni takistánba is (mármint a csehk, hivatalosba), de nagy lószart. Mondjuk a BAf dlc kampányénak volt egy, egyetlen küldije, ami hangulatában hozta a Revoltot, de hát édes kevés volt.

Az van a modokkal és küldetésekkel, hogy ezek szellemi termékek. Nem lopkodjuk csak úgy őket. És ha valaki nem engedélyezi, akkor azt nem portolják. Én se örültem volna, ha a megkérdezésem nélkül alakítják át a Pirogot RHS-es ruszkikra.
Ami viszont jelen esetben lényeges, hogy ha valaki nem válaszol semmilyen megkeresésre, akkor azt úgy kell venni, hogy nem engedélyezte és nem szabad a szellemi termékéhez nyúlni. Pl van valami mod, amit rohadt sokan imádtak A2-ben, de nem szabad portolni, mert a készítője időközben elhunyt. Fel lehet használni inspirációként és nulláról újra lehet csinálni hasonlóra, de ha kiderül, hogy akár csak egy kis részét felhasználtad, akkor kinyír a közösség. Igaziból magánhasználatra lehet csinálni bármit, csak nem publikálhatod.
Namármost a Tonal készítői (jó rég készítették), már nem elérhetőek. Nem játszanak, vagy nem armáznak, vagy meghaltak... nem lehet tudni. Mindenesetre senkinek sem válaszolnak.

A mi Dualás coop kampányunkat is a Revolt ihlette persze. Ott is úgy kezdődik mint egy sima peacekeeping küldetés, aztán eldurvulnak a dolgok.
16.06.19. 22:24 #362
mark1993
Akkor először A2-be kell portolni, és onnan 3-ba. Szépen sorjában.

Mi az, hogy nem adtak engedélyt a portolásra, az addonok módosítgatása is ilyen jogvédett hülyeség ? Duala sivatagos, szavannás, addig Tonal egy éles dzsungeles és sivatagos részre bomlott. A Revolt98 nagyon jó volt, DeltaHawk ami katonáival meg valami fekete felkelős cuccal újra lehetne alkotni.
16.06.19. 20:24 #361
Lacko
Fúúú, te ilyenekre emlékszel?
Hát az van, hogy ugye még arma1-hez volt a megjelent kampányom - Perpetua (amihez egy csomó akkori Dome forumozó is adta a hangját) - és azt is megpróbáltam portolni, de az elég nehéz volt: Sokkal nagyobb a különbség az arma1 és az arma3 között, mint a 2 és a 3 között. Szóval arma2 küldetéseket sokkal könnyebb portolni.

Az Estrella iszonyat sok küldi (ráadásul egy csomó el sem készült). Ezen kívül még nagyon elmesélő volt, azaz nem a harcon volt a hangsúly, hanem a sztorin. Az első küldiben kb lövés nélkül - órákig osonva, kúszva - kell felrobbantani az olajkuatakat. Ezt ma már nagyon kevesen szeretik. És ahhoz képest a megvalósítása iszonyat sok munka volt. És a portolása is az lenne.

A BAS Tonal + egyéb modok rohadt jók voltak anno OFP idejében. Nekik állít amúgy emléket a Duala sziget. Azt portolták arma3-ra, de nem hiszem, hogy Tonalt fogják. Elvileg az a társaság már nincs, de nem adtak engedélyt senkinek a portoláshoz. Szóval marad Duala. Azon arma2-ben csináltunk is konrádékkal egy coop kampányt. El is kezdtem portolni, de ott meg azon akadtam el, hogy a Dualát készítő szlovén srác csak részben portolta: nincsenek gerillák, meg kővel dobálózó civilek. Ezek mind nekem kéne scriptelnem - ami megoldható, csak idő. A Lingoros coop-kampányt el is kezdtem (azt könnyebb volt).

De most pihenek. Rohadt sokat portoltam az elmúlt hónapban. Úgyhogy inkább újrajátszom a hivatalos kampányt + várom Tanoa-t.
16.06.19. 19:33 #360
mark1993
Gyorsan nyomtam entert,

még a BAS Tonal modot és 2 ahhoz való hadjáratot (a tiéd és a Revolt 98-at) is át lehetne portolni, de ezt ArmAHolic-on fogom felvetni.
16.06.19. 19:31 #359
mark1993
Az Estrella hadjárat is át lesz portolva ? Akármennyire megvetem és találom ocsmány eszmének a kommunizmust, de a latin-amerikai mozgalmi dalokkal fogyaszthatóvá teszik
16.04.27. 07:29 #358
Lacko
Kijött nemrég egy nagy frissítés a CUP addonhoz (ez egy több addonból álló rendszer: weapon, units, vehicles, terrian... stb, ami az Arma2-es cuccokat portolja át Arma3-ba). Úgyhogy most már kb minden (pár fájó kivétellel: pl arma3 nem tud nőket kezelni) megvalósítható A3-ban, ami vanilla A2-ben ment.
Úgyhogy nekiláttam és elkezdtem átportolni a Chesty Puller kampányomat. Iszonyat nagy hangulat újrajátszani ezeket a küldetéseket, csak már az A3 felturbózott motorjával: szebb is, de maga az az AI is sokkal jobb: sokkal messzebbről elkezdődik a lövölde és megy a fegyverropogás, nem úgy, mint A2-ben, ahol az AI csak akkor sütötte el a fegyverét, ha biztosan talált.
Szóval a küldik a régik, a jól ismert nosztalgikus helyzetek, de közben meg teljesen egyedi, teljesen új a játékmenet és az élmény.

Amúgy a CUP-ban benne vannak az Arma1-es dolgok is: Sahrani, RACS, SLA... és ezért próbából átportoltam a Perpetua kampány első küldetését is. Az különösen vicces, hiszen domeos forumozók adták a hangjukat a szinkronjához. Sajnos az A1 scriptnyelve olyan sokban különbözik az A3-tól, hogy sokkal nehezebb volt életre kelteni a küldit. Szóval ha befejezem a Chesty portolását, akkor is A2-es küldiket fogok portolni. Viszont egy-egy A1-est is megpróbálok azért, csak nosztalgiából.

Szóval jó ez az Arma3, csak ahogy az ismertetőben is írtam, rohadt kevés és életidegen benne a tartalom. Viszont ha minden korábbi arma tartalma belekerül (és ehhez nem 500 féle addont kell telepíteni, hanem elég egyetlen CUP) akkor jó lesz!
16.03.11. 19:02 #357
mark1993
Használja valaki DeltaHawk 80'-as, 90'-es évekbeli amcsi katonáit ? Mind ArmA 2-höz, mind ArmA 3-hoz kiadták őket:

http://www.armaholic.com/page.php?id=22318

http://www.armaholic.com/page.php?id=30004
16.02.20. 07:31 #356
Lacko
Na a hipiszupi Eden update óta nem indul el az arma 3. Validate-oltam a steammel, frissítettem video drivert, újratelepítettem az egészet... semmi. Ugyan az a hibaüzenet, hogy nem sikerült a dll-eket inicializálni és kampó.
Ráadásul úgy nézem a fórumon, hogy nem vagyok egyedül.

Ilyenbe se futottam még.
Ez az új launcher szarabb, mint az Uplay.
15.09.10. 20:35 #355
Lacko
Na itt van arma3-ban is: https://www.youtube.com/watch?v=UjBgeQxPDW0
15.03.11. 20:29 #354
mark1993
Félig - meddig off, kedvenc ArmA 2-es filmecském:

https://www.youtube.com/watch?v=7DyaCRbjst0
15.02.16. 11:55 #353
Feró Flex
Igen sikerült.

Arma3,kerültek be jó dolgok,járműből lövés,ballisztika
15.02.13. 15:49 #352
Lacko
Milyen frissítésekre gondolsz?
És sikerült akkor leszedni a 3db Maighty Justice coop küldit a dropboxból?
15.02.13. 10:22 #351
Feró Flex
15.02.13. 10:21 #350
Feró Flex
Öhh de igen benyaltuk mi is!Semmi gond ez ilyen asztán ez van
15.02.13. 09:31 #349
Lacko
Pirogban, amikor koopban teszteltük, volt néhány érdekes hiba (csak koopban!). Volt egy olyan, hogyha meghalt valaki, akkor feltámadáskor a térkép másik felén lévő teherautóba került, amit persze nem vezethetett, úgyhogy elég hosszú volt az út vissza a harcolókhoz. Remélem ti nem futtok bele ilyenekbe. Meg ez csak egyetlen küldinél volt, a többi simán ment.
15.02.12. 11:18 #348
Feró Flex
Köszi szépen!

Legalább hetenete egyszer játszunk egy kicsit haverral,Pirogot elkezdtük
15.02.11. 20:24 #347
Lacko
Fero, összeszedtem, bezippeltem és felraktam a dropboxba, ha érdekel. Jó játékot!
15.02.11. 07:26 #346
Lacko
Némelyik küldijéből csináltam. De nem publikáltam. Összeszedem őket (kb három küldi) és átküldöm majd neked.
15.02.10. 21:36 #345
Feró Flex
Lacko a Operation Mighty Justice nincs coop-ja.Jól gondolom igaz?
15.02.02. 21:30 #344
mark1993
Próbálta itt az ArmA / OFP sorozat militarizált, katonai felhasználásra szánt változatát, a VBS-t ? Mik a tapasztalataitok vele, ha próbáltátok ?
15.02.01. 12:11 #343
Lacko
jawsikának igaza van. Töröltem a felesleges részeket a hozzászólásodból.

A válasz pedig az, hogy a Zeus egy ingyenes DLC. Illetve a készítők ingyenes DLC-nek hívják a hivatalos kampány három részét. Tehát négy ingyenes DLC van. De ezt nem kell külön (sőt nem is tudod leválasztani az alapjátékról). Szóval ha veszel egy arma3-at, abban benne lesz az összes ingyenes dlc alapból.

Fizetős DLC eddig kettő jelent meg és most dolgoznak a harmadikon: Kart (ez egy baromság, gokártozhatsz), Helicopter (ebben két új helikopter, moduláris dolgok, kábeles felfüggesztést, illetve ha szeretnél igazi heli szimulátort, akkor bekapcsolhatod a realisztikus módot és akkor kafább lesz - vagy nehezebb, ha annyit értesz a helikhez, mint én). És most készül a Marksman DLC, ami nyilván új fegyvereket és ehhez kapcsolódó új dolgokat fog tartalmazni.

Engem csak ez a két utóbbi érdekelt, de mindegyik fejenként 15 eur, ami rablás. Viszont lehet kapni egy dlc csomagot, ami 19 eur és tartalmazza mind3 fizetőst. Úgyhogy én ezt vettem meg és ha majd megjelenik a marksman akkor az nekem azonnal jár.

Ha nem veszel fizetős dlc-ket, elketyeg minden rendesen, csak néhány küldetés nem vagy szarul fog működni, illetve multiban érhet meglepetés. Jawsikáék mesélték, hogy nekik volt olyan, hogy nem tudtak beülni helibe multiban. Én simán elhiszem, bár eredetileg azt ígérték a fejlesztők, hogy aki nem veszi meg a dlc-ket (pl a helit), annak is látszani fognak az új helik, csak nem vezetheti őket. Aztán ha sokat használja mégis (több olyan küldit is játszik, amiben az új helik vannak és ezekben utazik), akkor egy idő után kiírja, hogy na most már vedd meg. És utána már utasnak sem ülhet be. nem szép megoldás.

De ha csak saját küldiket csinálsz, akkor nincs szükség ezekre a fizetősökre (mondjuk az ingyenesekre se, de az úgyis jár).
15.02.01. 00:57 #342
jawsika
Ezt a dolgot, már a zárójelest ne reklámozd itt. Csak jó tanács.
15.01.31. 23:50 #341
mark1993
Most milyen hivatalos DLC-k vannak az ArmA 3-hoz? Azért kérdem, mert mostanában beruházok egy ArmA3-ra és érdekelne, hogy mely DLC-ket adták hozzá ingyenesen és melyet fizetősen.
15.01.30. 19:54 #340
mark1993
Próbáltam, a rohamozó katonák állva maradtak, nem jutott eszükbe hasra vetni magukat / fedezékbe futni. Nem volt hibátlan, de jól nézett ki, tetszett, mikor menés közben lőttek, csak az zavart be, amikor 1-1 pillanatra megálltak nézelődni

Köszönöm a segítséget !
15.01.30. 19:22 #339
mark1993
Nem csak filmekre, hanem leírásokra, történelemkönyvekre is alapozom ezt. Első világháborúban mind a cári oroszok, mind az angol-francia erők intéztek olyan rohamokat, amik 50.000 katona életébe is kerültek. Vagy a második világháborúban a szovjetek is jó sokszor tékozolták el embereik életét ilyen módon. Az ilyesfajta kivéreztetést a franciák és az amerikaiak ellen is alkalmazták a vietnamiak Geoffrey Regan szerint.
1 2 3 4 5 6 7 8

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat