Keresés
Hírek | Cikkek | Játékok | Fórum

BejelentkezésFórum

Beszélgetés a játékokról

»» Cyberpunk 2077

1 2 3 4 5 6
20.10.16. 12:11 #299
Peace
20.10.16. 12:10 #298
Sucee
20.10.16. 12:09 #297
Peace
20.10.16. 09:26 #296
Creativ3Form
A 970-es egy nagyon jó kis kártya, én is aszt használtam évekig és ha full HD-ban akarnék játszani HIGH beállításokkal, még mindig teljesen jó lenne. Csak én váltottam tavaly év elején 1440p-re, és így már kevés volt a HIGH/VERY HIGH/ULTRA hármashoz egy 970-es. De kíváncsi leszek a Cyberpunk 2077 mit bír majd vele, szóval mesélj majd.
20.10.16. 08:35 #295
LordMatteo
8 evig hasznaltam egy viewsonic mittomenmit, 22 colosat, fhd-s. Tavaly tavasszal vettem melle egy HP Oment, magan- es munkacelra is sokkal kenyelmesebb, praktikusabb a ket monitor. Innentol meg parban jar a tortenet, ugyhogy egyelore nem.
20.10.16. 08:17 #294
Sucee
Én is így döntenék, főleg ha eddig semmi más nem indokolta a cserét, vagy nem tervezted. Monitorcserén sem gondolkoztál amúgy?

Kíváncsi leszek a tapasztalataidra.
20.10.16. 06:05 #293
Peace
Én se jó szívvel veszem, de ez a játék elvette a maradék eszemet is. Szerintem nem lesz gond a 970-essel sem.
20.10.15. 19:11 #292
LordMatteo
Hetek ota agyalok a kartya-kerdesen, de vegul arra jutottam, hogy nekifutok a gtx 970esemmel. Egyreszt fullHD a monitorom (60 hz), masreszt a grafikai motor eleg regi a jatek alatt, minden mas komponense a gepemnek pedig hozza boven a szintet. Aztan masnem megveszem valamelyikotok regi kartyajat. Nem tudnek jo szivvel kiadni mar teljesen uj kartyara 200 ezreket.
20.10.15. 18:37 #291
Peace
20.10.06. 06:11 #290
Peace
20.10.05. 21:59 #289
warcat
És ha szerencséd van, már kibányászták a fémeket, amiből a videokártyád majd elkészül egyszer, amin futni fog
20.10.05. 21:24 #288
davkar9
20.10.05. 12:56 #287
Peace
20.09.23. 15:51 #286
davkar9
Hmm, novigrad (és környéke) 6x + badlands. A mindenmással együtt nem is tűnik olyan hihetetlennek az a 70 giga.
20.09.23. 10:25 #285
Peace
20.09.19. 23:58 #284
Sucee
Na hát pont ez az... Egy nyolc éve elkezdett projektnél nem az az első gondolatom, hogy jól optimalizáltak, hanem hogy utolérte az egészet a kor. Lehet egy Crysis szarul optimalizált, de ha 2015-ben adják ki, már barátinak hinnénk.
20.09.19. 19:45 #283
Trufa
Már az első trailerekből kiderült, hogy ez nem lesz grafikailag csúcs. Ami nem baj, de a szemétdombot meg a reklámhegyeket látod a valóságban is, a francot érdekel még egy játékban is...
20.09.19. 19:02 #282
Peace
Cyberpunk 2077’s story is shorter because so many people didn’t finish The Witcher 3...

Mondjuk ha csak a main quest-en kurtítanak, attól még a sok melléktevékenység eltarthat évekig.
20.09.19. 06:18 #281
Peace
Ha nem is gyanús, de igencsak meglepő. Lehet tényleg összejött nekik az optimalizálás 8 év alatt.
20.09.19. 02:15 #280
Sucee
Bennem ez sokkal inkább a negatív előérzetet erősíti, konkrétan gyanúsan kevés ez tényleg, gép- és helyigényt tekintve is.
20.09.18. 21:02 #279
Peace
20.09.18. 19:16 #278
davkar9
20.09.18. 18:29 #277
Creativ3Form
Baráti? Ez konkrétan lófasz. És csak 70 GB kell neki? Én alsó hangon 150-re számítottam. Pislogtam is nagyokat, amikor a live végén bejött.
20.09.18. 18:28 #276
Peace
20.09.10. 10:53 #275
Peace
Mocis szobrot átveszem 15k-ért!
20.09.10. 10:50 #274
Creativ3Form
Új infó a gyűjtői kiadásáról. Most hívott a konzolvilág, hogy azt a fülest kapták, hogy elég nagy dobozban lesz ez a kiadvány, így biztonsági és tárolási problémák okán, a személyes átvételre nem lesz lehetőség, így aki ezt jelölte meg, annak is futár viszi majd házhoz. Bár nem tudom rajtam kívül előrendelte-e még más a gyűjtőit, sőt. Még előleget is fizetett rá. Igen, én még azt is fizettem, hogy biztos kapjak egy példányt.
20.09.01. 09:53 #273
Peace
Jópofa cucc! Én ajándékba kaptam két darabot pár éve egy kedves barátomtól. Sokkal precízebb a célzás, nem enged túlszaladni.
20.09.01. 09:51 #272
Sucee
Hát nekem mindig azzal kezdődik egy-egy konzolos játék, hogy jól felhúzom az érzékenységet (és kikapcsolom az assistot, utálom ha felülírja valami automatizmus az irányításomat), borzasztóan lomha a default. Shooterek esetében nyilván jó sok próbálgatás, de minél jobban megszokom az adott játék mechanikáit, annál feljebb kúszik mindig... Ilyen egyéb kiegészítőket nem használok, őszintén nem is tudom, mire gondolsz.
20.09.01. 09:30 #271
Peace
Egyébként vicces, hogy szerintem talán összesen 1-2 esetben kellett ilyesmit állítanom a default-hoz képest, mert olyan szinten zavart. A kis szivacsgyűrű rengeteget segít, amit a jobb joy alá teszel.
20.09.01. 09:23 #270
Sucee
Hát szerintem elég ideje vagyunk mindketten konzolosok (is), hogy tudjuk, hogy játék közben, saját preferenciához igazított sensitivityvel messze más élmény, mint a trailerekben látható beállított, "jégen csúszó" kameramozgással.
20.09.01. 09:13 #269
Peace
Ahhh...na majd remélhetőleg még idén kiderül, hogy mennyire gáz controllerrel.
20.09.01. 08:53 #268
Sucee
Én csak azt mondom, hogy kontrollerrel, ami azért egyértelmű, jobban tudják a kamerával úgy megmutatni a környezetet. Csak aztán meg combat alatt az az ember érzése, hogy egy közepesen tehetséges tizenöt évesnek adták oda a kontrollert, és most játssza először az adott játékot. Ez nem CP jelenség, rengetegszer ilyenek a bemutatók. Tényleg nem értem, mert kontrollertől függetlenül jobban hozná meg mindenki kedvét egy olyan képsorozat, ahol a játékos tudja is, hogy mit csinál.

Also, előző kommentemhez: rosszul emlékeztem, Far Cry 4 gameplay bemutatója alatt is gyalázatnak tűnik a gunplay, főleg az LMG spray. FC3 bemutató a korához képest teljesen korrekt volt.
20.09.01. 08:38 #267
Peace
De ezt még mindig nem vágom. Most már másodszor hangzik el, hogy konzolon futott a demonstráció. Ez honnan jött Nektek? Gondoljátok, hogy RTX 2080 Ti helyett konzolon fogják futtatni azt, amit először láthat a világon a nagyközönség?

#247-es hsz-emben írtam is, hogy hivatalosan min futott a játék.
20.08.31. 17:58 #266
Sucee
A Far Cry konzolos bemutatóban sem néz ki ilyen szarul a gunplay (se azon játszva, harmadik és negyedik részt is xboxon játszottam). A visszarúgás érzete nem azon múlik, hogy hogy mozgatják a kamerát...
20.08.31. 16:21 #265
Trufa
Azért kell konzolon demonstrálni, mert azok a fő közönség. A csúnya PC-sek mindig csak letöltik a dolgokat. Bizonyára egy erős Far Cry 3-4-5 jellegű lövöldözést kapunk, de én megnéznék már egy lopakodós videót.
20.08.26. 16:06 #264
Sucee
Ha nem érzed a problémát, akkor tényleg hiába magyarázom, most ez igazán nem az, hogy bármelyikünkkel "baj" lenne - örülj neki, hogy nem zavar. Nyilván nem ez lesz majd a döntő érv a vétel ellen számomra sem, de egyelőre lehangoló magát a gameplayt nézni.

Megnéznék mondjuk egy olyan bemutatót is, ahol nem társul a lövési mechanikához / animációkhoz még ez a "0.5 sensitivityn, kontrollerrel húzom a kamerát, és semmire nem reagálok reflexből" dolog... Sokat ront ez is az összképen, sose értem, hogy miért ragaszkodnak az ilyen bemutatókhoz.
20.08.26. 15:11 #263
Raistlin666
Nekem inkább az a kiábrándító, hogy ha egy doboz mögé legugolsz és a fejedet csak valami dobozra pakolt még kisebb doboz takarja (röviden nem látod az ellenfelet) akkor biztonságban vagy mert ő sem lát = nem lő amíg fel nem állsz/ki nem hajolsz.
20.08.26. 14:01 #262
davkar9
Biztos velem van a baj, de ez semmivel se jobb/rosszabb, mint egy cod vagy bármelyik másik militarisúter. A szivacsos ellenség kicsit sántít, de az meg az "rpg" hiba (mellesleg jó lenne lassan megszabadulni ettől a "műfajtól".)
20.08.26. 13:54 #261
Sucee
Hát magyarázhatják ahogy akarják, de azt senki nem fogja nekem megmagyarázni, hogy pl. innentől (18:05 ha nem jó a timestamp link) az egy élvezetesnek látszó/érződő lövöldözés.
20.08.26. 13:44 #260
davkar9
Ez azért elég furcsa. Settingbe szerintem bőven belefér egy csuklóba épített stabilizáló vagy valami...
20.08.26. 13:20 #259
Peace
Ezzel együtt kell élniük akkor. Vagy pedig a legnagyobb meglepetésünkre teljesen átdolgozzák ezt a részét a megjelenésig. Bár ezt kötve hiszem.
20.08.26. 13:09 #258
Creativ3Form
A legtöbb embernek az a baja, hogy nincs visszarúgás érzete a fegyvereknek. Mintha semmi erejük nem lenne, egy szimpla pisztollyal való lövés ugyan olyan hatást kelt, mintha egy nagyobb kaliberű sorozatlövő mordállyal lőnének. Én legalább is ezt olvastam a legtöbb helyen, hogy ez zavarja őket, ez nem tetszik nekik.
20.08.26. 12:30 #257
Peace
Én sem értem, csak tippelni tudok. Arra, amit lentebb is leírtam. De sok helyen olvastam, hogy húzzák a szájukat emberek a lövölde része miatt. Na mind1. Ez már legyen az ő bajuk.
20.08.26. 10:43 #256
davkar9
Továbbra se értem mi a baj ezzel a gunplayjel. Kategórián belül hasonló a fallout 3+ és a deus exek, azokhoz képest ez sokkal "fpsesebb". Meleet kéne tényleg gatyába rázniuk. Még nem mondtam le a Vcher buildről.
20.08.26. 09:16 #255
Peace
Októberi Playstation Magazinban van egy 10 oldalas cikk a játékról, amiben elhangzik egy ilyen Ben Andrews szájából: "After all, Cyberpunk 2077 is an RPG, not a first-person shooter." Gondolom ezzel is utalva arra, hogy miért is nem tűnik olyan fluid-nak a gunplay, mint egy Doom vagy Destiny 2. Biztos, hogy kaptak bőven észrevételeket emiatt, de szerintem így is teljesen élvezhető lesz a lövölde része is. Érdemes elolvasni a cikket.
20.08.24. 12:06 #254
Peace
Írták is, hogy egyáltalán nem elégedettek a kardozással és már átdolgozás alatt van. Szerintem a lövöldözésen is csiszolni fognak még, bár az már egész pofás volt 2018-ban is. Bízzunk benne, hogy idén kiderül hogy fest a végleges produktum!
20.08.24. 11:55 #253
Trufa
Az meg volt, írtam is, hogy a játékmenet rendben volt. Jól lehetett lopakodni, illetve rambózni is, ha ahhoz volt kedved. Csak ezek a kukával blokkolt városrészek voltak kissé gázak, hogy implant fejlesztés kellett, hogy tovább mehess... meg, hogy az egész "város" kb. egy Duke Nukem 3D szintjén volt. A sztori, a valós döntési helyzetek jól voltak megoldva, élvezetes volt.

Kiváncsi leszek, a CP 2077-ben mennyire lesz hatékony a lopakodás. Remélhetőleg nem leszünk kényszerítve egyik irányba sem. Az valahogy látszik, hogy a harc nem egy Witcher 3 szintű valami... hiába, nem könnyű megoldani FPS-ben ezt... főleg a kardozást.
20.08.22. 15:29 #252
Peace
Azért a CP hangulat megvolt szerintem. Meg ha nem is fenomenálisan lehengerlő a két új rész.
20.08.22. 08:54 #251
Ricsi1976
Gratulálok! Ügyes vagy....
20.08.22. 08:37 #250
jindepala
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
수원오피【ChoDal 닷 컴】수원리얼돌체험 ☥수원오피 ♜수원안마ノ조선달리기#수원휴게텔ノ수원오피
1 2 3 4 5 6

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

keresés a fórumban


Kedvenc témák | Súgó (FAQ) | Fórumszabályzat